Järjettömän kovia otevoimasuorituksia tänään monsterlandiassa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vahvamies lajeissa ja kisoissa on kans loppu peleissä hyvästä gripistä paljon etuu. Sitä kuitenkin tarvitaan niin monessa eri lajissa.Voimaporras,kärryntyöntoo,farkkukävelyy jne......
Tänään kuvailemassa suomen vahvin mies kisoja ja kyllä sielläkin varmasti olisi otevoimapuolelle annettavaa.....
YouTube

pahasti harmittaa toi faili banaanin kanssa varmaan. miestä ku kattelee, vois hyvin uskoo, et noita menis ripakopallinen ;) nyt voisitkin sitten siirtää ton kätevästi siihen grippitouhuun ja roikkua ja syödä banaaneja samalla???

pahasti harmittaa toi faili banaanin kanssa varmaan. miestä ku kattelee, vois hyvin uskoo, et noita menis ripakopallinen ;) nyt voisitkin sitten siirtää ton kätevästi siihen grippitouhuun ja roikkua ja syödä banaaneja samalla???

Tai sitte vaan roikkua ja vaihtaa punaasehen maitohon, siitähän se kaikki alakooki :D

joo kyllä se oli komiaa. mä meen campusteleen autotalliin. vaikeeta juoda mitään siinä samalla :)

komeat sääret, vähä niinku mun äiteellä. hoikat ja sileet :) tiukka suoritus taas. kotimaisia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No ny ei jääny ainakaa kesken :D

Chair Split certification 0,42# RT: Tomato challenge goes way over the edge :D - YouTube

Täs on jo vähä mua omaa ittiä mukana kans ;)

Nyt oli magnesiumin käyttö muuten kohdillaan, oon sitä nähny monen käyttävän niin käsissä, naamassa, haistellut ja maistellutkin, mutta oon kuullu sitä käytettävän maalinakin. Sil saa maalailtua levypainoja :hyvä: Ja sit tehtyy ensimmäisenä maailmassa nostoja. Voi helkkari ku se elämä ei aina meillä amatööreillä o noin heleppoo.Maalit maalina ja mgnesium käsiin ja naamaan ja vaikka suuhun mut ei peittelyyn :D

Ajattelin nyt pistää tuosta tuntemattomammasta otevoimailijasta myös video linkin. Mielestäni suomen yks oikeesti kovanäppisimpiä kavereita. Ei varmaankaan enää ihan joka pojalla lähde maasta tuo rauta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No niin takaasi pohojammaalla, heti autosta päin vireon tekohon.

Flexibility training part 9: Weighted Chair Split hold +50lbs (22,85kg) for 34 seconds - YouTube

Ny ei tarvinnu enää sertiä mitää ku pääsi kisoos miäs miästä vastahan ottamahan turpahan :D Tua paikan päällä kisaaminen on kyllä aiva toista ku vireo sertit, ei ny totista mutta ainaki torellista :)

Nordic Fitness Expossa ollahan taas kaikki miäs miästä vastahan ja sertiäkin siellä voirahan tehrä ilman manssia tai manssin kerahan. :D

Nordic Fitness Expossa ollahan taas kaikki miäs miästä vastahan ja sertiäkin siellä voirahan tehrä ilman manssia tai manssin kerahan. :D

Otevoimaalu pitää sisällänsä monellaasta tarinaa miäs miästä vastahan kisoosta, siis sellaasista johona päätuamari (joka ei itte kisaa) on valinnu lajit. On ollu kipeitä sormia, muurausurakoota / vetouistelureissuja ja lähti yks pöllöö Norijahan asti autolla tekemähän yhyren sarijan etunojapunnerruksia, eikä keriinny enää sitte takaasi Ekspohon :)

Ei ne ny aiva tomaattisertiltä nua vireosertit / rankkinkinostot näytä, mutta vähintäänki kanamunasertiltä kyllä :) Kyllähän tuan virallisen tuamarin läsnä olo pitääs piisata, mutta siitäki tuloo nupinaa jos ripperin leima ei näjy :hyper:

Itte oon toki niin piänestä pitäjästä kotoosin, jotta en tiärä tohtiiko tuanne isoon Noorrik Vitness Ekspon lavalle eres nousta, aikahan sen sitte näyttää, mutta ohan niitä uusia ukkoja tulos kokoaijan otevoimaaluhun samalla ku "vanhat" katuaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom