Järjestettäskö online-pokeriturnaus pakkislaisten kesken?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tokoro
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä jos pistettäs joulun kunniaksi online-pokeriskabat pystyyn?
Eikö joissain pokerisovelluksissa pysty tekemään privaattihuoneita, esim. 30:n pelaajan sit&go?
Kiinnostaisikos ketään? :) Voisi esim. äänestää aloituspäivää, buy-inniä ja pokerisoftaa jne. Ideoita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo siis tosiaan n. 5 - 15 € vois olla osallistumismaksu.
Pokeriturnaus saatas pystyyn esim. Pokerstarssille, jos saadaan tarpeeksi osallistujia sekä sovittua päivämäärästä ja kellonajasta.

Infoa.

Hyvä juttu, että ollaan saatu jo pieni porukka mahdollisia osallistujia kasaan. Mielellään osallistujia saisi tulla lisääkin! :)
Peli siis pelataan Pokerstarssilla (http://www.pokerstars.com/fi/).

Turnaus infoa:

Pelin nimi: Texas Hold'em NL
Sisäänosto: $5 + $0,50 Rake
Turnaus ID: Ei vielä selvillä
Turnauksen nimi: Ei vielä selvillä
Turnaus alkaa: Koitetaan sopia suht pian!

Kun saadaan sovittua aloitusaika, niin lähetän jokaiselle osallistujalle turnauksen salasanan ja ID:n privaan.

Onko muuten teille $5 sopiva sisäänosto?
Entäpä aloituspäivä? Pidetäänkö vaikka kahtena peräkkäisenä sovittuna päivänä samainen turnaus tiettyyn kellonaikaan?
Miten olisi esim. 25 ja 26. päivä? Ehdotuksia otetaan vastaan myös kellonajan suhteen. Mielellään kuitenkin joskus alkuillasta!?

Mukana kuin peräpukama.. Mut et pysty kyllä lähettää privaviestejä kun et ole vippi, pistä vaikka sun sähköposti osoite tähän mihin voidaan ilmottautua niin saat sitä kautta tiedon kaikille? Toi kellonaika täytyy kyl kattoa sit, mä en ainakaan 25 päivä kauhean aikaisin pääse mukaan kun on mummolavierailut penskojen kans tms.

Aivan. Mä laitan vaikka sähköpostini sitten, kun saadaan sovittua turnaukselle ajankohta. Jokainen voi sitten varmistaa osallistumisensa sähköpostiviestillä, ja laitan paluuviestillä salasanat ja turnauksen id:t.

Miltä kuulostaisi vaikka 25. pvä lauantai. klo 20:00 sekä
26. pvä sunnuntai. klo 18:00?

mielellään ollaan mukana jos mukaan mahtuu! pitää järjestellä aikataulut kohilleen, oon niin innoissani että tulee melkeen kakka housuun.

ps. ehkä olen aasi ehkä en...miettikääpä sitä :hyper:

Infoa

Jos pelaamisaika on ennen uuttavuotta niin sitten pitää itse vetäytyä kisasta
Varmaankin näillä nykyisillä ajankohdilla mennään nyt, mutta täytyy sitten katsella uusia pelejä uudenvuoden jälkeen!

Hyvä juttu, että ollaan saatu jo pieni porukka mahdollisia osallistujia kasaan. Mielellään osallistujia saisi tulla lisääkin! Turnaukseen mahtuu osallistujia rajaton
määrä ja rekisteröinti on mahdollista pelin alkamisajankohtaan asti. Peli siis pelataan Pokerstarssilla (http://www.pokerstars.com/fi/).

Turnaus infoa:

Pelin nimi: Texas Hold'em NL
Sisäänosto: $5 + $0,50 Rake
Voitot: Jakautuu osallistujien määrän perusteella.
Turnaus ID: Tulee pian
Salasana: Lähetetään osallistujien sähköpostiin.
Turnauksen nimi: Pakkis Hold'em NL
Turnaus alkaa: 25.12.2010 Klo. 20:00. Toinen turnaus käydään 26.12.2010 klo 18:00.

HUOM:
Kaikki turnaukseen osallistuvat lähettäkää mulle sähköpostiin viesti (tokoronet6@gmail.com) jossa on teidän pakkotoiston sekä pokerstarsin nimimerkki. Sopiihan jokaiselle osallistujalle, että turnaukseen osallistuvien nimimerkit ilmoitetaan foorumille sekä ranking näytetään pelin jälkeen. Lähetän sitten vastauksena turnauksen salasanan ja ID:n.

Turnauksiin voi nyt rekisteröityä.

25. päivä klo 20 ID: 344449615
26. päivä klo 18 ID: 344449819

Voitot:
1. sija: 50 % osallistujien peliin laittamasta rahasummasta.
2. sija 30 %
3. sija 20 %

Turnauksen voi etsiä pokerstarilla:
Pyynnöt --> Etsi turnaus: ID.

HUOM:
Kaikki turnaukseen osallistuvat lähettäkää mulle sähköpostiin viesti (tokoronet6@gmail.com) jossa on teidän pakkotoiston sekä pokerstarsin nimimerkki. Lähetän sitten vastauksena turnauksen salasanan. Sopiihan jokaiselle osallistujalle, että turnaukseen osallistuvien nimimerkit ilmoitetaan foorumille sekä ranking näytetään pelin jälkeen.

Miten muuten tilisiirto tuonne pokerstarille, meneekö rahat heti pelitilille (Pankki OP)? Vois olla kiinnostusta liittyä seuraan!

Miten muuten tilisiirto tuonne pokerstarille, meneekö rahat heti pelitilille (Pankki OP)? Vois olla kiinnostusta liittyä seuraan!

Minimitalletus on 10 $ ja heti siirtyy pelitilille. Kannattaa siirtää 11 $ jos haluaa molempiin turnauksiin mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom