Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksi huonoimmista elokuvista mitä olen nähnyt.Mike sanoi:Kipeen jännä matsi, nyt vielä perään Blair witch niin Maikki kusee allensa.
Paholainen sanoi:Oli kyllä yksi jännimmistä matseista ikinä. Siinä vaiheessa kun suomi oli 3-0 johdossa niin mä olin varma että svedunperkeleet nousee vielä. Niinhän ne tekikin. On se kyllä ihme miten ne aina onnistuu :curs:
Mutta hyvä että tuli edes tasapeli. Meinas kyllä lentää iltarahkat seinään kun ruottalaiset tasotti lopussa.
No sä nyt et saa vielä edes kaikkia leffoja katsoa, joten STFU n00b!masantti sanoi:Yksi huonoimmista elokuvista mitä olen nähnyt.
superpohje sanoi:Ja menisit rikkomaan suomen parhaat puolustusparit... ei ei ei...

Nerd sanoi:hahhah... et taida paljoa ymmärtää lätkästä, etenkään NHL-tyyppisestä, pienessä kaukalossa pelattavasta?![]()
Asia sattuu olemaan niin ikävästi että esim. Ruotsi, USA ja Kanada laittavat jäälle sen kokoisia järkäleitä että esim. pakkipari Numminen-Timonen on lähes hyödytön, AV:lla lähes katastrofi. Guerin, Tkachuk, Modin, Thornton, Sundin, Holmström, Iginla, Doan jne jne jne.... Äijiä jotka DOMINOIVAT Suomen maalin edustaa, ihan koska tahansa. Kun maalin edusta on vastustajan hallussa, saa veskarina olla vaikka Jeesus niin ei auta... Samasta syystä Petteri Nummelin on hyödytön pelaaja tällä tasolla, MM-kisoissakin puolustamisessa ei_ihan_oikeassa_paikassa. Jos puolustuksesta ei löydy kokoa ja fyysisyyttä tarpeeksi, se on kompensoitava hyökkäysketjuissa, muuten ei hyvä heilu. Hagmanit, Kapaset, Hentuset jne pörrääjät eivät riitä kovia maita vastaan.
Molemmat, Numminen ja Timonen, ovat erittäin hyviä pelaajia sinänsä, oikein käytettynä, tarvitsevat vain parikseen ison ja aggressiivisen pakin...![]()
Niinimaa on kyllä ollut näissä kisoissa tosi näkymätön. En ollut edes huomannut että ko. mies oli edes joukkueessa.Aslak sanoi:tällaisiin Suomella ei olis kyllä varaa...PRKL :wall:
teemupii sanoi:Niinimaa on kyllä ollut näissä kisoissa tosi näkymätön. En ollut edes huomannut että ko. mies oli edes joukkueessa.