Nättejä avojää pommeja Artjuhinilta. Rumaltahan se näyttää ku hakemalla haetaan taklauksia ja pienempiä sattuu :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan, olin aivan unohtanut tämän, mutta kysytääns ny sitte sekin vielä, että miks lahti ei pelaa?
Väärässä olet veli hyvä. Norskit hoitaa tänään Ranskan ja Sveitsi lypsää 3p jenkeiltä. Venäjävoitolla siis Norja puolivälieriin.Joo alkaa olla aika taputeltu toi F lohko! Uskallampa siis ennustella näin
Katoin noita Artjuhlinin pommeja ja minkälaisiin tilanteisiin se niitä tekee niin veikkaan että lähtee suomeltakin tänään joku sairastuvalle.
Mä jotenkin pelkään että Artjuhlin ajelee Granlundin päälle ja ottaen huomioon sen miten kauan Mikke oli aivotärähdyksen takia poissa kaukalosta niin saattaa jopa urakin olla paketissa.. Eli nyt olisi paikallaan sellanen ennakoiva viikate-isku kaulaan ja venäläinen heti pois kuvioista. No, i'm not joking.
sekä Kanada-Venäjä –ottelusta Arthjuhin saama vakava aivotärähdys leuan murtumisineen, josta Dion Phaneuf sai 5+20min, 5 ottelun pelikiellon IIHF:n alaisiin otteluihin sekä Tshekki-Suomi –seuran myöntämän purppuratähden.
Ennen on nakuttanu hyvin tehoja. Katoppa Sakun kahden viime arvoturnauksen pistemääriä.
Mä jotenkin pelkään että Artjuhlin ajelee Granlundin päälle ja ottaen huomioon sen miten kauan Mikke oli aivotärähdyksen takia poissa kaukalosta niin saattaa jopa urakin olla paketissa.. Eli nyt olisi paikallaan sellanen ennakoiva viikate-isku kaulaan ja venäläinen heti pois kuvioista. No, i'm not joking.
Toivottavasti tuomarit on tänää ajantasalla ja pitää huolen, ettei ylilyöntejä pääsisi sattumaan.