Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo oon samaa mieltä, En tiedä olisi sarkastista vivahdetta lauseessasi mutta Summanen olisi ollu parasta mitä Suomen jääkiekko voi toivoa
koistinen kuka?
miksei niskala?
erkka,miksei?
Jos laittavat Norren maalille jenkkejä vastaan (niin kuin huhut kertovat) niin sitten ovatEi Erkka, Kurri, Virta nyt ihan idiootteja ole, kyllä ne tietää mitä tekee.
Ai useampiakin vaihtoehtoja?Toi on kyllä sit niin perseestä ku olla ja voi, jos Norrena vielä näissä kisoissa pelaa. Kumma ku ei Jouni Rokamaa sinne maaliin hommannut. On Lehtonen kuitenkin hieman eri planeetalta ku Norrena. Vaikkakin mun mielestä ois ollut Lehtostakin parempia vaihtoehtoja...
Ps. Missä on Karalahti?
Originally Posted by Widowmaker
Toi on kyllä sit niin perseestä ku olla ja voi, jos Norrena vielä näissä kisoissa pelaa. Kumma ku ei Jouni Rokamaa sinne maaliin hommannut. On Lehtonen kuitenkin hieman eri planeetalta ku Norrena. Vaikkakin mun mielestä ois ollut Lehtostakin parempia vaihtoehtoja...
Ps. Missä on Karalahti?
NHL:ssä on toki tän hetken paras suomalainen mokke kipru, mut se on playoffeis.
Mitäs ihmeellistä se Lehtonen on näis kisoissa esittäny ku porukka noin kovasti sen haluaa maaliin??
Mä toivon että Norrena sais pelata!