Itse asiassa olen vielä huomisen saitsulla (flunssa), ois saanut päivää myöhemmin alkaa kurkkukivut niin olisin torstain saanut vielä saitsua.
On vittumaisia noi jälkitaudit ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse asiassa olen vielä huomisen saitsulla (flunssa), ois saanut päivää myöhemmin alkaa kurkkukivut niin olisin torstain saanut vielä saitsua.
Onko tämä mielestäsi jotenkin fiksua kritiikkiä:Täällä selkeästi pitäisi olla kaksi MM-kisat 2008 ketjua, toinen jossa olisi pelkät sokeat siniristifanit ja toinen missä Suomifanit kestäisivät kuulla kritiikkia Suomen pelistä ja realistisia arvioita joukkueen kunnosta ja mahdollisuuksista.
Ryssä pilasi pelin. Täytyy toivoa että Suomen pelit loppuvat heti kun pudotuspelit alkavat.
Hyvä Canada !!!! Voitto tulossa Pohjois - amerikkalaisella asenteella.
Ei haittaa vaikka Suomi voittaisi tänään. Ei ole vielä elämän ja kuoleman peli kyseessä.
Paska juttu. Jenkit olisivat saaneet voittaa.
Mutta kai sitä saa Kanadaa kannustaa, jos mieli tekee? Eihän nyt kyseessä ole kuin joku lätkämatsi, talvisota on asia erikseen.
Kyllä edelleen kritisoin tuo Ville Peltosen pelaamista. Ei ole miehestä mihinkään. Ei yhtään taklausta edes. Ja vielä kapteeni. Huoh, mieluummin vaikka sitten O.J ykkösketjuun.
btw. Alkaa pikkuhiljaa ottaa päähän tuo Shedden ja hänen katkerat, vastuuta pakoilevat, kommenttinsa. Minkäänlaista edes hitusen kritiikiltä vaikuttavaa lausetta ei jätä vittuilematta lehdistölle. Onneksi lähtee kisojen jälkeen. Jos olisi valmentanut suomessa jossain muualla kuin pääkaupunkiseudulla ei olisi nyt peräsimessä.