Jääkiekon MM-kisat 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mutta sehän ei tietenkään ole mahdollista, että kaveri olisi parantanut
omaa peliään, eihän?:jahas:

Onhan se mahdollista, mutta ei se kyllä hyvää kuvaa Suomen puolustuksesta anna jos Berg on paras puolustaja. Oli se sitten parantanut kuinka paljon tahansa.....

Mä luulen, että jos Suomi saa puolustuspelin kuntoon ja Lehtonen pelaa kuin eilenkin niin Suomi on finaalissa. Täytyy vaan jäähdyttää Venäjän hyökkäyspeli ja lähteä teräviin vastahyökkäyksiin. Morozov on loukkaantunut ja se tulee näkymään Kazanin ketjussa.

Mutta sehän ei tietenkään ole mahdollista, että kaveri olisi parantanut
omaa peliään, eihän?:jahas:
No ei mun mielestä Bäri hirvittävästi parantanu omaa peliään.
Ehkä pikkusen ylioman tason. Josta kyllä pojot.
Ku vertaa muihin alisuorittajiin.(pakeista)

Mitä? Berg paranti muka omaa peliään? Mä en kyllä kauheesti semmosta huomannu, vaikka yhen hyvän maalipaikan jopa järjesti.

Kyllä tuo Bergin ja koko Suomen puolustuksen pelaaminen eilen oli niin helvetin lepsua tuolla omassa päässä, että pikkusen vaan mailalla yritettiin kiekkoa saada pois.

Mitä? Berg paranti muka omaa peliään? Mä en kyllä kauheesti semmosta huomannu, vaikka yhen hyvän maalipaikan jopa järjesti.

Kyllä tuo Bergin ja koko Suomen puolustuksen pelaaminen eilen oli niin helvetin lepsua tuolla omassa päässä, että pikkusen vaan mailalla yritettiin kiekkoa saada pois.

Mä vertasin muihin suomen pakkeihin.
ei mun mielestä Bäri juurikaan parantanu peliään. Pelasi omalla tasolla, ehkä hieman yli.

Haluaisin nähdä tilanteen, kun suuri ja mahtava Venäjä joutuisi alussa 2 maalin tappiolle. Saattais alkaa kone yskimään ja peli mennä sooloiluksi...-> Suomi vie!!

Olen aikaisemmin osallistunut Bergin dissaukseen ilomielin, koska siihen on ollut aihetta, mutta nyt pitää puuttua ja puhua miehen puolesta. Kelpo esitys tänään Akilta. Hän piti oman tonttinsa pääsääntöisesti hyvin omalla puolustusalueella ja syötöt napsahtelivat järjestään OMIEN lapoihin. Ei edelleenkään mikään maailmanluokan suoritus, mutta ei missään tapauksessa ollut Suomen puolustuksen huonointa antia. Eli ehdottaisin puolustuksen vahvistamisen nimissä Koistisen tuloa Laamasen tilalle luutimaan.

joo nyt on pakko kyllä myöntää että aki pelasi eilen ihan hyvin. ja antohan se yhen hyvän passinkin hyökkäyspäässä :)
edit.

Ville Koistinen saa leiman MM-kisapassiinsa, kertoo Yleisradio verkkosivuillaan. Puolustaja liittyy Leijonien vahvuuteen, vaikka puolivälierissä Yhdysvaltoja vastaan loukkaantunut Petteri Nummelin olisikin pelikunnossa lauantaina. Suomen valmennusjohto kertoi perjantaina, että joukkue tarvitsee yhden ylimääräisen puolustajan varmuuden varalta.

lähde sportti.com

Päri oli kyllä eilen yllättävän hyvä, varsinkin nummelinin loukkaantumisen jälkeen pystyi ottamaan johtopakin paikan hyvin haltuun. Jälleen kerran oli Koivun ketju suomen paras, ja aikaisempi alisuorittaja Kallion Tomppakin pääsi pelaamaan ominta peliään ja laukomaan hanakasti.
Venäjä on pirun kova, saa tosin nähdä miten Kazanin ketjun käy kun Morozov on poissa, sillä vaikka joukkueessa on taitoa vaikka muille jakaa, niin ei alkusarjan pelissä Suomea vastaan Venäjän muut ketjut päässeet pyörittämään peliä läheskään niin hallitusti. Ja nyt kun venäjää vastaan on vielä kuuma maalivahti kehissä niin tulee aivan pirun jännä ottelu, voi käydä tänään jo ostamassa rauhoittavia huomiselle.

e: Ja kuten aikaisemminkin on sanottu niin altavastaajanahan tuohon peliin on hyvä lähteä, tiukalla viisikkopuolustuksella pitää vaan saada venäjän pyöritys tapettua niin eiköhän siellä ala taas naapurilla hermot palaa. Tosiaankaan tässä mitään hanskoja voi tiskiin vielä lyödä, viimeksi kun katsoin niin ne pelit ratkaistiin siellä kentällä. Ja ratkaisupeleissähän edelliset pelit ovat täysin merkityksettömiä.

e2: en tiedä joko tässä ketjussa on fiilistelty näitä, tai oikeastaan ihan sama, aina tulee kylmät väreet kun näitä kattoo.

http://www.youtube.com/watch?v=49wB6vU2VMk

http://www.youtube.com/watch?v=LyZkiQ5cuEI&mode=related&search=

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
hunter killerillä samat mietteet. En vittu tajua mikä siinä on että porukan pitää niin haukkua Suomen joukkuetta. Kisojen ajan oon kuullut tota haukkumista joka suunnasta... Toivonpa totisesti että tulee MM-kultaa, niin pääsen pistään kuittia:curs: :curs:
Onhan se nyt ennenkin nähty kuinka tommoset kovat maat kaatuu 'arveluttavalla' porukalla...
Ja pitää muistaa että jääkiekko on aivan älyttömän pienistä asioista kiinni... nyt Suomi saattaa hyvinkin voittaa MM-kultaa, jos peli kulkee, Jos taas eilinen USAn jatkoajan tolppa-laukaus olisi mennyt maaliin, Suomen 2007 MM-porukkaa kieriteltäisiin paskassa vielä vuosikymmenenkin jälkeen 'Historian paskimpana MM-ryhmänä'...hoh, se on semmosta...;)

Tietovisakysymys: Poisluettuna eilinen matsi, koska viimeeksi suomi on voittanut rankkareissa?

Itsehän en muuten muista yhtään rankkarivoittoa Suomelle arvokisoissa ennen tuota. Oikeastaan ainoat rankkarikisat jotka tulee äkkiseltään mieleen on vuoden -94 Kanadaa vastaan ja sitten 200x Venäjää(olikohan edes venäjä) vastaan. Jotka siis hävittiin.

Mä luulen, että jos Suomi saa puolustuspelin kuntoon ja Lehtonen pelaa kuin eilenkin niin Suomi on finaalissa.
Ei Lehtonen mun mielestä mitenkään hyvin pelanu, paitsi ny rankeis se oli kuningas!:rock:

Ei tullut pelissä yhtään loistotorjuntaa. Ja ainakin pari niistä maaleista mitä jenkit teki ni jos Norrena olis ollu maalis ni kaikki olis sanonu et kyl Lehtonen olis ne torjunu!!!!!

Päri oli kyllä eilen yllättävän hyvä, varsinkin nummelinin loukkaantumisen jälkeen pystyi ottamaan johtopakin paikan hyvin haltuun.

Jälleen kerran oli Koivun ketju suomen paras, ja aikaisempi alisuorittaja Kallion Tomppakin pääsi pelaamaan ominta peliään ja laukomaan hanakasti.

Venäjä on pirun kova, saa tosin nähdä miten Kazanin ketjun käy kun Morozov on poissa, sillä vaikka joukkueessa on taitoa vaikka muille jakaa, niin ei alkusarjan pelissä Suomea vastaan Venäjän muut ketjut päässeet pyörittämään peliä läheskään niin hallitusti.
Täysin samaa mieltä että Päri pelas todella hyvän matsin!

Koivun kenttä oli kyl ylovoimaisesti suomen paras kenttä ja Mikko otti kyl nätisti alotukset.

Mitä eikö Morozov pelaa??? Miksei?
Tosin nyt viime peleissä ei toi kenttä nyt oo paljoa saanut aikaseks. Brylin vaan siihen Morozovin tilalle niin eiköhän se peli lähde kulkee...:)

Mitä eikö Morozov pelaa??? Miksei?
Tosin nyt viime peleissä ei toi kenttä nyt oo paljoa saanut aikaseks. Brylin vaan siihen Morozovin tilalle niin eiköhän se peli lähde kulkee...:)

Brylinhän se sinne laitettiin:

http://www.yle.fi/urheilu/mmjaakiekko/2007/id75351.html

Ja ovetshkinin pää ei kestä: :D

http://www.yle.fi/urheilu/mmjaakiekko/2007/id75352a.html

Eikä näköjään nummelinin polvikaan :(:

http://www.yle.fi/urheilu/mmjaakiekko/2007/looppi/id75342.html

No, toivottavasti olen väärässä mutta uskoisin että suomi pelaa pronssista lauantaina voittaen kanadan/häviten ruotsille. Venäjä kaatuu vain jos koko joukkue parantaa suomella esitystä edellisestä ja venäjä floppaa täysin(mutta sitähän tässä toivotaan/odotetaan :rock: ).

Ei tullut pelissä yhtään loistotorjuntaa. Ja ainakin pari niistä maaleista mitä jenkit teki ni jos Norrena olis ollu maalis ni kaikki olis sanonu et kyl Lehtonen olis ne torjunu!!!!!

provo? :jahas:

provo? :jahas:
Ei ollenkaan. Vai tekikö Lehtonen mielestäsi loistotorjuntoja varsinaisella peliajalla? Ei itel tuu ainakaan mieleen.

Mutta... Suomen ainoat mahikset Venäjää vastaan on se että laukoo kohti maalia vaan niin pirusti ku niil on TODELLA epävarma moke kaksikko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom