Jääkiekon SM-Liiga 2011-2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Lähempänä narria kyllä taitaa olla...

Sama merkitys, eri sana.

Narri = naurettava, typerästi käyttäytyvä ihminen.

"En rupea kenenkään narriksi..." onko tuttu sanonta?

http://suomisanakirja.fi/narri

1.
naurettava, typerästi käyttäytyvä ihminen. esim. Olin narri, kun uskoin häneen. Tehdä itsestään narri. Pitää jkta narrinaan pilkkanaan, huvitella jkn kustannuksella. Olla jkn narrina. Herrat ja narrit kaikki ihmiset .

2.
Historia hovien ammatti-ilveilijä, hovinarri.

Minä, me, vittu! hahaa, kauheet spekulaatiot uudesta pelaajasta ja oliko jossain kampissa vielä yleisöäkin jännäämässä "tiedotetta". Vielä kun olisi paljastunut Uuno Turhapuron kuva sieltä.

Kohta myös HIFK julkaisee oman tiedotteensa, kyllähän nyt on pakko paremmaks pistää.

Minä, me, vittu! hahaa, kauheet spekulaatiot uudesta pelaajasta ja oliko jossain kampissa vielä yleisöäkin jännäämässä "tiedotetta". Vielä kun olisi paljastunut Uuno Turhapuron kuva sieltä.

Kohta myös HIFK julkaisee oman tiedotteensa, kyllähän nyt on pakko paremmaks pistää.

Tuli kyllä kauhea myötähäpeä tämän suhteen. Hienosti markkinoitu juttu ja kaikki odottaa jotain suurta. Tyylin Teukka Selänne tulee, mutta... Sieltä tuleeeeeee Rask! Voi jeesus... :face:

joo nyt saa hieman nauraa, mutta Keklu vielä kyykyttää kaikkia...isompi kaappaus sitten myöhemmin. Ja siellä on muutenkin joukkue käytännössä kasassa, että ei ilkiä kauheesti vittuilla sinnepäin.

Mitähän vittua taas? Eihän missään vaiheessa edes luvattu, että sieltä joku supertähti on tulossa? Jokerit ilmoitti, että uusi pelaaja julkaistaan klo 12:00 eteenpäin ja näin tapahtui. Ja tämä tosiaan oli vasta ensimmäinen, katsellaan taas parin viikon päästä uudelleen, että kuka tulee seuraavaksi.

Mitähän vittua taas? Eihän missään vaiheessa edes luvattu, että sieltä joku supertähti on tulossa? Jokerit ilmoitti, että uusi pelaaja julkaistaan klo 12:00 eteenpäin ja näin tapahtui. Ja tämä tosiaan oli vasta ensimmäinen, katsellaan taas parin viikon päästä uudelleen, että kuka tulee seuraavaksi.
Juurikin näin!Median keksintö se että kyseessä olisi ollut jokin super tähti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom