Jäätävimmät kuittaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja func
  • Aloitettu Aloitettu
Tällasta ei taida vielä olla.:) Eli tänne voisi koota kaikenlaisia kovan tason kuittailuja, vittuiluja ja muita ownauksia. Täälläkin usein näkee aika usein melko osuvia jauhot suuhun -kommentteja a ajattelin että niistä ja muista vois koota ihan omaa ketjuakin.

Luonnollisesti tätä kirjoittaessa ei muistu oikein mitään mieleen, mutta pistetään nyt tällainen:
Poisonia lauleskellessa "i wanna hurt you just to hear you calling my name" tuli aika tyly kommentti
"I bet that is the only way for you to make her scream your name" :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No itsellä kaverit repes koulun ruokapöydässä kun oltiin syömässä. Oltiin siinä jo lopeltu ja puhuttiin vaan jotain paskaa. Opettaja tulee viereen millon meikäläinen katsoo sitä ja sanon: Ei kiitos emme ota jälkiruokaa, laskun voit tuoda myöhemmin. Opettaja ei kyl kauheesti naureskellu se on hirvee tiukkapipoakka.

No itsellä kaverit repes koulun ruokapöydässä kun oltiin syömässä. Oltiin siinä jo lopeltu ja puhuttiin vaan jotain paskaa. Opettaja tulee viereen millon meikäläinen katsoo sitä ja sanon: Ei kiitos emme ota jälkiruokaa, laskun voit tuoda myöhemmin. Opettaja ei kyl kauheesti naureskellu se on hirvee tiukkapipoakka.

Itse lähtisin etsimään syytä opettajan nauramattomuuteen ko. läpän kohdalla ensimmäisenä aivan jostain muualta kuin tiukkapipoisuudesta.

Joskus huusin opettajalle 3 näin ku ei tienny kuinka tietokonees käytetään jotaki juttua:
"Opettaja 1 sanoi että tietokoneessa ei ole vikaa vaan sen käyttäjässä!" koko luokka oli hiljaa ja opettaja "jähmettyi" n. 10 sekunniksi

Olisin viä revenny ni varmaan olisin joutunu luokasta pihalle :D

Ja opettaja 1 on sanonut niin atk tunnilla :D

Joskus huusin opettajalle 3 näin ku ei tienny kuinka tietokonees käytetään jotaki juttua:
"Opettaja 1 sanoi että tietokoneessa ei ole vikaa vaan sen käyttäjässä!" koko luokka oli hiljaa ja opettaja "jähmettyi" n. 10 sekunniksi

Olisin viä revenny ni varmaan olisin joutunu luokasta pihalle :D

Ja opettaja 1 on sanonut niin atk tunnilla :D

Mutta mitäs se Opettaja 2?

Yritin päästä ahtaasta paikasta läpi, läski työkaveri istui vähän edessä.

Minä: "Voisitko vähän väistää että mä mahdun läpi tästä."
Kaveri: "No et sä nyt niin iso ole."
Minä: "En olekaan, mut sä olet."

Heh heh.

Jätetään mainitsematta paikkakunta... suositussa kylpylässä naishenkilö, joka oli jonkun koululaisryhmän ohjaaja tulee valittamaan valvojalle altaassa olevien muiden lasten tottelemattomuudesta, valvoja tokaisee naiselle oikein herrasmiehen elkein, että "turpa kiinni huora, tommosia akkoja minä yleensä panen perseeseen" - nainen poistuu itkua pidätellen paikalta. Samainen kaveri on edelleenkin samassa kylpylässä duunissa. Hieno mies!

Jätetään mainitsematta paikkakunta... suositussa kylpylässä naishenkilö, joka oli jonkun koululaisryhmän ohjaaja tulee valittamaan valvojalle altaassa olevien muiden lasten tottelemattomuudesta, valvoja tokaisee naiselle oikein herrasmiehen elkein, että "turpa kiinni huora, tommosia akkoja minä yleensä panen perseeseen" - nainen poistuu itkua pidätellen paikalta. Samainen kaveri on edelleenkin samassa kylpylässä duunissa. Hieno mies!

Todellinen ÄIJJJJÄ. Kyllä mä haluun olla isona noin kova jätkä ja heittää tollasta älykästä, suorastaan viiltävää kuittia tollasille mulkuille kuten toi muija.

Mulla ei oo isä ja äiti koskaan menneet naimisiin, ovat nyt siis olleet kutakuinkin 35 vuotta avopari. Joskus 16-kesäisenä tuli silloinen tyttöystävä yökyläilemään. Meillä sattui olemaan samaisena päivänä sauna lämpimänä ja siellähän mekin nuoret lempiväiset käytiin. Seuraavana päivänä tytön jo postuttua kotiinsa isukki otti poikansa "saarnattavaksi":

-Se on kuule poika sellainen juttu, että ennen papin aamenta ei passaa mennä naisväen kanssa yhdessä saunaan.
-Eihän se pappi oo teillekkään aamenia lausunut..?:david:

Sen verran asian vierestä, että tuo "yhdessä ei saa saunaan mennä" juttu oli hiukan hassua, kun se mimmi oli meillä kuitenkin ollut vaikka kuinka monta kertaa yökylässä ja vaikka aika kultaakin muistot, niin en paljon paskaa puhu, jos sanon nähneeni tuon teiniprinsessan noin sata kertaa alasti ennen tuota saunaepisodia...:pano:

olen tällä hetkellä opiskelemassa kokiksi ja siinä toisten kanssa vähän todettiin että yöök etanoita! (niitä oli sillä harjoitus kerralla tarjolla) ja yksi poika sanoi: tää lihakin on niin veristä että ette varmaan tätäkään halua syödä. totesin aatoksissani: äitis liha oli verinen kun sinut sai:D

Mun auton tuulilasiin oli duunipaikan pihalla ilmestynyt lappu: "Kuka parkkeeraa näin??! Kellogg's haluaa lähettämänsä ajokortin takaisin." :jahas: Eikä toi ole edes pahin niistä kuittailuista mitä itse kukin kuulee päivittäin siellä :D

Baarissa narikkajonossa, pääosissa kaksi nipon näköistä blondia ja keskivertoa humalaisempi Gemstone.

Narikassa ei paljoa jonoa vielä (kellon lähestyessä puolta neljää), muutama portsari vapaana. Kiilaan tyttöjen eteen, koska he eivät tajua liikkua seuraavalle vapaalle narikkalappuja vastaanottavalle henkilölle.

Blondit: "Hei, me yritetään tässä jonottaa"
Gemi: "Kyllähän te tosta saatte takkinne"
Blondit: "No huhuh, me ollaan HELSINGISTÄ, me ollaan totuttu, et jonotetaan"
Gemi: "Vaasa ja Vaasan säännöt"
Blondit (yrittivät tässä jäätävää kuittausta) : "...amiksilla on näköjään amisten säännöt.."
Gemi: "Sori, mä oon lääkiksessä!" :D
ja saa samantien takkinsa ennen tyttöjä
Gemi: NÄIN SE VAAN KÄY!

Onpas hassua, miten tuo tilanne ei ole ollenkaan niin hauska selvinpäin ja kirjoitettuna kuin paikan päällä koettuna ja humalassa :jahas:

Töissä mulkku kanssatyöskentelijä alkoi kuittailla lihasten ja aivojen yhteensopimattomuudesta ja virnisteli vittumaisesti.

Kyllä häneltäkin hymy hyytyi kun kotiin lähtiessään autosta oli kaikki lasit nuijittu sisälle ja konepeltiin spreijattu "HOMO".

Töissä mulkku kanssatyöskentelijä alkoi kuittailla lihasten ja aivojen yhteensopimattomuudesta ja virnisteli vittumaisesti.

Kyllä häneltäkin hymy hyytyi kun kotiin lähtiessään autosta oli kaikki lasit nuijittu sisälle ja konepeltiin spreijattu "HOMO".

Ei saatana että olet huono trolli oikeasti. Edes foorumin david hymiö ei riitä tähän.

Näyttää aika tyhmältä kehua OMIA kuittauksia.. Siis miten on ite "kuitannun" jonkun muun..

Eräs skappari vastas joskus kysymykseen: "Jaa-a, ihan itteeki jännittää."

Samaisen henkilön muita kuittauksia:

"Kuka sielä pyörii ku hullun mulkku paholaisen perseessä!"
"Kuka sielä ensimmäisen aivopierun päästi!"
"Huomenta ruipat!"

Näitähän intissä riittää....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom