Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Just näin.Aikaa kaukaa haettu,mutta jotenkin tulee mieleen Kreikan taannoinen EM-kulta.Aina "asiantuntijat" kertoi,että seuraavaksi Kreikka häviää,ja aina syyt että minkä takia..No se ei hävinny ja voitti kultaa:lol2:
Täällä taas pakkiksen pessimistit pertit vertit ja kumppanit toitottaa Suomen häviötä venäjä peliin.
Onhan se sitten helppo sanoa mahdollisen tappion jälkeen,että : Mitäs minä sanoin...
Oikeesti, ei jumalauta tuota Suomen puolustusta. On muuten pikkuisen ongelmissa kun (jos) tulee taas oikeasti taitavaa jengiä vastaan, esim Venäjä.
JESSSS. Vaimo uhkas, että jos Suomi ei tee yhtään maalia rankkarissa, oot sitten ilman p..ua seuraavan kuukauden. Lehtinen on vit..u suomen ja mun pelastaja!!!!!!!!!
JESSSS. Vaimo uhkas, että jos Suomi ei tee yhtään maalia rankkarissa, oot sitten ilman p..ua seuraavan kuukauden. Lehtinen on vit..u suomen ja mun pelastaja!!!!!!!!!
Näin ainakin sanoivat MM-kisojen säännöt ihan äsken MTV3:n MM-kisasivuilla:
"Jos jatkoerässä ei tehdä maalia, ottelu ratkaistaan rangaistuslaukauskilpailulla. Kumpikin joukkue valitsee ensin rangaistuslaukauskilpailuun viisi laukojaa. Jos peli on tasan kummankin joukkueen viiden laukojan jälkeen, rangaistuslaukauskilpailu jatkuu pareittain, kunnes toisen joukkueen laukoja epäonnistuu ja toisen joukkueen laukoja onnistuu."
Tuon takia ihmettelin hieman noita rankkareita, mutta
Ylen sivuilla:
"Rangaistuslaukauskilpailussa joukkueet nimeävät kolme laukojaa. Jos ottelu on kolme parin jälkeen edelleen tasan, jatketaan yksi laukaisija kerrallaan, kunnes ottelu ratkeaa. Laukausjärjestys vaihdetaan."
Mutta tuossa ei kuitenkaan puhuta mitään saako pelaaja laukoa rankkarin kaksi kertaa ennenkuin muu joukkue on näin tehnyt.
Jatketaan vielä kun rangaistuslaukauskisa ihmetyttänyt -
Tässä virallisista säännöistä:
"If the game is still tied after three shots by each team, the GWS will continue with a tie-break shoot out by one player of each team, with a reversed shooting order. The same or new players can take the tie-break shots. The same player can also be used for each shot by a team in the tie-break shoot-out. Only the decisive goal will count in the result of the game."
http://live82.ihwc.net/english/rules/
En ihmettele, että Mertsi ei tätä tiennyt, mutta ilmeisesti kuvan perusteella ei Suomenkaan valmennusjohto?! Vai olivatko suoraan suunnitelleet viisi eri miestä vetämään...?!
No eihän tossa pitäs mitään ihmeellistä olla. Onhan toi käytäntö ollu jo esim World Cupissa ja/tai EM-tourilla jo hyvän aikaa...
Ei mitään ihmeellistä, niin minäkin ajattelin. Noin se pitikin mennä. Ruudussa grafiikkakin oli täysin oikein koko ajan mukana rankkarikisassa...
Mistä maasta täällä ollaan oikein kotosin, SUOMESTA SAATANA!!!!!Ja se venäjä tippuu niinku rokka ois piipun takana perkeles