Paa visioota silloon, kiinnostaa.
Tällä menolla käy hiekkalaatikko kyllä aika tiivihiksi ja pieneksi. Oon huomannu että aika paljon nuorta ja uutta porukkaa nyt ollut kiinnostunut näistä touhuista ja näillä kirjoituksilla ym. ei kyllä laji kovin positiivisesa mielessä näy.
Pientä vääntöä toki PITÄÄ aina olla
Tääl kans yks nuari aloottava harrastaja ja vähä omia näkemyksiä näistä otevoimaalu asioosta. Oon tätä asiaa ny seurannu jo jonki aikaa ja otevoimaalua ylipäätään seurannu youtubevireoiren kautta noin 3 vuotta.
Munkin miälest tää taistelu alakaa paisua jo vähä turhan suurihin mittoohin. Täs justihin huolettaa se jotta jos rupiaa vähän vakavammas miäles tätä otevoimailua harrastamahan nii onko mitenkään ees maharollista pysyä ns. neutraalina iliman jotta joutuu tiettyyn leiriin ja sitä kautta joirenki vihamiehiks. Kaikki jollon kärähämää sais sopia asiansa privaatis ja maharollisimman nopiaa. Mitä nopiampaa sen parempi se on kaikille, vanhoolle konkareille ja alootteleville harrastelijoolle.
Eikö niiren jotka vaikuttaa alalla eniten pitääsi olla justihi esimerkkeenä uusille harrastelijoolle? Mä ainaki arvostan aina eniten niitä tyyppei jotka pyrkii olemahan neutraaleja ja rehellisiä.
Heimopäällikkö en tajua jotta mikä sul on päämäärä loppujen lopuks: olla varteenotettava otevoimaalija (ja samalla sabotoora muita) vai olla jonku otevoimakilpaalujen tjms. järjestäjä ja kasvattaa otevoimaalun näkyvyyttä sekä harrastajamäärää? Haluatko siis ajaa omaa etuasi vai LAJIN etua? Et voi teherä molempia, valittettavasti. Jos haluat ajaa omaa etuas, älä oo mukana missään toiminnan järjestämises koska siiton vaan haittaa lajille. Tiiän sen jotta jos haluaa olla ykkööne jossai lajis nii silloo pitää olla röyhkeyttä, mutta sen pitää olla sellaasta kasvottaasta röyhkeyttä eikä mitään seläntakana puhumista ja muiren sabotoomista. Ja se paskan puhumine ja tiettyjen harrastajien/kilpaalijooren vihaamine torellakaan sovi yhtehen minkää järjestäjän kans jonka pitääs olla täysin neutraali kaikkien osallistujien kohoralla.
Lauttamuksen tunnustamisest olis muirenki joilla tunnustettavaa on jatkettava samoolla linjoolla. Kaikki jotkany on puhunu jostai paskaa tai haukkunu nii toteaa jotta näin on tehty ja kertoo miten asiat oikiasti on ollu ja sitte hauratahan sotakirvehet.
Mistä ylipäätänsä on lähteny liikkeelle tälläne ketjureaktio täs otevoimaalus, jotta paskaa puhutaan ja toisia haukutaan? Jos siel vallittoo tälläänen oletustoimintamalli nii mua ei kiinnosta ikinä olla osa sitä ja toivon jotta kukaan mukaan ei siihen soppaan lähäre mukahan. Että en sitte tiärä onko ihan siinä onnistuttu mihin on alunperin tähärätty.
Ja en tässä oo ny asettumas kenekää leirihin sen kummemmi, kuhan kommentoin sen mukaan mitä faktat kertoo.