Jännimmät jutut top5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
1. Tytön pyytäminen treffeille/tanssimaan/tms. Onneksi ei tarvitse tätä tehdä, kun on onnellisesti suhteessa. Vaikka ujous on iän myötä hieman vähentynyt, tiedän silti että tuommoinen olisi todella paha tilanne.

2. Rokotus, verenluovutus ja kaikki mihin liittyy piikittäminen. Hyi saatana sentään, kun pelkään piikkejä. Ala-asteella jännitin 5-luokalla rokotusta niin paljon, että kun se oli ohi ja jännitys laukesi, pyörryin keskelle luokkahuonetta :)

3. Esiintyminen yleisön edessä. Esimerkiksi jonkun esitelmän pitäminen luokan edessä. Kaikki katsovat vain sinua. Hengittäminen on vaikeaa ja puna nousee kasvoille. Sanat eivät tule ulos ja jos jotain pitäisi improvisoida, se ei onnistu aivojen jäätämisen vuoksi.

4. Tanssiminen selvinpäin tai liian vähäisessä humalatilassa. Pitäisi varmaan mennä tanssitunneille, ettei tarvitsisi hävetä aina itseään. Ja ettei muiden tarvitsisi hävetä itsensä puolesta.

En keksi viidettä, pahoittelen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiks täs oo joku ristiriita? :rolleyes:

En mie sit enää jänskätä. Sanoinki et toi o joskus jännittäny, mut tyhmää jos enää pelkää jotai hammaslääkäriin menoa, ku tietää et ei siinä mitää jännittämistä ole loppujen lopuksi. ;)

edit. Nimenomaan EKAT kerrat tollases jännittää, mut jos o lääkärissäki käyny monta kertaa nii eiks o jo huomannu että sieltä selviää hengissä pois. :)

Toi on kyllä hyvä selittää kondomeja ostaessa että kaverille tulevat. Olishan se noloa jos joku luulis että on seksiä saamassa...

"No enhän minä siis tosiaankaan!"

joo pitää ottaakin ihan tosissaan tuo kaverille menee :) kyllä tyttöjä on hymyilyttänyt kassalla.

tosin usein ne kavereille on menneet ku en mä koskaan saa :D

Myyjät aina katsovat kumeja ostaessa halveksien "keltä säkin luulet saavasi, senkin rumilus?". Eivät ne sano mitään mutta nauravat partaansa/haiveniinsa. Paskiaiset.

Itselle ne jännittävimmät asiat ovat muutokset. Niin positiiviset kuin negatiivisetkin. Esimerkiksi muuttaminen toiseen asuntoon aiheuttaa ihan puhdasta pakokauhua. Jos laittaa autoon uutta viripalikkaa, tärisee ja oksettaa kun jännittää liikaa :(

Myös joku perus labratuloksien odottaminen, oli testi mikä tahansa.. ärsyttävää odottaa tuomiota.

joo pitää ottaakin ihan tosissaan tuo kaverille menee :) kyllä tyttöjä on hymyilyttänyt kassalla.

tosin usein ne kavereille on menneet ku en mä koskaan saa :D

Ryhdistäydy hyvä mies! Ensinnäkään et saa koskaan ja sitten vielä pitää orjana muiden kepeille hankkia peittoja! Taitaa ne kaverit vedellä sinua noilla ostamillasi tuotteilla.

Myyjät aina katsovat kumeja ostaessa halveksien "keltä säkin luulet saavasi, senkin rumilus?". Eivät ne sano mitään mutta nauravat partaansa/haiveniinsa. Paskiaiset.

Ite oon täl hetkel kaupas kesätöissä ja oon kyl huomannu et tulee siinä aina semmonen kiusallinen hetki ku joku tulee kortsuja ostaan. Ja kyl siinä oikeestikin tulee tommonen ajatus et ketähän toiki nyt meinaa paukuttaa:D

Monet muuten yleensä peittää ne kortsut jollain muulla tuotteella siinä liukuhihnal, esiim sipsipussil tai jollain vastaaval:rolleyes:

5. Opiskelun aloittaminen
Opiskelua ei ole tullut tehtyä vuosikausiin, joten kyllä tuo elokuun lopulla alkava iltaopiskelu AMK:ssa hiukan jännittää jo etukäteen.

Minne menet opiskelemaan?

Itse aloitin viime tammikuussa iltaopiskelut AMK:ssa. Meni kaikki jännitykset ihan hukkaan. Vaikka jännäri numero yksi liittyykin kouluun.
1. Esitelmän pito englanniksi luokan edessä....... Hylätty tuli, lähdin ennen omaa esitelmää "karkuun":(

Nää kaikki on hyvin jännää!

pic.php

Itseäni jännättää aina vähän tommosseet uudet tilanteet/ihmiset, ei siinä nautin uusien ihmisien tapaamisesta mutta tykkään ensin vähän haistella ilmapiiriä ennen ku avaan kunnolla suutani ja sitten kun vauhtiin pääsee ni ei se suu heti siinä sulkeudukaan..

Mut jos listaa haetaan
1.Eka ilta ovella (olin yksin eikä varmaa tietoa miten toimia, mut suju yllättävän kivuttomasti)
2.Varusmiehenä alikessuna ekat koulutukset itsenäisesti, aiheesta josta ei itsellä ollut liikaa tietotaitoa
3. Vedin lukiossa ihan hatusta äikän esitelmiä kirjaesittelyjä jne.. aluks jännitti et huomaako opettaja mitään mut oon kyllä aika hyvä sepittämään kaikkee..
4. Tietyl tapaa se ennen ku pyydät jotain tanssii vaik baaris jne. ellei oo nauttinut liikaa rentoutumisaineita etukäteen, sillon oon jopa hakenut ruusu suussa tanssimaan (kuulemma)
5. Vanhan auton omistajana katsastuksis aina vähän jännittää

Ja Myönnän et spärdäreiden osto jännitti yläaste ikäsenä, mut oon nykyään aiheuttanut cittarissa ja prismassa jopa myyjien hämmennystä jos pyydän apua ja kysyn että mikä olis näist hyvä jos haluu kokeilla jotain uutta merkkii.. Kerran näin cittarissa kauhian hermostuneen tyypin kassalla ja mietin et mitä kaveri jännäilee ku ei sil oo ku iltalehti tossa mut sieltä paljastukin iso liukkari tuubi alta, voin kertoo et vähän nauratti kun kaveri oli ihan punasena siinä.

E. noi oli pääsääntösesti yksittäisiä tilanteita mut ne tuli ekana mieleen..

Viimeksi muokattu:
Hmm olenko mä sit jotenki epänormaali koska jotenki en saa päähäni yhtää juttua mikä nyt niin jännitäisi. onko muita samanlaisia omituisia ihmisiä täällä?

ainut mitä saan päähäni niin että kun täytän ens vuonna 22v niin ei ole tajunnan päräyttäviä super high fly bileitä? :D

Piikityskammosta pääsee hyvin eroon, kun antaa jonkun harjotella tipan laittamista/verikokeen ottamista sulle. Sen jälkeen ammattilaisen suorittama isku ei tunnu enää miltään :)

Mutta kyllähän noi eri lääkäreillä ramppaamiset saa aina vähän jännän fiiliksen päälle. Ei nyt tuu oikeen muuta mieleen.

1. Britteihin muutto ensi vuonna.
Jännittää niin pirusti, koska siinä on niin paljon tehtävää ja asioita mitkä voivat mennä pieleen ja se on uusi maa ja siellä on uusia ihmisiä ja tapoja ja kulttuuri jne jne, you name it. Muutenkin tollanen täydellinen elämänmuutos tuntuu aika jännältä.

2. IB-kirjoitukset.
Normaalit yo-kirjoitukset menivät vasemmalla kädellä hutaisten, mutta IB-kirjoituksissa ainakin pari ensimmäistä päivää jännitti tosi paljon. Loppuajan kirjoituksissa olin tosin jo niin turtunut siihen rutiiniin etten jaksanut enää edes jännittää.

3. Vakavista asioista puhuminen.
Mua jännittää ihan älyttömästi aina jos pitäisi puhua esim. tunteista. Jännittää ja ennen kaikkea pelottaa, koska en tee sitä kovin usein. Eksän jättämistä lykkäsin viime tippaan asti ihan vaan sen takia etten uskaltanut avata suutani :jahas:

Siinäpä ne oikeastaan olivat. Ei mua enää nykyisin jännitä juuri mikään, koska tiedän selviäväni kyllä kaikesta :) Jännittäminen ja stressaaminen on niin turhaa energian ja ajan tuhlaamista.

1. Maha täynnä ilmaa, iso kakka tulossa, olet vieraissa ja pitäisi käyttäytyä asiallisesti. Hiivit salaa vessaan, tiputat housut nilkkoihisi ja istahdat pöntölle. Iso on jännitys siitä miten saada iso kakka ääneti pönttöön ilman hurjaa torvisoittoa.

Odotat ryppyreikä supistellen sopivaa tilaisuutta tykittää parhaimpasi kohti kylmää emalia.

Jännittää se, miten muut reagoivat jos saavat tietää, että jopa sinäkin komea uros kakit ja vielä äänillä. Ei sellaista unohda.

2. En tiiä

3. En tiiä

4. Hirvikolari

5. Ekin 2x100kg penavid

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom