- Ikä
- 44
Ongelma onkin se et täl köyhällä ei oo varaa pakastimeen
lunta venailessa tai sit kaupan pakastealtaalle...
Pakasteherneitä ja sitten kun ne on sulanut niin niistä voi vielä vääntää pöperön.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ongelma onkin se et täl köyhällä ei oo varaa pakastimeen
lunta venailessa tai sit kaupan pakastealtaalle...
Kolmatta viikkoa jatkuu ranteen kipuilu nyt minulla, naproxenia takana 2 viikon kuuri, 3. päivä kortisonipillerikuurilla, mutta ainakaan vielä ei vaikutusta näy, kipuilu jatkuu vain samanlaisena. Tensolvetin otin myös toissapäivänä kokeiluun, katsotaan, onko tuosta hevoslääkkeestä apua tähän ranteeseen.
Töistä ollut nyt poissa 2 viikon sisällä 7 päivää, ja käsi tuon ajan levossa lastassa/rannetuessa. Kylmää olen pitänyt 3-4 kertaa päivässä.
Kohta alkaa kyllä usko mennä, kun mikään ei tunnu auttavan :(.
Vieläkös joltakin löytyisi lisää neuvoja?
Tenniskyynärpää, eka kertaa elämässä. buranaa ja felden geeliä, kylmääkin, mutta eipä tunnu auttavan. Tänään osteopaatille hierotuttamaan sitä, eipä tuo ota jos ei annakkaan. Pakko testata vaikka itkuhan siinä tulee....
Itselläkin tota tenniskyynärpäätä on molemmissa käsissä, mikäs tää vertikaalinen hiiri on, ja minkälainen kyynärtuki olis hyvä? Fättis osaa varmaan kertoa..
Hiirulainen
Ja sit se kyynärtuki on sellane pöytään kiinnitettävä ja pehmustettu. Niitä ja noita hiiriä on monenlaisia.
En vaan itse ole taas varma, että pitääkö tätä nyt lepuuttaa vai kuntouttaa, vai mitä helvettiä? Jos siellä vielä on tulehdus, jota kortisoonilla hoidetaan, onko kuntoutus tällä hetkellä oikein, vai pitääkö sitä sittenkin lepuuttaa. Sairaslomillekkaan ei kertakaikkiaan pysty jäämään tällä hetkellä, joten hiirtä on päivässä jonkin verran käytettävä töissä. Lääkärin luvalla kyllä olen pudottanut toistaiseksi työtahtia.
Kuntoutus sitten, kun alkaa kunnolla paranemaan. Tuosta töissä olosta ja rasittamisesta ei voi sanoa kuin, sen että yleensä päänsärky ei parane, jos hakkaa päätänsä seinään.
Itellä ollut kans usein sama vaiva.
Heti kun alkaa ilmaantua oireita niin aloittaa kuurin tulehduskipulääkkeillä, välttää rasitusta ja paras lisä tähän on että:
pyytää jonkun kutomaan jos ei itse osaa, kunnun villalangasta ranteenlämmittimen, suosittelisin et se on vähän pidempi n.10cm. Ihan vaan suora pötkö joustava ( tyyliin 2 oikeín 2 nurin) sit pitää sitä ta vaikka 2 päällekkäin yötä päivää niin paranee saletisti nopeasti...:thumbs:
jos on pakko treenaa niin kunnun jäykkä rannetuki reenin ajaks, siteet harvemmin tukee riittävästi.
Noilla pitäis selvii, jos eivoo niin paha et pitää leikata.
Mistäs sen tietää, kun alkaa kunnolla paranemaan? kivut ovat minulla nyt vähentymään päin, ja vain vähän pidempään rasitettuna alkaa kipua tuntua juuri tuossa em. kohdassa. Liekköhän oikea aika nyt jumpata tuota kättä?
Tilasin tuon hiiren tänne töihin. Saapi nähdä, miten tommoista osaa käyttää. Tuo asento tuntuisi ranteelle kyllä paljon luontevammalta, kuin perushiiren tarjoama. Onko tuossa hiiressä (jos sinulla sellainen on)muuten johto, vai toimiiko langattomasti?