Järjestettäskö online-pokeriturnaus pakkislaisten kesken?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tokoro
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Turnaus olis kyllä hyvä idea. Huomasin nuo aikaisemmat pelit vasta eilen + olen vielä vanhempien luona käymässä , joten ei olisi muutenkaan varmaan tullut pelattua. Jatkossa kyllä on kiinnostusta. Stars sopisi varmaan parhaiten. Jos joku muu verkko valitaan, täytyy sitten katsella.

Luultavasti ensi vuoden puolella vasta kävis mulle.

Jos saadaan joku mukaan joka pystyy starsseilla n äitä tekemään niin voitaisiin helposti varmaan pitää joku joka kuun eka viikendi pelejä tms..

päätin herättää tän treadin henkiin nyt kun flunssaa puskee päälle ja on helvetin tylsää kotona. eli järjestettäiskö joku päivä uusi turnaus pakkislaisille? mulle käy vaikka tänään ja todennäköisesti myös kaikki muutkin päivät jos illalla pelataan

Mitä jos pistettäs joulun kunniaksi online-pokeriskabat pystyyn?
Eikö joissain pokerisovelluksissa pysty tekemään privaattihuoneita, esim. 30:n pelaajan sit&go?
Kiinnostaisikos ketään? :) Voisi esim. äänestää aloituspäivää, buy-inniä ja pokerisoftaa jne. Ideoita?

Olisko jälleen turnauksen paikka vaikkapa tän kuun lopussa tai joulukuun alussa, mikäli onnistutaan pelit luomaan jonnekin?
Mitä nyt äkkiä tsekkasin, niin pokerstarsille saattas olla helppo luoda. Olisko kiinnostuneita?

Viimeksi muokattu:
Ei näköjään pysty enää Pokerstarsille luomaan omia pelejä vaikka sen kotisivut niin lupaileekin. Täytyy varmaan löytää toinen paikka.

"Would you like to play poker with just your friends?
It’s possible, with Winamax private tournaments! If you have a real money account with Winamax, you can create a private tournament and invite your friends to come and play. It’s you that organises the tournament, so it’s you that chooses the structure."

Tossa olis yks vaihtoehto luoda peli Winmaxille. Panos mielellään alle 20€?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom