Jääkiekon MM-kisat 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joo oon samaa mieltä, En tiedä olisi sarkastista vivahdetta lauseessasi mutta Summanen olisi ollu parasta mitä Suomen jääkiekko voi toivoa

Summanenhan toi ton "pyöritään nurkissa ihan homona ylikierroksilla eikä tehä maaleja"-kiekon, mitä erkka toteuttaa edelleen.

Joo oon samaa mieltä, En tiedä olisi sarkastista vivahdetta lauseessasi mutta Summanen olisi ollu parasta mitä Suomen jääkiekko voi toivoa

Petteri Sihvonen kirjottelee salaisella nikillä?:eek:

koistinen kuka?
miksei niskala?
erkka,miksei?

No niin, Sharksit ulkona Stanley Cupin tavoittelusta... Tuleekohan Nabokov tolppien väliin, välierä peliin? Huomisen peliin Venäjä lähtee kaksikolla Koschechkin-Yeremenko, sillä tuskinpa Nabokov suoraan koneesta hyppäisi laatikkoon... Rangerisin Fedor Tyutin puolustukseen olisi kanssa kova apu.
Jos Nabokov tulee, Venäjä entistä suurempi voittajasuosikki.

Koistisella taitaa olla viikko edellisestä pelistä, joten pelituntuma painoi varmaan jonkin verran valinnassa. Ja vanhat meriitit on aina vanhoja, mutta onhan toi Koistinen niiden perusteella ihan pelimiehiä. No niin tai näin, niin ei varmastikaan tule saamaan paljoa peliaikaa...vaikka olisi ollut Niskala. Melko turhaa nostaa hirveää haloota tuosta yhdestä paikkaajapakista.

Veikkaanpa, että Koistinen tulee olemaan todella positiivinen yllätys.
Ei Erkka, Kurri, Virta nyt ihan idiootteja ole, kyllä ne tietää mitä tekee. Ainakin tällä luotetaan siihen.

Vaikka minkälaisen joukkueen kokoaisi,niin aina löytyy vinkujia.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Toi on kyllä sit niin perseestä ku olla ja voi, jos Norrena vielä näissä kisoissa pelaa. Kumma ku ei Jouni Rokamaa sinne maaliin hommannut. On Lehtonen kuitenkin hieman eri planeetalta ku Norrena. Vaikkakin mun mielestä ois ollut Lehtostakin parempia vaihtoehtoja...

Ps. Missä on Karalahti?

Enpä tiedä kuinka korkealle AHL arvostetaan täällä, mutta kyllähän nuo Koistisen tehot viime kaudella olivat aika jäätävät puolustajalle. Pikainen lunttaus osoittaa, että oli kymmenes puolustajien pistepörssissä, noin 10-20 peliä vähemmän pelanneena kuin suurin osa muista kärkipään pakeista. Toki Niskala voitti puolustajien pistepörssin Ruotsissa, mutta väittäisin että AHL on huippupelaajien osalta kovempi tasoinen kuin ruotsin elitserien. Lisäksi kuten Erkkakin totesi niin hakusessa oli puolustaja jolla jäätuntuma tallella.

Toi on kyllä sit niin perseestä ku olla ja voi, jos Norrena vielä näissä kisoissa pelaa. Kumma ku ei Jouni Rokamaa sinne maaliin hommannut. On Lehtonen kuitenkin hieman eri planeetalta ku Norrena. Vaikkakin mun mielestä ois ollut Lehtostakin parempia vaihtoehtoja...

Ps. Missä on Karalahti?
Ai useampiakin vaihtoehtoja?

Kova jätkähän Norrekin on, näytti sen selkeästi koko nhl-kauden aikana. Mutta jotenkin siitä huokuu todellinen epävarmuus tällä hetkellä. Imuroi tyylillä Venäjä-ottelun eikä Italiaakaan vastaan vakuuttanut vaikka nollan pelasikin. Lehtosen otteissa on sitä vastoin jotain magiaa, jonka avulla voidaan vielä päästä pitkälle. Ehdottomasti Suomen ykkösmolari, minkä Erkankin pitäisi tajuta :)

e:onkohan Erkka vilkuillut tuota jatko-ohjelmaa. Toinen välieräpari muodostuu voittajista Venäjä-Tsekki & Suomi-USA. Eli ryssät ovat oletettavasti tulossa uudestaan vastaan. Tämä puoltaa myös Lehtosen valintaa tässä vaiheessa.

Karalahti on luultavasti Tillikassa muutamalla oluella. Karalahtea on ihan turha ottaa kisoihin sillä asenteella että jos ollaan pronssiottelussa niin kisat on jo ohi.

Originally Posted by Widowmaker

Ps. Missä on Karalahti?

Mun mielest lehtonen on taas paras vaihtoehto maalin suulle. Nälkänen, hyvä torjuja, nuori saa näistä kisoista tärkeää pelikokemusta. Tulevaisuudessa suomen kirkkain maalivahti on lehtonen. NHL:ssä on toki tän hetken paras suomalainen mokke kipru, mut se on playoffeis.
niklas bäckström toki olis voinu tulla ton norrenan tilalle.

eikai se norrena pelaa usa pelissä? vaikka lehtonen imuroikin ruotsii vastaan sen yhen niin omasta mielestä kyllä ansaitsis pelata usaa vastaan.

Mitäs ihmeellistä se Lehtonen on näis kisoissa esittäny ku porukka noin kovasti sen haluaa maaliin??

Mä toivon että Norrena sais pelata!

Vaikka Lehtonen sen yhden kerran tekikin Salot niin onhan se nyt jumalauta aivan eri maata kun Norrena. Siihen mieheen en oo koskaan luottanu, aina vähä epävarma.

Mitäs ihmeellistä se Lehtonen on näis kisoissa esittäny ku porukka noin kovasti sen haluaa maaliin??

Mä toivon että Norrena sais pelata!

eipä se norrenakaan mitään ihmeellistä ole esittäny. kahesta jos pitäs valita niin lehtonen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom