Jääkiekon MM-Kisat 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Voi jumalauta tätä TV-homoilua. Olen jonottanut nyt puolituntia Elisan asiakaspalveluun jotta saan jonkun vitun natsikortin linkitettyä. Vituttaa jo valmiiksi, vaikkei yhtään Suomen peliä ole edes pelattu. Haistakaa vittu MTV3 maksullisesta nautinnosta ja ne muut perseenreiät jonka takia maksu-TV:n katsomista ei ole enää voitu tehdä yhtään astetta vaikeammaksi. Muutenkin vituttaa tuo maikkarin suorastaan amatöörimäinen, lipevä ja yliampuva studiotyöskentely Yleen verrattuna.

Kysymys liittyen Tampereen MM-kisastudioihin, missä matseja voi ja kannattais lähtä katsomaan jos haluaa raahautua baarin puolelle? Tänään vielä katselen kämpillä kavereiden seurassa mutta vois kait sitä jotain matseja käydä jossain studiossakin katselemassa.

Voi jumalauta tätä TV-homoilua. Olen jonottanut nyt puolituntia Elisan asiakaspalveluun jotta saan jonkun vitun natsikortin linkitettyä. Vituttaa jo valmiiksi, vaikkei yhtään Suomen peliä ole edes pelattu. Haistakaa vittu MTV3 maksullisesta nautinnosta ja ne muut perseenreiät jonka takia maksu-TV:n katsomista ei ole enää voitu tehdä yhtään astetta vaikeammaksi. Muutenkin vituttaa tuo maikkarin suorastaan amatöörimäinen, lipevä ja yliampuva studiotyöskentely Yleen verrattuna.
Näin tärkeät asiathan pitää hoitaa pois alta viikko ennen kisoja eikä jonotella linkitystä tuntia ennen matsia 10 000 muun suomalaisen kanssa. Itse marssin suoraan Elisan liikkeeseen, ladoin rahat tiskiin ja marssin ulos valmiiksi linkitetyn murkulan kanssa. Onhan tuo kyllä melkoista säätöä, mutta voi sitä onnea kun pääsi hd:nä katsomaan :dance:

Vähän nihkeet fiilikset ensimmäisen päivän jälkeen. Jotenkin vituttaa tää touhu kun kaikki yrittävät vaan hyötyä kisoista helvetisti.
Tapahtuma ei ole millään lailla vilpitön ja tunnelma ei todellakaan ole niin rento ja riehakas kun yleensä kisoissa ja Suomen peleissä on ollut.
Lippujen hinnottelulla touhusta on tehty herrojen hupia eikä katsomossa paljoa pyörinyt kisatunnelmasta nauttivia Suomalaisia vaan pikkujohtajia nihkeenä nahkatakki juuri ostetun Suomi paidan alla.
Kolme smurffia intoontui tanssahtelemaan niin järjestyksenvalvoja kävi pyytämässä smurffit takaisin istumaan. Antakaa smurffien tanssia ja porukan nauttia!!!

JA mikä vittu se jäämies oli joka tuli kesken erän kolostaan puhumaan jäykkänä jotain ihan paskaa. Toi toimii NHL:ssä, koska ne toimittajat osaavat siellä edes puhua, mutta ei helvetti missä MM-kisoissa.
Varsinkaan jos jostain tilanteesta jää hidastus näkemättä sen takia, että pitää päästää pingviini sanomaan jotain yhtä tähteellistä kuin "Lehtoselle laitetaan silmätippoja, koska Lehtosen silmät kuivuu"...

PERKELE!

Maksukanava sähläykseen ja Soneran puolella canal+ paketin toimimattomuuteen ei edes viitsi sanoa mitään.

Suomi pelas ihan ok, maaleja olisi parempana päivänä tullut enemmän. Voitto on voitto oli maaleja sitten 1 tai 5.

Jotenkin nämä eivät enää tunnu niin hienoilta kisoilta kun siirtyivät yleltä pois. Ja vittu tuota rahastusta, vitutaa ja pahasti.

Näin tärkeät asiathan pitää hoitaa pois alta viikko ennen kisoja eikä jonotella linkitystä tuntia ennen matsia 10 000 muun suomalaisen kanssa. Itse marssin suoraan Elisan liikkeeseen, ladoin rahat tiskiin ja marssin ulos valmiiksi linkitetyn murkulan kanssa. Onhan tuo kyllä melkoista säätöä, mutta voi sitä onnea kun pääsi hd:nä katsomaan :dance:

Olet oikeassa ja oma moka. Tuli kyllä yllätyksenä itselleni miten pahasti Suomessa on tämä digi-TV -aikaan siirtyminen ryssitty ja miten vaikeaksi sen on tehty. Tietämättömille ja elektroniikkatyhmille ihmisille kuten minä, myydään laitteita ja sanotaan että tää nyt riittää. Sitten vasta alkaakin se jumalaton säätäminen oikeiden moduleiden, TV:n oikean korttituen, korttien linkityksen jne. kanssa. Tulee vähän mieleen joku valtion IT-projekti tästä. Ite olin viikko sitten vielä välimeren aalloilla ja MM-jääkiekko tuntui kovin kaukaiselta ajatukselta silloin. Nyt sitten taas tänään kokeillaan jonottaa Elisan asiakaspalveluun. Piti olla 3 min jono...meni 23 min. Nyt on linkitetty mutta eipä näy silti. Piti odottaa "muutama" minuutti. Ei oikeutta. Voi nyt jumalata. Lähden kohta vittuilemaan Elisan myymälään jollekkin.

Mulla meni joku 20 min että alko näkymään sen jälkeen kun lykki kortin sisään. Tosin heti siinä alussa tuli tv-ruutuun jotain vahvistettavia juttuja.

Mulla meni joku 20 min että alko näkymään sen jälkeen kun lykki kortin sisään. Tosin heti siinä alussa tuli tv-ruutuun jotain vahvistettavia juttuja.

TV:n viritin vahvisti autom. 5-steppiä kun tökkäsi kortin sisään. Korttimoduulin manuskassa lukee että muutamasta minuutista pariin tuntiin operaattorista riippuen. Nyt on mennyt puolitoista tuntia. Venailen puoleen päivään ja sitten menen Elisan myymällän avautuumaan. Onhan tää melkoista säätöä mutta toivottavasti palkitsee lopussa. Jos vaikka finaalin näkisi HD:nä :dance:

edit: no nyt rupesi näkymään. Olihan tuo kyllä kaiken vittuuntumisen ja vaivan väärtiä. Sen verran paremmalta näyttää SD-kuvaan verrattuna. Vielä tuosta isosta ruudusta tuo ero korostaa selvästi. Mahtavan näköistä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jokinen oli paska, kuten yleensäkin MM-kisoissa..
Vaikkakin turhaa on yhden pelin perusteella haukkua. Toivotaan että se peli sieltä vielä lähtee kulkemaan!

Jokinen oli paska, kuten yleensäkin MM-kisoissa..
Vaikkakin turhaa on yhden pelin perusteella haukkua. Toivotaan että se peli sieltä vielä lähtee kulkemaan!

Toivottavasti lähdetään kokeilemaan muita tossa ykkösessä suht ripeästi..

Joku ilmainen onlineproxy vaan alle, esim. gethidden.org ja sinne sitten linkiks http://www.youtube.com/icehockey

Ei ainakaan näyttäisi estävän katsomista, kun suoraan Youtuben kautta menemällä estää. Nopeudesta ja laadusta sitten en osaa sanoa mitään, ilmaispalvelut nyt ovat aina vähän kökköjä.

Edit: ja tuossapa listaa proxyista http://proxy.org/cgi_proxies.shtml

Sanoo mulle "An error occured. Please try again later" tms kun yritän kattoa tolleen. Mitähän teen väärin? :(

Vaikka asun niin kaukana Helsingistä etten olisi mennyt katsomaan vaikka liput olisivat maksaneet 40e, niin ottaa päähän ihan vain niitten puolesta jotka eivät pääse katsomaan jumalattomien hintojen takia.

Kokeilkaas soneran kaapelissa olevat näkyykö mm24/7 ilmaseks? Semmoista tornaria oon nyt lukenut parilta foorumilta, et 159 kanavapaikalla oleva kanava näkys vaikkei ole edes korttia...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom