Jännimmät jutut top5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
1) Tytön johon on ihastunut pyytäminen ulos.
Selkeästi jännintä mitä on. Pelkkä ajatus siitä että Se Nainen sanookin "ei" on liian jännä juttu. Hikoilen, änkytän ja olen punainen kuin paloauto. Sanat juuttuu kurkkuun. Sitten kun psyykkaat itseäsi tarpeeksi, hakkaat rintaa ja päätät että "NYT!" niin nainen onkin kadonnut jonnekin ja palastuu että naikkonen lähti ulkomaanmatkalle. Ffffffffuuuuuuuuuuuuu... Tai kun yökerhossa näet nätin tytön joka kattelee sua silmiin ja hymyilee. Näet että siinä on paikka, mikset ammu? No siksi että on liika jännä paikka tietenkin! Sitten seuraavana päivänä hakkaat päätäsi seinään kun jännä vei taas voiton.

2) Kondomeiden ostaminen.
Nyt ollaan jännän äärellä. Pelkkä tavallisessa kaupassa kondomihyllyllä pyöriminen aiheuttaa voimakasta hikoilua ja punastumista. Piti käydä sitten seksikaupasta ostamassa kortonkeja ja prkl silloinkaan ei pystynyt katsomaan myyjää silmiin. On se vaan niin jännä paikka. Olen yhden suhteen ajanut karille pyytämällä naista tuomaan kondomit kämpille.

3) Veren luovutus.
Tämä on erityisen jännä tilanne koska minua jännittää tässä se että taju lähtee. Siis aina. Koskaan ei ole minulta otettu verta ilman ettei olisi taju lähtenyt. Jokin siinä jännittää niin että tajunta katoaa kun verta otetaan. Plussaa kuitenkin että sairaanhoitajat (jotka ovat yleensä nättejä nuoria naisia) hoivaavat ja auttavat selviämään jännästä paikasta.

4) Rokotuspiikki.
Tämä on samanlainen jännä tilanne kuin tuo verikoe. Ainut vain että kovalla keskittymisellä olen saanut jännän tunteen kuriin. Armeijassa pystyin psyykkaamaan itteäni niin hyvin että ei taju lähtenyt! Viimeksi kun mua piikitettiin niin vähän silmissä sumeni mutta ei mennyt liian jännäksi ja taju säilyi!

5) Vapaaottelumatsi.
Tämmösessä jännittää myös aina kovasti mutta se jännitys on aina kadonnut kun matsi alkaa. Kaiten se on se keskittyminen tai jotain. Että ei jaksa keskittyä jännään vaan kaikki huomio on ottelutapahtumissa.

Mitkäs teidän jännimmät jutut on?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1) Se ettei Pluto ole enää planeetta.

2) Kondomeiden ostaminen.
Nyt ollaan jännän äärellä. Pelkkä tavallisessa kaupassa kondomihyllyllä pyöriminen aiheuttaa voimakasta hikoilua ja punastumista. Piti käydä sitten seksikaupasta ostamassa kortonkeja ja prkl silloinkaan ei pystynyt katsomaan myyjää silmiin. On se vaan niin jännä paikka. Olen yhden suhteen ajanut karille pyytämällä naista tuomaan kondomit kämpille.

Tohon on kuitenki ratkasuna onneksi intterveppi sivusto kondomikuningas. Itseäni jostain syystä myös nakertaa noita kaupasta ostella :D

1.)Tatuoinnin ottaminen jännitti ja jännittää seuraavakin.

2.)Ennen ykköskokeiluja salilla saa aina hetken ihmetellä, että pahin jännitys katoaisi.

kaikki on jännää.Kärsin sosialisten tilanteiden pelosta.Voin kertoa että tämä on ihan perseestä.Vain jurrissa tai muiden päihteiden vaikutuksen alla pystyy olemaan "normaalisti" pitäis varmaan mennä puhuu jollekkin......... EDIT: avautumista varaan ajan

Ekoja kertoja kun noita kumeja osti, niin jännitti perkeleesti. Nykysin heittää sen paketin reteesti tiskille, "arvaatkaapas kuka saa pimpsaa" ajatus mielessä:rolleyes:

1) Hammaslääkäriin meno
2) Gynekologille meno
3) Lääkäriin meno
4) Piikit (rokotus, puudutus..)
5) Uusien ryhmien kohtaaminen (töissä)

1. Klassisen musiikin soitinkilpailuun osallistuminen joskus teininä (oli ihan helvettiä)
2. Puhe äidinkielentunnilla lukiossa (tästä oli paskat housussa jo puoli vuotta etukäteen)
3. YO-kirjoitukset
4. Teknisen workshopin vetäminen duunissa, kun tiesi että osallistujat ovat paremmin perillä aiheesta kuin itse.

Hammaslääkärit, kumien ostamiset, rokotukset, opiskelujutut yms. eivät ole jännittäneet aikuisiällä tipan tippaa.

Pitkään varattuna olleena ei voi laittaa noita perinteisiä iskuyritys yms. sohelluksia, joten kokeillaan keksiä jotain muuta. Noin yleisesti en pahemmin jännitä, mutta eiköhän sitä jotain löydy, kun hetken miettii.

1. Koulutuksien pitäminen.
Vaikka noita on tullut pidettyä jo lukuisia vuosien varrella niin aina sitä kelailee, että osaankohan nyt varmasti esittämäni asian riittävän hyvin jne.

2. Hammaslääkäriin meno.
Vaikka siellä tulee ainakin kerran vuoteen käytyä niin aina se vähän pistää jännittämään.

3. Tanssiminen
Ei vaan ole mun juttu ei. Hiki nousee otsalle heti, kun pitäisi vaikka jossain häissä mennä valssaamaan tms.

4. Työpaikkahaastattelut
En ole vähään aikaan työpaikkaa vaihtanut, mutta kyllä ne tilanteet aina vähän on jännittäneet. Sitä kun yrittää antaa itsestään samaan aikaan hyvän ja aidon kuvan ja vielä osoittaa olevansa paras mahdollinen ehdokas avoinna olevaan paikkaan.

5. Opiskelun aloittaminen
Opiskelua ei ole tullut tehtyä vuosikausiin, joten kyllä tuo elokuun lopulla alkava iltaopiskelu AMK:ssa hiukan jännittää jo etukäteen.

edit:
kortsujen ostamista on kyllä turha jännittää. On se parempi, että niille on käyttöä kuin, että ei ole :D
Kerran nuorempana tuli kyllä melkoista hymyä kassatytöltä, kun mulla oli ostoksissa tasan kaksi tuotetta, kortsut ja margariini... Eivät tosin olleet samaan tarkoitukseen, mutta olihan se vähän huvittava kombo :D

Ja minkä ihmeen takia sitä pitää vielä selitellä?! Siisus tätä suomalaista kulttuuria.

Ite taisin joltakin hikiseltä huoltsikalta käydä ostamassa ekaa kertaa, oli vielä kordarit siellä tiskin takana. Oli kiva mennä siihen ja sanoa "Ööh... Mmmh... Kortsuja?":D

nössöjä ootte ku jotai lääkäriinmenoa pelkäätte! :D

Moni asia on kyllä jännittänyt joskus. Esim.

1. Pääsykokeet & kirjotukset, nykyään jotkut tentit mihin tuntuu ettei ole lukenut tarpeeksi
2. Isolle yleisölle esiintyminen soittimeni kera
3. Eka kerta sänkyhommissa
4. Eka kerta gynellä

Ite taisin joltakin hikiseltä huoltsikalta käydä ostamassa ekaa kertaa, oli vielä kordarit siellä tiskin takana. Oli kiva mennä siihen ja sanoa "Ööh... Mmmh... Kortsuja?":D
Meitsi meni kerra iha hikisenä kysyy tiskiltä et "oisko teillä pattereita? niitä AAA-paristoja"

Ojensi sitten paristot ja pystyin taas kuunnella mun vanhalla mp3:lla reggaeta.

:jahas:

1) Kirjoitukset. Tottahan se jännittää et tuleeko ällää vaiko eetä :rolleyes:

2) 18v syyskuussa. Aika jännä juttu näin muuten vaan

1. Anopin kohtaaminen ekan kerran.
2. Eka kerta.
3. Ekat treffit
4. Hammaslääkäri (tän vois melkeen nostaa ykköseks, koska mulle piti soittaa edellisenä iltana hammashoitolasta ja kuvailla tulevat tapahtumat, katsoa röntgenkuvat ja rauhotella liirumlaarumilla, että pystyin menemään koko helvetin laitokseen)
5. Hiusten leikkuu pitkästä kerralla tosi lyhyeks, hetken mielijohteesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom