Jääkiekon World Cup 2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arttumi
  • Aloitettu Aloitettu
Paras kiekko saavutus on edelleen vuoden 95-MM siitä ei pääse mihinkään, koko suomi oli sekaisin. Vaikka tääkin on hyvä saavutus ja kaikki parhaat oli mukana niin mikään ei muuta sitä tosiasiaa että MM-95 on suomen kansalle se kovin juttu, torilla ei tavata hopean merkeissä.

neutraali sanoi:
Paras kiekko saavutus on edelleen vuoden 95-MM siitä ei pääse mihinkään, koko suomi oli sekaisin. Vaikka tääkin on hyvä saavutus ja kaikki parhaat oli mukana niin mikään ei muuta sitä tosiasiaa että MM-95 on suomen kansalle se kovin juttu, torilla ei tavata hopean merkeissä.

Ehkä paras saavutus "tavallisen" kansan silmissä. Kiekkoympyröissä (ympäri maailmaa) tämä hävitty finaali rankataan varmasti korkeammalle. Kuulin tänään useammankin ihmisen valittelevan sitä kun Suomi ei ikinä voita mitään. Mielestäni jos maa jossa on n. 5milj. asukasta, sijoittuu arvostetuimmassa kiekkoturnauksessa "hopealle" on se jo voitto!

Kova oli poikien tahto ja taistelu. Kaikki kunnia siita heille. Ja vaikka sanotaan etta hopea havitaan, niin tama hopea oli voitto. Hieno saavutus!
Saappaat jalassa, viimeiseen hengenvetoon taistellen. Hienoa Suomen jaakiekko- maajoukkue!
Taas kerran olen ylpea ja onnellinen siita etta olen suomalainen!

screwdriver sanoi:
Tsekille 1-3..ja muistaakseni pelasi 4-4 jenkkejä vastaan vappuaattona. :arvi:

Suomi hävisi 1995 kisojen avausottelun Tsekeille 0-3. Not so :arvi: kuitenkaan. :)

Suomea vastaan tehtiin 1995 kisoissa viisi maalia ennen kuin Suomi onnistui ensimmäisen kerran maalin teossa...

neutraali sanoi:

Jee, pääsen ekaa kertaa käyttämään tätä : :anssi:

Itse itseäni lainaten :
Grotesk sanoi:
Sitä mm-kultaa voi suoraan verrata euro hockey tourin voittoon, koska -95 NHL:n tynkäkauden takia mukana ei ollut yhtään NHL peluria eli parhaat pelaajat euroopasta == eurohockeytour.

ps. Suomi on voittanut euro hockey tourin jo useampana vuonna peräjälkeen.

Grotesk sanoi:
Jee, pääsen ekaa kertaa käyttämään tätä : :anssi:
Et lue minun viestejä, sanoin että suomen kansan silmissä, niinkuin aslak sanoi niin kiekkopiireissähän tää world cup on kovempi juttu mutta kansa janoaa kultaa on ne kisat sitten palaaja materiaaliltaan minkälaiset tahansa.

Back
Ylös Bottom