Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeilkaas soneran kaapelissa olevat näkyykö mm24/7 ilmaseks? Semmoista tornaria oon nyt lukenut parilta foorumilta, et 159 kanavapaikalla oleva kanava näkys vaikkei ole edes korttia...
Aivan hirveä sikataklaus tuolta ranskis treilleltä!!! Toivottavasti ei saa pelata enää ainakaa näissä kisoissa!
katos perhana,näyttäs pyörivän ainakin täl hetkelKokeilkaas soneran kaapelissa olevat näkyykö mm24/7 ilmaseks? Semmoista tornaria oon nyt lukenut parilta foorumilta, et 159 kanavapaikalla oleva kanava näkys vaikkei ole edes korttia...
Ranska - Kazakstan klo 12:15 ottelu mielenilmauksen välineenä:
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=52165
Saapi nähdä mitä keksivät. MTV3:ssa ihmeteltiin miksi tuo peli on myynyt niin hyvin :D
Vittu tuota saukkosta ei kyllä jaksa kuunnella sekuntiakaan. Heti kärähti hermot. Täytyy ruotsinkielellä kuunnella..
Sama fiilis. Joku aisapari vois olla tohon vielä hyvä. Ja vittuillakseni täytyy sanoa, että parempi Saukkonen on kuin Mertsi.Mua ei jotenkin tää selostus niin häiritse. Menee Saukkosen selostamanakin.