Jääkiekon MM-kisat 2021 - Latvia

Oon kans kiinnittäny huomiota, että aika lailla samat jutut sillä pyörii, mutta kyllä sen ääni vaan kuuluu niin oleellisena osana kiekkoon.

Pikkuhiljaa oon hyväksyny Saukkosenki selostamaan. Ehkä.
Kyllä se niin vaan on että selostaja luo sitä tunnelmaa ja vaikka välillä asiavirheitä tulee tai "samojen toistoa" niin lätkäähän sitä katsotaan vai kuunteleeko porukka näitä jollain korvalapuilla ilman kuvaa?

Mertaranta osaa loistavasti pitää tunnelman yllä. Mute nappihan on keksitty jos ei kestä 😉

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse katselen matsit C Moresta Mertarannan kera, itse pidän myös.
Välillä kuppi vähän keikkuu liikaa, mutta eipä tuo häiritse. Enemmän siihen peliin kuitenkin keskittyy.

Huominen matsi on kyllä vähän ärsyttävään aikaan, eli 12:15.
Onneksi sen jälkeen matsit on ainakin arkena joko 16 tai 20.

Mä kattelen myös SM-Liigaa ja siellähän Mertarantakin selostaa nykyään. Ei hän vaan kestä vertailua näihin nuorenpiin selostajiin. Ei hän missään tapauksessa huonoin ole mutta parempiakin löytyy.

Tässä käynnissä olevassa Kanada matsissa tulee ne Anteron huonoimmat puolet esiin,mies on lähes hysteerisessä tilassa ku kentällä pelataan ihan tavallista lätkää.

Beavis ja Butthead on studiossa asiantuntijoina! Simply great i assume!

Liitteet

• beavis-and-butt-head-mtv.jpg
    beavis-and-butt-head-mtv.jpg
    505,4 KB · Katsottu: 82
Tässä käynnissä olevassa Kanada matsissa tulee ne Anteron huonoimmat puolet esiin,mies on lähes hysteerisessä tilassa ku kentällä pelataan ihan tavallista lätkää.
Kova matsihan tuo on kun Kanadan jatko on kiinni tässä..

Jes, viikonloppuna päästään vielä jännittämään. :rock:

Jahas, se on sitten uusinta Saksan kanssa lauantaina klo 18:15. :ruoska:

Oli aika tiukka matsi, Saksa sieltä taitaa tulla vastaan. Söderholm ja Peltonen nuo penteleen germaanit!

Oli kyllä niin jännä peli että meinasi pumppu pettää. Olkinuora on kyllä ollut mainio, ei varsinaisesti ole edes tarvinnut venyä maalilla kun sijoittuu oikein ja peittää helvetin hyvin. Ja kyllähän siinä pari kertaa Tsekin pelaajakin auttoi laukomalla suoraan logoon. Anton Lundellista tulee vielä myös kova pelimies kun nyt jo joukkueen pelillinen johtaja parikymppisenä. Määttä on näiden lisäksi näyttänyt että miksi hänet kannatti valita penkin alle menneestä kaudesta huolimatta.

On tuo Jalonen aika velho, ansaitsisi jo ehdottomasti näytön paikan NHL:ssa. Nyt kun Kekäläinen sai pitkän jatkopahvin Columbukseen niin voisi vetää tuonkin peliliikkeen hihasta. Valmentajan taidot riittävät kyllä varmasti, paskempiakin siellä valmentaa. Kulttuuri on vaan niin sisäänpäin lämpiävä valmennuksen suhteen, kuten oli pelaajienkin vielä jokunen vuosikymmen takaperin.

Enpä muuten tajunnut että jatkossa on pelkästään B-lohkon joukkueita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom