Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aamu-tv:ssä näytettiin ku Suomen joukkue harjoitteli, jätkät veteli päin mokkea ja OJ oli siinä maskimiehenä ja yritti survoa irtokiekot sisään.. Juuri tätä pitää tänäkin iltana nähdä. Kyllä se OJ:n paikka on ylivoimassa, mutta aivan jossain muussa roolissa kuin viivamiehenä!Jokinen myös mukana ylivoimassa..voi vitura
Mä pistän ottelun boksille tulemaan, ja katson ottelun seuraavana aamuna. Pitää koittaa pysyä poissa pakkikselta sitä ennen ja muutenkin täysin uutispimennossa.Peijooni sentään en tiedä mitä tekis, jättäisinkö katsomatta vai nukkuisinko ennen peliä ja lähtisin samoilla silmillä töihin? Viiden maissa pitäisi kuitenkin lähteä. Olis kyllä helpompaa jos olis pelkkä aamuvuoro, mutta kun on aamu ja yövuoro niin tulee karsee stressi siitä yövuorosta.
Jos en kato niin marakatti en ole kuitenkaan ole. ;)
Itse olisin toivonut että Pihlström olisi saanut mahdollisuuden tänäänkin kahdessa ensimmäisessä ketjussa, siis kaiken järjen mukaan hänen olisi pitänyt saada se mahdollisuus.
No niillä mennään mitkä Shedden laittaa ja tulee se voitto niilläkin. :dance:
Peijooni sentään en tiedä mitä tekis, jättäisinkö katsomatta vai nukkuisinko ennen peliä ja lähtisin samoilla silmillä töihin? Viiden maissa pitäisi kuitenkin lähteä. Olis kyllä helpompaa jos olis pelkkä aamuvuoro, mutta kun on aamu ja yövuoro niin tulee karsee stressi siitä yövuorosta.
Jos en kato niin marakatti en ole kuitenkaan ole. ;)
Itse olisin toivonut että Pihlström olisi saanut mahdollisuuden tänäänkin kahdessa ensimmäisessä ketjussa, siis kaiken järjen mukaan hänen olisi pitänyt saada se mahdollisuus.
No niillä mennään mitkä Shedden laittaa ja tulee se voitto niilläkin. :dance:
Itse kyllä alkuillasta otan muutaman tunnin päikkärit, sit matsia ja samoilla silmillä aamulla töihin..
Seuratkaa Peltosta tänään, veikkaan että pelaa huomattavasti paremmin kuin aiemmissa peleissä, on nääs suurten pelien mies! Mutta tuota Pihlströmin peluutusta kolmosessa en kyllä ymmärrä...