Jääkiekon SM-Liiga 2011-2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
...MUISTUUKO MIELEEN HALLITSEVAN SUOMEN MESTARIN NIMI ???? Tule sitten paukuttelemaan isosti henkseleitä, kun olette taas jotakin voittaneet...On pyhäinhäväistys sekotta JULLI Narriin...Phyi V***U...;)
Mä en ole puhunut Hifkistä missään vaiheessa. Hirvikolari sitten ilmeisesti oli. Eikä tässä mitään henkseleitä paukutella ennen kuin pelit on pelattu. Ja sittenkin tulee aina uusi kausi.

Kyllä täältä se ydinporukka vieraspelit kiertää. Ehkä niitä ei ole hirveää määrää, mutta on kuitenkin. Ei täällä ihmisiäkään ole tolkuttomasti.

Mua ei itse asiassa haittaisi, vaikka sitä pääkaupunkiseudun porukkaakaan ei kävisi vieraspeleissä niin kauan, kun käyttäytyminen on niinkin vaikeaa, miltä vaikuttaa.

Väsynyttä ja väsynyttä. Nykyhetki merkitsee, eikä mikään historian siipien havina. En minä ainakaan juhlisi menneiden aikojen voitoilla, jos kymmeneen vuoteen ei ole tapahtunut mitään kovin merkitsevää. Ei sillä, ehkä vähän huono sanamuoto siinä edellisessä kommentissa.

Mä en ole puhunut Hifkistä missään vaiheessa. Hirvikolari sitten ilmeisesti oli. Eikä tässä mitään henkseleitä paukutella ennen kuin pelit on pelattu. Ja sittenkin tulee aina uusi kausi.

Mä voin muistuttaa...:rolleyes:

Hirvikolarin seura = HIFK, 10.vuotta ei ole viime vuosi...No kuka näitä viestejä nyt viitsii ajatuksella lukea. Antaa tuulen vaan heilutella huulia...:D

Turhaan sä niitä viestejä pyörittelet, kun kirjoitin tuonkin viestini Jokereita koskien. Jos se ei viestistä välittynyt, niin nytpähän tulee selväksi.

Turhaan sä niitä viestejä pyörittelet, kun kirjoitin tuonkin viestini Jokereita koskien. Jos se ei viestistä välittynyt, niin nytpähän tulee selväksi.

Tiesin. Ihan, kuin oletuksena postauksille olisi, että niitä lukevat Retardit. Luetun ymmärtäminen on lähellä sydäntäni...Sama juttu, kun sua tituleerattaisiin Kyrpäksi tai Kalakukoksi. Täällä Tsadissa, ollaan aika tarkkoja asioista...:wtf:

Mua nyt saa tituleerata ihan miksi lystää, mutta miksi sää Hifkistä melskaat, kun niiden pelit alkaa vasta kuukausien päästä?

Mua nyt saa tituleerata ihan miksi lystää, mutta miksi sää Hifkistä melskaat, kun niiden pelit alkaa vasta kuukausien päästä?

Puolustin vaan Omia...:D
Mut joo,

On Topic : JYP vie mestaruuden voitoin 4 - 2 ja ensi kaudella taas nakit kattilaan. Mielestäni tässä vaiheessa kautta, kunnia pitää antaa niille, jotka nakkikattilasta pelaavat. Ihme perseilyä taas toimittajilta, vedellä hatusta jotakin maakuntafinaalijuttuja. Kauden 2 parasta siellä nyt pelaavat

Puolustus: JYP

Hyökkäys: Pelicans

ja voiton vie taas kerran, tiivis puolustuspeli yhdistettynä parhaaseen maalivahti - ja vastahyökkäys pelaamiseen. Ahon luomaa pelitapaa, on hieno katsoa...Varsinkin AV.sta voisi ottaa mallia, jopa maajoukkuepeleihin...

edit, off topic:
Ja tietenkn Riku Heleniuksen näkisin mielelläni myös kotikisoissa. Lehtoseen, ei luottoa löydy...Menee varmaan taas rikki. Vehanen taas kyllä kiitos!

Mielestäni tässä vaiheessa kautta, kunnia pitää antaa niille, jotka nakkikattilasta pelaavat. Ihme perseilyä taas toimittajilta, vedellä hatusta jotakin maakuntafinaalijuttuja. Kauden 2 parasta siellä nyt pelaavat

Tässä muuten huomaa IFK ja Jokeri fanin eron.
IFK fani ymmärtää mistä kenkä on puristanut kun joku asiasta huomauttaa, mutta Jokeri fani heittelee kiukusta punasena kolikoita kämpän nurkkaan ja haistattelee vittuja kun oman joukkueen sanomiseen puututaan, eikä edes ymmärretä mistä asiassa on ollut kyse. ;)

Täällähän on keskustelu väännetty HIFK:hon, joukkue ollut kuukauden päivät ulkona.
Tämä osoittaa, mikä se herättää keskustelua ja tunteita,

koska sydän on punainen

Ja tosiaan, kunnia niille, ketkä mestaruudesta pelaavat. Ensi syksynä sitten alkaa uusi vääntö.

Kylmä totuus – ”SM-liigan finaalit ovat 2000-luvun karmeinta jääkiekkoa Suomessa”

http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/kylma-totuus-sm-liigan-finaalit-ovat-2000-luvun-karmeinta-jaakiekkoa-suomessa

En ole koskaan tykännyt Petteri "johtavan analyytikon roolissa" Sihvosen kirjoitteluista, mutta nyt mielestäni menee kyllä Sihvosellakin pikkasen alta riman.
Jätkä on kyllä kovin jätkä haukkumaan muita ja huutelemaan mitä minä sanoin kun joku jossakin onnistuu. Mieheksi kyllä yllättävän spede, mutta onneksi hänellä on absoluuttinen jääkiekkosilmä.

Kylmä totuus – ”SM-liigan finaalit ovat 2000-luvun karmeinta jääkiekkoa Suomessa”

http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/kylma-totuus-sm-liigan-finaalit-ovat-2000-luvun-karmeinta-jaakiekkoa-suomessa

En ole koskaan tykännyt Petteri "johtavan analyytikon roolissa" Sihvosen kirjoitteluista, mutta nyt mielestäni menee kyllä Sihvosellakin pikkasen alta riman.
Jätkä on kyllä kovin jätkä haukkumaan muita ja huutelemaan mitä minä sanoin kun joku jossakin onnistuu. Mieheksi kyllä yllättävän spede, mutta onneksi hänellä on absoluuttinen jääkiekkosilmä.

En ole enää vuosiin jaksanut Sihvosen juttuja lueskella. Totaalinen lätkäspede, joka on ITSE NOSTANUT ITSENSÄ jalustalle. Koko mies on vain surkea vitsi, Suomalaisessa jääkiekkoilussa. Pelikirja sitä, pelikirja tätä. MISSÄ NÄYTÖT?

Toni" soosi " Sihvonen, ymmärtää jääkiekosta tuossa perheessä, veljeään Petteriä paljon enemmän!! Arvostan, että Soosi ei ollut pelikirjajonossa, kun niitä jaettiin...:hyvä:

Hyvähän näillä tilastoilla " Suomen 1. analyytikon" on huudella:
Kaudella 2003–2004 hän valmensi Pelicansia 41:ssä ottelussa, joissa joukkue saavutti kuusi voittoa, kolme tasapeliä ja 32 tappiota: Jääden sarjassa viimeiseksi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tässä muuten huomaa IFK ja Jokeri fanin eron.
IFK fani ymmärtää mistä kenkä on puristanut kun joku asiasta huomauttaa, mutta Jokeri fani heittelee kiukusta punasena kolikoita kämpän nurkkaan ja haistattelee vittuja kun oman joukkueen sanomiseen puututaan, eikä edes ymmärretä mistä asiassa on ollut kyse. ;)

Kukakohan se taas ei ymmärtänyt, että mistä kyse oli. Ja hyvin kyllä huomaa pyh-kannattajien tason, kun näitäkin viestejä lukee. Pata ja kattila jne. Yleistäminen on myös helvetin hauskaa.

En ole enää vuosiin jaksanut Sihvosen juttuja lueskella. Totaalinen lätkäspede, joka on ITSE NOSTANUT ITSENSÄ jalustalle. Koko mies on vain surkea vitsi, Suomalaisessa jääkiekkoilussa. Pelikirja sitä, pelikirja tätä. MISSÄ NÄYTÖT?

Hehe,

Eikö siitä joku 3 vuotta jo ole kun se keksi ton pelikirja - jutun. Sen jälkeen lausettakaan sanonut/kirjoittanut missä ei sanaa pelikirja olisi ollut. Nyt näyttää tulleet Meidän peli tilalle. Mitä helvettiä toikin edes tarkoittaa? Onkohan samaa sarjaa Saarioisten Meidän äidin kanssa "Meidän peli pelaa teidänkin pelit".

Kukakohan se taas ei ymmärtänyt, että mistä kyse oli. Ja hyvin kyllä huomaa pyh-kannattajien tason, kun näitäkin viestejä lukee. Pata ja kattila jne. Yleistäminen on myös helvetin hauskaa.

Kättä päälle ja riita poikki. Tää ei oo niin vakavaa ja pieni kuittailu yleistämisen kustannuksellakin on ihan hauskaa.
Anna Traktorimiesten nyt leuhottaa. Me käydään samalta kirjaston koneelta vuorotellen kirjottamassa näitä juttuja!

Vaikka itsekin tulee välillä pidettyä "omien" puolta, ja lähinnä siksi, että se on ollut takavuosina myös työnantajan roolissa, mutta kaikenlainen fanaattisuus yhden urheilujoukkueen takia on kyllä helvetin huvittavaa. Ei pysty tajuamaan, miten jotkut on niin tosissaan yhden pelin takia :)

Vaikka itsekin tulee välillä pidettyä "omien" puolta, ja lähinnä siksi, että se on ollut takavuosina myös työnantajan roolissa, mutta kaikenlainen fanaattisuus yhden urheilujoukkueen takia on kyllä helvetin huvittavaa. Ei pysty tajuamaan, miten jotkut on niin tosissaan yhden pelin takia :)

Ei kai tässä nyt pronssipelistä ole väännetty missään vaiheessa? Ja J_mp, rauha vaan :)

edit: Jo..Viimeiset 15-vuotta HIFK on vetänyt ylivoimaisesti eniten katsojia vierasotteluihin.( jokainen voi etsiä tilastot itse, mutta onhan se nyt ihan eri asia, tuleeko vastaan Iso Paha IFK, vai Ilves)
Ainakin tän kauden osalta saatte heittää kiitokset tänne naapurin suuntaan. Ero on +25katsojaa/per vieraspeli Ifk:n eduksi Jokereihin nähden ja teillä on kuitenkin vieraspeleissä huomattavasti isompi halli;). Sori oli pakko kuitata kun täällä on jotkut ihme provoilut menossa ja toi "ylivoimaisesti" aina pärähtää mun korvaan:D. Se on hienoa kun Jyväskylästä asti tullaan kertomaan miten asiat hoidetaan. Ehkä meilläkin on ens kaudella rummut...

mutta kaikenlainen fanaattisuus yhden urheilujoukkueen takia on kyllä helvetin huvittavaa. Ei pysty tajuamaan, miten jotkut on niin tosissaan yhden pelin takia :)
Mä nään tän pelkästään positiivisena asiana. Mieti itekkin kun olit pikkuskidi miten jännittyneenä ja innostuneena odotit joulua. Tai elokuun alkua kun olet menossa ekaa kertaa yläasteelle. Tai kun faija vie lätkämatsiin. Sitten sitä jossain vaiheessa aikuistui ja hyppäsi oravanpyörään. Duunia 5päivää viikossa ja elämä on samaa arkea viikosta toiseen. Elämä voi olla hyvää ja mukavaa mutta ainakin ite voin sanoa että suuremmat tunnemyrskyt ja innostumiset tulee lähinnä parisuhdekiemuroista tai sitten kun harvoin pääsee hyppäämään pois siitä oravanpyörästä ja lähtee rinkka selässä reissuun.

Jos yhden kumilätkän seuraaminen saa edes ajoittain noita lapsuden tuntemuksia takasin niin pidän sitä oikein hyvänä harrastuksena. Mikään ei oo hienompaa kun nähdä 50v Pertti, joka on jo kasvattanut muksunsa pois pesästä ja viettää aikaa lähinnä sohvalla vaimonsa Raijan kanssa kattoen salkkareita, huutamassa naama punasena vittua tuomareille ja kyynelehtimässä kun monen vuoden jälkeen se mestaruus tulee kotiin. Se on aina hienoa kun suomalainen mies näyttää tunteita ja voi halata kaveria ilman että täytyy lisätä perään no homo.

Mä nään tän pelkästään positiivisena asiana. Mieti itekkin kun olit pikkuskidi miten jännittyneenä ja innostuneena odotit joulua. Tai elokuun alkua kun olet menossa ekaa kertaa yläasteelle. Tai kun faija vie lätkämatsiin. Sitten sitä jossain vaiheessa aikuistui ja hyppäsi oravanpyörään. Duunia 5päivää viikossa ja elämä on samaa arkea viikosta toiseen. Elämä voi olla hyvää ja mukavaa mutta ainakin ite voin sanoa että suuremmat tunnemyrskyt ja innostumiset tulee lähinnä parisuhdekiemuroista tai sitten kun harvoin pääsee hyppäämään pois siitä oravanpyörästä ja lähtee rinkka selässä reissuun.

Jos yhden kumilätkän seuraaminen saa edes ajoittain noita lapsuden tuntemuksia takasin niin pidän sitä oikein hyvänä harrastuksena. Mikään ei oo hienompaa kun nähdä 50v Pertti, joka on jo kasvattanut muksunsa pois pesästä ja viettää aikaa lähinnä sohvalla vaimonsa Raijan kanssa kattoen salkkareita, huutamassa naama punasena vittua tuomareille ja kyynelehtimässä kun monen vuoden jälkeen se mestaruus tulee kotiin. Se on aina hienoa kun suomalainen mies näyttää tunteita ja voi halata kaveria ilman että täytyy lisätä perään no homo.

Aamen!

Ainakin tän kauden osalta saatte heittää kiitokset tänne naapurin suuntaan. Ero on +25katsojaa/per vieraspeli Ifk:n eduksi Jokereihin nähden ja teillä on kuitenkin vieraspeleissä huomattavasti isompi halli;). Sori oli pakko kuitata kun täällä on jotkut ihme provoilut menossa ja toi "ylivoimaisesti" aina pärähtää mun korvaan:D. Se on hienoa kun Jyväskylästä asti tullaan kertomaan miten asiat hoidetaan. Ehkä meilläkin on ens kaudella rummut...

Laskeppa siitä pois Talviklassikko, niin luvut hiukan muuttuvat.;)

Tuo teille vierasotteluihin lisää noin 28000 katsojaa. Saattaapi vaikuttaa keskiarvoon...

Laskeppa siitä pois Talviklassikko, niin luvut hiukan muuttuvat.;)

Tuo teille vierasotteluihin lisää noin 28000 katsojaa. Saattaapi vaikuttaa keskiarvoon...

Muistin ton jälkikäteen mutta en sitten jaksanu korjailla kun laskeskelin ettei se nyt niin merkittävästi asiaa muuta:D. ~200katsojaa per peli kun laskee että Jokerit kuitenkin pelas vain kerran Hifk:n hallissa ja Hartwalilla oli sitten 3kertaa loppuunmyyty. Tollanen se ero kuuluu ollakkin kun on hallitseva mestari ja kultamikke;).

No tuota en ihan tarkoittanut, tuohan nyt määrittelee yhdellä tavalla sitä, miksi urheilua yleensä seurataan.

Tarkoitin fanaattisuudella mm. täysin sokeaa oman joukkueen puolesta huutamista, vastustajan joukkueen dissaamista, vastustajan fanien dissaamista, kaikkea typerää päänaukomista tähän liittyen ja viimeisimpänä fanittamisen varjolla tehtävää ilkivaltaa ja tappelua. Näistä asioista ainakin mun on vaikeaa löytää paljoa positiivista.

Heh, komediaosastolle menee yksi tuttu, joka katselee Realin pelejä hanskat kädessä, koska muuten pureskelisi sormensa verille :) Urheilun ja jonkun joukkueen seuraamisen varjolla tehdään paljon todella päättömiä asioita, ja se on musta huvittavaa. Eli olkoon fanaattisuuden ja sun tekstisi ero siinä, kun suuret tunteet menee överiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom