Minä en ole sinulle mitään rahkapossu nimeä antanut. Kannattaa lukea mun facebook seinää tarkemmin kuka niitä titteleitä jakelee ja kenelle. Noi mettänpeikot ym on sinun omia sepostuksiasi. Ainahan sä olet etsimässä jotain sankaria puskista joka tulisi ja voittaisi mut ties missä. Rantasen kisoja olet itse boikotoinut suureen ääneen ja suositellut samaa muillekin. Sinähän senkin touhun aloitit ja minä lähdin sitten siihen mukaan loppupeleissä.
Jos noi lasiputkilot meinaa jotain vitskujuttuja niin aika säälittävä veto yrittää vetää esille roinakorttia. En ole omia tropittelujani ikinä salannut enkä salaile. Vahvin mies voittaa näissä karkeloissa ja sillä siisti. Niin kauan kun eivät ole ADT:n alaisia kisoja niin aivan sama mitä kukakin vetää. Kummastuttaa muutenkin toi roinahomma että se sua mun kohdalla niin paljon kiehtoo. Sinä itse kirjoitit omista roinajutuistasi mulle silloin kun olit tehnyt Jenkkilässä tätä ns "painiuraa". Tarkoituksesi oli lähteä sitä jatkamaan mutta miten kävikään. Taisi käydä samoin kuin mitä hehkuttamiesi raakavoimanostokisojen ym mistä kirjoittelit nettiin. Kovasti haluaisit kisata rawina jos polvet vaan kestäisi. Kaikkeen olet kovasti menossa mutta touhut on enemmän puheen asteella.
Se on totta että en tullut silloin niitä salkkujasi kantamaan ja jotenkin tuntuu että tässä vuosien varrella olen saanut jo kuulla siitä sinun osaltasi ihan tarpeeksi. Samoin jos vertaat jotain mun vuonna yksi ja kaksi Monsterikouriin tekemää putkitulosta jota kokeilin silloin ekaa kertaa tämän päivän kuntoon niin U mad? Lähdin silloin takki auki mukaan ja tein vaan yhden Monsterikoura ennätyksen mikä oli todella säälittävää. Yritin kuitenkin parhaani ja that´s it.
Jostain kuulin että olet sanonut että mulla ei ole mitään meriittejä raakavoimanoston vai oliko se nyt vahvamies puolella. 730kg on lyöty läjään rawina kisoissa ja vahvamies kisoista yksi hopea ja yksi pronssi. Jos haluat tietää tarkemmin tuloksista ja päänahoista niin voin kertoa. Yli 150kg:n salkkujakin on tullut kannettua kisoissa reilu 13 metriä. Tee perässä ja lopeta valittaminen tai jatka niiden lapsellisten videoidesi tekoa ja nolaa itsesi vielä pahemmin. Tommoista tarinankeksijää ei ihmiset kummemmin arvosta. Luulin jo että se kun jäit kiinni WSH kilpailun sääntöjen rikkomisesta ja siitä että yritit saada Lauttamuksen valehtelemaan mulle asioita mitä olit vilpillä tehnyt niin riittäisi. Ei tunnu riittävän. Samapa tuo. Kehittele rauhassa musta lisää skeidaa. Olet jo menettänyt vähäiset uskottavuutesi rippeetkin otevoimailijoiden silmissä. Kuten aiemmin Mehtälän Pasi mulle näistä touhuista mainitsi niin kyse taitaa todella olla siitä Salolaisesta kateudesta. ;)
Juha GripMonster Harju.
Aivan aivan, siinä olet muuten oikeassa kun asian tarkistin, se oli sillä kertaa saatanan rahka ja Matti Heiskasen tämän tuttavasi antama nimi oli se rahkapossu. Muut tosin sinä olet alun perin antanut, jotenka niistä ihan turha inttää yhtään mitään.
Ja jos sä luulet et tää sun mustamaalaus sepustukses vaikuttaa muhun jollakin tavalla ni kyl sä siinä erehdyt, 3 vuotta oon saanu sulta paskaa niskaan ni siinä paskan määrässä joku sun pakkotoisto sepustus ei paljoo tunnu.
Ja mitä tulee Rantasen kisoihin niin sinä niistä minulle soitit että niitä pitää poikotoida, pistin silloin vielä kaiuttimen päälle kun meillä sattui treenit olemaan samaan aikaan, jotenka niitä kuulijoita oli kyllä useempi ja porukka oli kyllä ihmeissään kun ei vielä tuolloin tiennyt mikä olet miehiäsi. Sen oon tienny kyllä aikasemminkin että olet patologinen valehtelija. Muistan vielä kuinka kyseisen episodin jälkeen soittelit mulle kiukkusena että olinko kuitenkin tehnyt Rantasen kanssa jonkun yhteis diilin kun Rantanen oli kirjoitellut jostakin record breakersseistä ja meidän osa kilpailuista kulki silloin samalla nimellä. . Et kukakohan aloitti minkä ja missä peleissä. Jaanan nostot kun tuli nettiin Jyrkin tuomaroimina niin sinä aloitit saatanallisen lynkkausmeiningin ja soittelit puoli suomea läpi niinkuin sinulla tapana on että rantaselta saataisiin tuomari oikeudet veks. Itellä ei ainakaan ole ironmindiin mitään yhteyksiä että sellaiseen edes olisin kykeneväinen. ja olen muistavinani erään toisenkin tapauksen kun Suomelan Johannes teki jossakin ravintolassa Rolling thunderin suomen ennätyksen niin Tuomari rantanen sai kyytiä kun ei kuulemma ollut virallinen IM tuomari, mutta kuinkas kävikään. :-)
En mä kyllä sun vitskujuttuijas tarkottanu millään muotoo, joten mietippä ihan rauhassa hetkinen jos vaikka välähtäis ei oo tainnu olla se välkkyys niitä ykkösjuttuja mutta siitä ei sen enempää. Mutta ihan hienoo jos otit ne itse esille
En mä sun vitskujutuista tiedä sen enempää kuin mitä mulle kerroit aikoinaan facebookissa ja siinä samassa kirjoituksessa kerronkin sinulle omasta käyttämisestäni joskus kun olin tyhmä ja nuori. eli elämästäni melkein 3 kuukautta tuhlailin roinailuun aikoinaan joskus 2000 luvun alkupuolella tai tarkalleen ottaen tammikuusta 2004-maaliskuuhun 2004. Ja olen sen suhteen tehnyt kyllä vilppiä, onneksi siitä sitten vanhemmiten viisastunut.kyllä 3 kuukautta,onneksi se ei tenyt minusta tuollaista narsistista patologista valehtelijaa.Taitaa siinä olla se sun normi meininkikin päällä, eli muita haukutaan minkä keretään.......
Tässä tämä meidän keskustelu vielä kopioituna :
moi
10:43pm
Moro
No ei sitten tullu "iso Perra" vetelee salkkuihin aikoja
ei näkyny ei, mutta ilmottivat kyllä etukäteen
10:45pm
niillä oli paskat housussa
10:45pm
no siitä en tiedä, mutta pikkasen harmittaa
10:46pm
ei se olis niitä saanu edes ilmaan
10:46pm
Kai se ilmaan ne olis saanu kepeesti vaffa se on, vaikka kyllähän toi harmittaa. Jos ne rupee monsterikisoja pitää ja sit peruuntuukin kisat ni ei oo hyvää mainosta. Pitänee nyt pohtia sitä järjestysjuttua vielä uudelleen turun suunnilla
10:48pm
Vittu se on pelle koko jätkä, ei sellast paskahousuu olekaan. Kirjoittelee päivyriin treenipainojaan mitkä ei ole siellä päinkään.
10:49pm
No en tiedä kun en seuraile
10:49pm
ihan oikeesti se on ihan täys pelle, oikea "euroopanmestari"
10:50pm
no tohon en sano mitään.
10:51pm
mulla on tuttuja ketkä käy samalla salilla ja kun niiltä kyselen ni ei ne oo kyykyt ollenkaan niin syviä mitä se päivyriin kirjottelee. Saatanan pelle.
10:53pm
Ahaa,No ite kyllä kans provoilen melko herkästi ja saan ihmisii suuttumaan kai mäkin oon pelle
10:54pm
Se kuuluu asiaan niin se kuuluukin, Sit ne Perrat roinaa niin perkeleesti.
10:55pm
Siit en ossaa sanoo mittään
10:56pm
Se Mariakin vetää sustaa yhtä paljon viikossa kuin mä
10:57pm
Just just onhan sillä möree ääni, mut voi olla luonnostaan
10:58pm
Joo sain kavereilta selville et se vetää 5 sustaa viikossa, ite vedän saman verran mut painan kaks kertaa enemmän ja olen mies.
11:01pm
ite oon ja joskus jenkeissä asuessani vetäny jotain, mut lienee jo 6 vuotta taukoa eikä enää kiinnosta. Tietty vois potkii melko hyvin. Tietty jos jotakin jenkkilän suunnilla sais vielä uutta vääntöä ni tilanne olis sit toinen.
11:02pm
Joo, sä sentään tunnustat et oot käyttäny ku tääl on niin vitusti näit pellei jotka muka ei käytä ja ovat niin natikkoja
11:04pm
Mulle ihan sama kuka käyttää ja ei, vaikka olishan se puhtaampi urheilu kaikille sama
11:06pm
Se Pakarinenkin vetää ihan varmaan jotakin, onko sulla tietoa?
11:09pm
Ei oo hajuukaan
11.10pm
ite oon koittanu siltä kysellä mut se vaan hiljaa hymisee jotain. Mut kun sen tuloksii kattelee niin hyvät mömmöt sil on, ei se muuten pääsis noin lähelle
11.11pm
En tiä vaan
11:13pm
Kun nuo on tallennettuna suoraan tekstinkäsittelyohjelmaan, niin ei näy tuota kirjoittajan nimeä kumpi on kumpi. Mutta jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä kyseisistä asioista.
Vastaavanlaisiin keskusteluihin on päässyt paljon näitä voimailu alan huippuja niin sormivoimailijoista kuin voimanostajistakin. . Varmaan itsekin joskus puhunut yhteistyön heikkoudesta muiden sormivoimailu piirien kanssa, mutta hei en mä ihan oikeesti ala ketään haukkumaan. Ja onneks näitä tuli tallennettuu tuttujen neuvosta.
Ja kisaamiseni Rawina on vielä edelleenkin työnalla, tiedä toteutuuko milloinkaan.Mutta otan kyllä aina haasteen Sulta Juha vastaan ipf kisoissa jos rawina mennään kisaamaan. Ainahan olet meitä haastellut ties minne, kuitenkin ne sun omat uhos on vielä toteuttamatta salkkujen suhteen,rahojen haunsuhteen ja mun turpavärkkini tukkimisen suhteen ja monen monen muun asian suhteen.
Mitä tulee noihin sun monsterikoura lajeihin niin sähän uhoit tekeväs 4 suomen ennätystä ja valitsit itse lajit, normaalisti ne monsterikoura kisoissa arvotaan. mainitsin että ne on aikalailla kovia tuloksia kuitenkin, johon sain vastauksen että yksikään tekijämies ei ole vielä käynyt koittamassa. eli jos se olisikin ollut vaan nöyrää koittamista niinkuin muutkin tekee niin sehän on hienoa, jokainen tekee parhaansa. Sulle kun muut vaan ei ollut yhtään mitään, nekään ketä et silloin ekaa kertaa kokeillessasi voittanut. On siellä moni muukin kokeillut ekaa kertaa joskus lajia. Samoin myös minä ja olin varmaankin aikalailla samoilla lukemilla kuin sinä, tosin en luvannutkaan tehdä suomen ennätystä en liioin pitänyt itseäni tekijämiehenä. Eli tähän väliin on hyvä sanoa että jos sinä otit silloin sen 47.75 kg ekalla kerralla ja samoin minä niin nyt viikonlopulla Lempäälästä Teemu Alanen otti ekalla kerralla 59 kg. Eikä kyllä sanallakaan maininnut ennen kisaa tekevänsä uusia ennätyksiä kun ei ole yksikään tekijämies vielä käynyt koittamassa.
Ja mitä tulee wsh kisaan ni taas sä jauhat pelkkää paskaa. Kyllä itse tein vilppiä siellä kun kyselin sun tuloksia suomesta, jee pistin tekstarii ja kysyin että mitä Juha sai. Kyllä se oli maailman suurin vilppi olen syvästi aphoillani kisakumppaneille ja järjestäjille jne...
Sinä taas et itse muistanut mainita että jäit kyseisessä kapinassa kiinni promoottorina vääränlaisten galibroimattomien painojen käytöstä ja kuten sulla ennenkin on ollut noita vilppipainotteluja niin ei yllättänyt yhtään. Harmillista niissä oli vaan se että muutkin suomalaiset nosti niillä helsingin päädyssä. Mutta ketään en ole käskenyt valehtelemaan jne....
Oli pakko soittaa asian tiimoilta sitten Timolle ja kysästä että miten asia oli:
alku hieman säristää, mutta kyllähän tuo asia tulee kuitenkin tuossa julki ja ihmettelen vaan että kuka tässä oikeen valehtelee taas:
Ja mitä tuohon uskottavuuteen tulee, niin senhän sä oot mustamaalaillullas vienyt jo ajat sitten, joten eipä mulla ole väliä vaikka nyt omalla naamalla esiinnyn ja kirjotan ja vääntelen videoo. Ihan sama mulle. Tssä vaiheessa kun ei sen suhteen ole mitään menetettävää niin aivan vitun sama.
Mehtälän jutuista en ossaa sanoo mittää, koska en ole Mehtälä, enkä ole häneltä asiaa kysynyt enkä tähän aikaan viitsi kysyäkkään. Mehtälä on kuitenkin mun kamuja ja uskon että sulla on vaan tarkoitus saada eripuraa meijän porukkaan niinku sulla on oman porukkas kanssa käynyt.
Ei sen enempiä lisättäviä tähän hetkeen. Ajattelin jo pitää possuvideoista taukoo et kaikki saa treenailla rauhas, mut niit on udeltu niin paljon ja heimopäällikön viesti taas varmisti asiaa, että totuus on tultava julki. Mulle sama sitten kuka uskoo ja kuka ei, en mä menetä siitä yöuniani jos totuus tulee julki, Veikkaanpa et heimopäälliköllä menee nettipäivystykseen nyt enempi ja nempi aikaa.
Aika ikävää nauhoittaa puhelu ja vastaan niistä seurauksista jos niitä tulee, mutta kun olet niin taitava valehtelemaan ja vedättämään niin hankalaa se on todistaa mikä sä olet.Kyllä mulla taitaa pahan päivän varalle olla jokunen mukavan kuuloinen puhelinkeskustelu Juhan kanssakin koneella. Mut odotellaan odotellaan.......
Toni Rahkapossu Laine