Jääkiekon MM-kisat 2011, Slovakia (liveseuranta toisessa ketjussa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 56124
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Noniin, tuleepa mielenkiintoiset iltapelit. Kanada-Ruotsi. Voittajalle Venäjä, häviäjälle Saksa :D

Suomi saa Norskit jos Tsekki hanskaa Saksan. Yle näyttää tietenkin tuon Kanada-Ruotsi -pelin. Näkeekö tuon Tsekki-Saska -pelin jostain muualta?

Nyt onkin Jalosella homma päättää kumman laittaa pudotuspeleihin tolppien väliin. Kumpikin pelannut huippupelin, mutta epäilen kuitenkin että Vehasella jatketaan.
Kyllä Lassila oli jäätävä tässä matsissa

Nyt onkin Jalosella homma päättää kumman laittaa pudotuspeleihin tolppien väliin. Kumpikin pelannut huippupelin, mutta epäilen kuitenkin että Vehasella jatketaan.
Kyllä Lassila oli jäätävä tässä matsissa

Vehanen pelaa.

Tuskin tsekit lähtee "kotiyleisön" edessä höntsäilemään. Ja vaikka höntsäilisikin niin ovat saksalaisia valovuoden edellä pelillisesti. Rento peli ja sakuille 6-0 turpiin.

Peli ohi, voitto taskussa ja kaikki pelaajat vielä hengissä ja pelikuntoisena. Tämähän meni hyvin. Pelasi muuten Artjuuhhinikin yllättävän hyvän pelin. Muutama kova taklaus ja erittäin hyvä kiekonriisto Venäjän ensimmäiseen maaliin. Taisi toimia aika kovana peloitteenakin pelin alussa.

Mä veikkaan 2-0 ja peli jäihin.

Joka tapauksessa oli hienoa katsella tämänpäiväistä peliä. Ekan erän jälkeen sen vasta tajusi, ettei Lassilalla ollut mitään hävittävää ja unelmapeli tulossa. Toisessa erässä sitten höökittiin jo kunnolla päälle. Olisin itsekin vaihtanut Vehasen pois, ettei sille olisi tullut kippereitä.

Ja Yevgeni taisi ihan oikeasti mennä vähän itseensä ja siistiä hetkeksi peliään. Mukavasti oli silloin Suomi vastassa, nyt saa sitten tehdä mitä tykkää Kanadaa/Ruotsia vastaan, ei paljon hetkauta :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tuskin tsekit lähtee "kotiyleisön" edessä höntsäilemään. Ja vaikka höntsäilisikin niin ovat saksalaisia valovuoden edellä pelillisesti. Rento peli ja sakuille 6-0 turpiin.

Mä veikkaan kyl et takatukat häviää ton ottelun, niiltä puuttuu pelaajia ja tosissaan ilman panosta kun ne pelaa niin ei voi kauheesti odottaa.

Nyt oon taas ihan pihalla, valaiskaas mua!
Luulin että nyt on varmaa että puolivälierässä tulee vastaan Norja tai USA, mutta nyt peloitellaankin jo Kanadalla?

Jep eli kanada-ruotsi ottelun voittaja menee venäjää vastaan, häviäjä suomea tai saksaa vastaan, norja saadaan jos Saksa häviää tshekeille.

Miksei Suomella ole ollut kertaakaan päällä sininen pelipaita, tai vuoden 65. vintage paita, joka oli myös 2009 ja 2008 kisoissa. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom