Järjestettäskö online-pokeriturnaus pakkislaisten kesken?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tokoro
  • Aloitettu Aloitettu
vois tulla muuten pelaamaa mut en tykkää mun nimimerkist pokerstarssil minkä menin aikoinaa sinne tekemää. kellää tietoo voiks sinne tehä uuden tilin??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hyvä peli poijat, parilla pelaajalla 'taktiikka' oli aika helposti havaittavissa.. onko huomisee pelii tulossa paljon porukkaa? jatkossa vois pelit kiinnostaa mikäli sisäänosto hinta ois korkeempi.

parilla joo :D itse sorruin osittaiseen arvattavuuteen.. mut hyvät pelit!! huomenna taas, ite voisin kans kustantaa hiuka enempiki

Eka turnaus ohi :)

Onnistuneet pelit oli kokonaisuudessaan vaikka itseltä ja parilta muulta tyssäsi heti alkuun :P

Tässä tulee ranking vielä pakkislaisten nimimerkeillä:
1. jantteri87 40$
2. James2 24$
3. Nikula 16$

4. Tryouter
5. Ari_K
6. Integrandi
7. kaNi-
8. jp-84
9. dp123
10. Japi
11. Mikasa90
12. Narkissos
13. Mane__
14. tokoro
15.
16. loops

Onnittelut voittajille.
Huomenna uudet pelit klo. 18:00.

Vitun pokerstars kun ei jostain ihmeen syystä hyväksy visaa, joten ei voi tehdä talletusta? Joka paikkaan tuo on ennen kelvannut ja tilisiirto ei ehdi, oisin muuten ollut mukana kyllä.

En vissii pelaa vaikka oon rekkautunu vielä. ei vaan pysty keskittyy. Pappa joutu 20 min turnauksen jälkeen teho-osastolle. Paremminki olis voinu joulu päättyy...

Noi turnausten alut tahtoo olla itellä vähän semmosia että touhutaan aina jotain muuta samalla, vedetään semi tiukkaa ja odotellaan että peli lähtee kunnolla käyntiin. Eilen selasin sitte joulun valokuvia koneella samalla kun pöytä hyppäsi näytölle, pieni blindi oli avannu perus 3xbb ja itellä isossa AQo. Pari sekunttia mietin että olen varmaan ilmaseks antanu varastaa blindit tähän asti ja ei muuta ko re-raise, re-raise ja merkit keskelle. AK vs AQ eikä yllättäen päästy enää ohitte.

Ihan hauskoja tällaiset turneet. Tän päiväiseen ei kyllä kerennyt mukaan. Mukana ollaan myös tulevaisuudessa, mutta täältäkin toivetta, että sisäänostomaksua lisättäisiin reiluhkosti. 30-50$ voisi olla ihan jees. Vaikka eihän se tosin kovin fiksua ole hakkailla samassa pöydässä pakkiksen pokerihirmujen kanssa :D

Ihan hauskoja tällaiset turneet. Tän päiväiseen ei kyllä kerennyt mukaan. Mukana ollaan myös tulevaisuudessa, mutta täältäkin toivetta, että sisäänostomaksua lisättäisiin reiluhkosti. 30-50$ voisi olla ihan jees. Vaikka eihän se tosin kovin fiksua ole hakkailla samassa pöydässä pakkiksen pokerihirmujen kanssa :D
20$ olis ihan riittävä että viittis seurata peliä. 50$ voi olla jo joillekkin opiskelijoille liikaa ja peli menee vielä enemmän kyttäilyksi mitä tuo eka oli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom