Jääkiekon MM-Kisat 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Sama fiilis. Joku aisapari vois olla tohon vielä hyvä. Ja vittuillakseni täytyy sanoa, että parempi Saukkonen on kuin Mertsi.

Oon aina ollu Mertsi-fani mutta perjantain matsissa oli jo pakko lyödä naamapalmua oikein urakalla, olihan se nyt ihan hirveän noloa kuunneltavaa. Näiden parin matsin perusteella Saukkosen selostuksesta oon enempi nauttinu. Ihan totta on, että joku napakka aisapari vois olla tosi jees! Menee ihan poistiekseen näinkin enkä kyllä välttämättä Mertsiä kaipaa.

Slovakia on musta hevonen ja aina vaarallinen. Hyvältä näyttää peli nyt, taietaan voittaa.

Hitto tuota Kummolaa ja rahastusta. Meikäläisen opiskelijabudjetilla noita matseja ei mennä livenä kattomaan.

EDIT: Hyvä! voitto tuli. :hyvä:

Tuntuu sille, että Mertsin oli perjantain pelissä käsketty viljelemään noita "läppiä", että suomalaiset ostais vielä Canal+:aa. Meni vitun väkinäisen kuuloiseksi. Saukkonen tänään ihan ok, tuli vaan välillä helvetisti asiavirheitä (vääriä nimiä yms..). Kyllä Yle teki homman paremmin kuin Maikkari, ainakin toistaiseksi.

Hirveetä kuraa oli muuten se pelin jälkeen tullut lätkädokumentti. Tommosta samanlaista paskaako siellä Canalin 24/7:lta tulee, että voidaan sitten sanoa, et "meiltä tulee lätkää koko ajan"?

Ja vittu Kummola nyt noitten lipun hintojen kanssa.

Ei mulla muuta. Kotikisat ja silti tuntuu, et nää kisat pelataan jossain kaukana muualla.

Saukkonen on kyllä niin paska selostaja ettei mitään järkeä. Nopea selostaminen ei yksinkertaisesti toimi jossei siitä saa selvää ja se kimittävä ääni ärsyttää.

Itse ostin katsomon leijonapassin 25e ja kaikin puolin oon tyytyväinen ollu tohon 24/7 lähetykseen ja muutoinkin toimintaan tuolla. Kaikki on niin asiallista kun vaan voi olla.

Ja tosta Mertsistä vielä niin ihan samanlaista settiähän se vetää ku ylelläkin veti. Kaikki on vaan jostain syystä ruvennu korvat höröllä kuuntelee sen läpän heittoa ja heti annetaan negaa, jos muutama huonompi vitsi eksyy sekaan. Se on tää joukkohysteria tässäkin asiassa: Joku on heittäny ilmoille, että mertsi on surkeempi kuin ennen ja sit kaikki toitottaa heti innolla et "joo pilalle on mennyt." Kuunnelkaa jotain vanhoja selostuksia niin yhtä sekoa sen juttu välillä on, mut mua ei ainakaan haittaa, päinvastoin se tekee siitä just omalaatuisen. GO MERTSI GO!:rock:

Tuntuu sille, että Mertsin oli perjantain pelissä käsketty viljelemään noita "läppiä", että suomalaiset ostais vielä Canal+:aa. Meni vitun väkinäisen kuuloiseksi. Saukkonen tänään ihan ok, tuli vaan välillä helvetisti asiavirheitä (vääriä nimiä yms..). Kyllä Yle teki homman paremmin kuin Maikkari, ainakin toistaiseksi.

Hirveetä kuraa oli muuten se pelin jälkeen tullut lätkädokumentti. Tommosta samanlaista paskaako siellä Canalin 24/7:lta tulee, että voidaan sitten sanoa, et "meiltä tulee lätkää koko ajan"?

Ja vittu Kummola nyt noitten lipun hintojen kanssa.

Ei mulla muuta. Kotikisat ja silti tuntuu, et nää kisat pelataan jossain kaukana muualla.

+1

Heh, välillä tuntuu että suurimalle osalle suomalaisista kiekko"faneista" Mertsi on tärkeämpi juttu kuin itse laji :D Ihan hyvähän tuo Saukkonen oli. Ei ole ollut yhtään Mertsin selostuksia ikävä. Tai ainakaan niin ikävä että maksaisin siitä.

Mertaranta on ihan selvästi "käskytetty" eli siis maksettu heittämään noita läppiä. Sitten kun ympätään Tamin täysin "ei Tamille ominainen" - järjetön mouhuaminen, ja toi onneton kommentaattori, joka ihan tosissaan heitti kesken matsin jutun "tiedättekö mikä on käsittämätöntä? Pihlström pelaa ilman tuppea!!!111" - niin meininki on kuin helvetin huono kopio jenkkien ESPN - menosta. Sillä erotuksella että jälkimmäisessä on oikeasti asiantuntevat kommentaattorit, jotka eivät lue paperista ennalta käsikirjoitettuja kommentteja.

Toimii varmasti johonkin, joka katsoo jääkiekkoa ensimmäistä kertaa elämässään. Jos sellaisia on nyt jostain kolosta näihin kisoihin kömpinyt niin ei kai siinä sitten.

Sitten tapaus Jussi Jokinen. Kaverille voitaisiin laittaa side silmille ja staga väärinpäin, eikä peli voisi kuin parantua tuosta. Mitä helvettiä se vielä tekee ykkösessä? Suoraan poppari-osastolle ja Kiiskistä tilalle, toinen pelaa kun hampaaton eläkeläinen kuuden promillen kännissä pakotettuna, ja toisella olisi palava halu tehdä maaleja.

Nyt vittu ihan oikeasti. Jos meillä ei olisi niin saatanan kova veskari-osasto, olisin huolissani. Mutta nämä kisat on ihan farssi tähän mennessä.

Siis en itse ainakaan vertaa nyt Saukkosta ja Mertsiä keskenään, vaan Saukkonen soveltuu yksinkertaisesti todella huonosti selostajaksi. Ongelmana ei ole pelkästään asiavirheet, jatkuva tahdittomuus ja 'hehkuttaminen/äänen korottaminen' tilanteissa, joissa ei ole sille sijaa, vaan jo pelkkä hänen kimeä äänensä muodostuu ylitsepääsemättömäksi vitutuksen kohteeksi. Olin myös huomaavinani aikaisemman nimimerkin esittämän teorian, että Mertsille oli annettu avauspelissä 'ohjeet' ylemmältä portaalta, että nyt pitää sitten laukoa jatkuvasti sitä kuuluisaa vanhaa, että saadaan lisää rahaa laariin kolisemaan. Välittyi siis ensimmäistä kertaa 'epäaito' vaikutelma joissain tilanteissa Mertarannan selostuksista.

Jokisella on hyvät mahdollisuudet romuttaa koko Suomen turnaus, jos se saa jatkaa ykkösessä. Ykkösen dynamiikka menee tällä hetkellä niin, että Filppula ja Koivu rakentavat paikat Jokiselle ja jätkä on ihan paskat housussa joka maalipaikassa. Ykkösen tehottomuus johtuu vain ja ainoastaan Jokisesta. Olis kiva kuulla off the record mitä Koivu ja Filppula miettii tällä hetkellä Jokisen panoksesta kentässä. Filaan vaan.. Kiiskistä tilalle

Se Mertsin perjantain "suoritus" oli kyllä ihan tajuton riman alitus. Kaikki joiden kanssa asiasta puhuin huomasivat, että pieleen meni ja pahasti.
Tänään mentiin sitten Saukkosen tahdissa ja kyllähän sen kesti, koska olin varautunut vielä pahempaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Toimii varmasti johonkin, joka katsoo jääkiekkoa ensimmäistä kertaa elämässään. Jos sellaisia on nyt jostain kolosta näihin kisoihin kömpinyt niin ei kai siinä sitten.
Jääkiekon MM-kisojen kohdeyleisö nimenomaan kuuluu tuohon ryhmään, joka seuraa urheilua sen 2 viikkoa vuodessa.

Mertarantaa en ole tänä keväänä vielä kuullut, mutta kyllähän sillä on edellisinäkin vuosina ollut runsaasti niitä etukäteen suunniteltuja vitsejä. Kovat paineet on yhdelle selostajalle lyöty etenkin näihin kisoihin, joten suotakoon pienet kömmähdykset ja mahdollinen epäaitous.

Jääkiekon MM-kisojen kohdeyleisö nimenomaan kuuluu tuohon ryhmään, joka seuraa urheilua sen 2 viikkoa vuodessa.

Mertarantaa en ole tänä keväänä vielä kuullut, mutta kyllähän sillä on edellisinäkin vuosina ollut runsaasti niitä etukäteen suunniteltuja vitsejä. Kovat paineet on yhdelle selostajalle lyöty etenkin näihin kisoihin, joten suotakoon pienet kömmähdykset ja mahdollinen epäaitous.

Samaa mieltä. Kyllähän se varmaan niitä vitsejä suunnittelee jonkin verran, mutta kyllä mun mielestä iso osa niistä on ihan spontaaneja heittoja. Tai ainakin siltä ne mun korvaan kuulostaa. Mut myönnettäköön, että perjantain ottelussa tuli pari kertaa vähän sellanen wtf reaktio. No, hauevö kyllä meitsi ainakin sen mertsin tarvii siihen kuvan kylkeen papattamaan että saa sen oikeen tunnelman. :)

Kaikkien kavereiden mielestä mertsin läpät on nykyään todella kuivia mutta mun mielestä se vaan on vieläkin tunnelmanluojana se nr.1 :D

Tuo sama tuli heti mieleen kun sitä perjantaina kuunteli. Liekkö tarjottu lopuista tilaajista jotain pientä provikkaa :D

Ihmeen tehotonta taas. Mikä siinä on, ettei maaleja tehdä tuon enempää? Se ainut maali oli kans sellainen räpiköinti. Onneksi molket ovat olleet hyviä. Huippumaita vastaan ei vaan 1 maali riitä.

Onneksi mulla rupeaa pikkasen jo kisa fiilis nousemaan. Meinasin jo haistattaa pitkät koko kisoille herrojen sekoilujen takia.

Pakko kyllä yhtyä tuohon vähän väkisin väännetyltä kuulosti nuo läpät Mertarannalla, en ainakaan muista että väkisinväännettyä olisi noin paljon viljelty YLELLÄ, en pitäis ollenkaan mahdottomana jos paska maikkari on yrittänyt mertarannan saada nouduttamaan tiettyä kaavaa (pilaamaan jälleen koko paskan) ei tarvitse enää ensivuonna ostaa tätä kanava paskaa!

Jokinen on kyllä ihan unessa. Tuntui että se hävisi jokaisen kaksinkamppailun, pelasi todella pehmeästi, menetti aina kiekon ja ei tuntunut saavan laukaustakaan aikaan. En ihan ymmärrä, millä meriiteillä se edes alunperin valittiin joukkueeseen. Koivun ja Filppulan peli puolestaan näytti kulkevan todella hyvin. Maalikin olisi varmasti jo tullut jos olisi heivattu Jokinen vilttiin.

Canalin lähetyksessä olen tyytyväinen kuvaan ja Mertarantaan. Ensimmäisestä pääasiallisesti olin valmis maksamaan. Muuten homma on vedetty liian ameriikan malliin eli liian isoksi. Varsinkin ne kaukalonlaitakommentit ovat kuin jostain David Attenboroughin luonto-ohjelmasta; "tässä aivan vieressäni Jokinen rakentaa pesää vaihtoaitioon". Joskus vähempi voisi olla parempi. Samat asiantuntijat pääasiallisesti taitaa MTV:lläkin pyöriä, mutta hommaa analysoidaan ja ruoditaan aivan liikaa. Ylellä homma oli hanskassa ja lukuisten eri arvokisojen ja urheilutapahtumien televisioinnista karttunut kokemus näkyi tasaisena ja hyvänä laatuna. Jalkapallon EM-kisoja odotellessa.

Kummola puolestaan on varsinainen diktaattori ja pääsi aivan liian helpolla A-talkissa. Yllätyin, miten paljon eilen Nygerg hiillosti Kalea. On mielestäni käsittämätönä, että tässä maassa viedään hyvälla maulla tehdyt protestilakanat pois ja rajoitetaan sananvapautta. Arhinmäkikin heitti ihan asiallista kommenttia Kalelle, vaikka uskottavuus ei olekkaan ihan parasta tasoa. Jos saan tänään liput, niin ostan tuollaisen alennetun lippupaketin itselleni.

^Ite ihmettelen suuresti jos jokinen on säätämässä tuolla ykkösessä ens pelissä. Eniten tässä vituttaa se, että aina ku suomella oli paikka niin sen sai jokinen, joka jääty joka helvetin kerta eikä saanu laukaustakaan aikaseks. Ei saanu pidettyä kiekkoo ollenkaan, kun taas filppula ja koivu menivät gigen kanssa miten tahtoivat. Kiiskinen tai komarov ykköseen ja jokinen kolmoseen tai vilttiin. Ainahan sitä on jokista hihkuttu kisoihin mukaan, mutta koskaan se ei ole saanu mitään aikaseks muualla ku rankkareissa.

Millä meriiteillä tuo Jokinen pelaa änärissä? Aina välillä kohutaan sen peleistä ja samoin kohutaan että onko se joukkueessa vai ei. Mutta koskaan en ole viellä nähnyt mitään vaikutuksen tekevää ainakaan Suomen peleisssä sen tekevän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom