Jääkiekon MM-kisat 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
^kaksi helvetin hyvää peliä (kyllä, myös se Ruotsi-peli). Enemmän tässä kuitenkin painaa vaa'assa se valtava potentiaali, joka Lehtosessa on. Sitä en Norrella näe, vaikka tietysti kova jätkä onkin.

Mikäs kamala anti-Norrena ilmiö tänne on tullut? Eipä tuo mielestäni sen huonommin Venäjä peliä pelannut kuin koko muukaan joukkue. Ei siinä ottelussa tulleista maaleista voi Norrenaa pelkästään syyttää.

Originally Posted by Nick
Ei oo ollut viikkoihin enään:)
.

Sori mun vika. perkules miks muuten kipru ei sit tullu:) buffalo, ottawa, anaheim ja detroit on siis enää jatkos NHL:ssä..

Hyvä mokke Norrekin on. Ihan sama kumpi pelaa seuraavassa niin tuskin voi syyttää mahdollisesta tappiosta maalivahtia. Sen verta kovia molemmat. Mutta kyllä Lehtonen käsittääkseni NHL:ssä rankataan vielä pikkasen eri kastiin kuin Norre vaikka hyvin sekin viime kaudella pelas. Kiprun jälkeen ehkä toiseksi paras maalivahti suomalaisista tällä hetkellä. Bäckströmhän pelas vain noin puolet kauden peleistä joten ne päästetyt maalit ei sinänsä vielä hirveästi kerro.

...Enemmän tässä kuitenkin painaa vaa'assa se valtava potentiaali, joka Lehtosessa on...

Jep, tässä oikeastaan oleellinen. Juuri tämä takia olisin toivonut Lehtosen pelaavan selkeänä ykkösvahtina jo turnauksen alusta lähtien...

Toki Norrena laatuvahti hänkin ja pelannut hyvin.

^kaksi helvetin hyvää peliä (kyllä, myös se Ruotsi-peli). Enemmän tässä kuitenkin painaa vaa'assa se valtava potentiaali, joka Lehtosessa on. Sitä en Norrella näe, vaikka tietysti kova jätkä onkin.
Eipä Lehtonenkaan esittänyt mitään erikoista Tanskaa vastaan, päästi 2 maalia...:rolleyes:

Eikä se auta jos torjuu kaikki pahat vedot jos sit kuitenki päästä jonkun todella helpon maaliin.
Oon kyl ihan sitä mieltä että aivan sama ketä suomi laittaa maaliin niin ei suomen peli tuu maalivahtiin kaatumaan, molemmat on sen verran kovia äijiä.
Ainoastaan Ruotsilta löytyy vastaavaa maalivahtipeliä!

mä olen aina ollut epävarma tosta lehtosesta.mun mielestä se ei varsinaisesti ole mikään taistelijatyyppi.norrena taas on.taistelusika.go norrena!

Justiinsa juu...turha täällä on vertailla esim. menneen kauden torjuntaprosentteja. Nyt puhutaan lyhyestä turnauksesta, joka on täysin eri asia kuin pitkä NHL kausi. MM-kisoissa pitää olla nimenomaan hyvä "turnausveskari", ja silloin vaakakupissa painaa vähän toiset asiat. Mm. psyykkinen puoli. Norrenassa en ikävä kyllä näe näitä avuja ja vähänkin kovemmassa paikassa rupeaa puntti tutisemaan. IMO. Lehtonen loppukisat maalissa, ja voi hyvä tulla. Norrena loppukisat maalissa ja varmasti menee reisille. Backström yksi esimerkki joka mun mielestä huomattavasti parempi vaihtoehto kuin Norrena ja hieman parempi vaihtoehto kuin Lehtonen. Kiprusoff olisi ollut paras vaihtoehto, mutta kieltäytyi. Toinen hyvä vaihtoehto ois ollut Nurmisen Pasi, vaikka ei ole enää pariin vuoteen pelannut.:D Siinä on huippu esimerkki turnausveskarista ja leijonasta isolla L:llä! :worship:

Ps. Kantakaa se Karalahti sieltä baarista Moskovaan, saadaapahan ainakin yksi Mies sinne takalinjoille!

käsittääkseni maalivahtiasia löytiin lukkoon vielä kuin calgary oli vielä playoffseissa mukana.eli ei siltä edes kysytty.ehkä kolme kieltäytymistä oli liikaa westerlundillkin.

ja juuri tuota tarkoitin.mun mielestä norrena on parempi turnausveska kuin lehtonen.norrena on taistelusika.

no,kenttäpelaajat kun jatkaa menestyksekästä veskaria päin ampumista niin se on melko sama kuka siellä tolppien välissä seisoo.kotimatka alkaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Sen verran tähän väittelyyn itseni sotken, että en ole ikinä uskonut Norrenan psyykkiseen puoleen. Yleensä hän tiputtelee kiekkoja ja haparoi muutenkin. Usein siitä seuraakin sitten itseluottamuksen puutteessa helppoja maaleja. Lehtosesta näkee, että hänessä on potentiaalia, sekä sitä itseluottamusta.

Ihme veivuuta valmennusjohtoryhmältä ton veskan kanssa.
Kas ku eivät vaihda joka erään uutta veskaria...:curs:
Kumpikaan veska ei pääse "liekkeihin" tolla veivuulla.
Tää on ollu Suomen ongelma jo monissa kisoissa.
Pitäs ottaa yks veska, jota peluutetaan.
Ihme sosiaalikiekkoa, kaikki pääsee pelaamaan. Joo, onhan se hyvä, junnusarjoissa, mutta ei sillä tällä tasolla menestytä. IMO

Mut sit taas vaikka olikin vaan yks moka Lehtosella niin se näytti ratkaisevan koko pelin et ei niitä sais sit tulla yhtään. Ite kyl oon ton Norrenan puolella ku muutenkin on hyvä äijä ja vanha naapuri ja maalivahti :D

Tähän väliin vois heittää oman mielipiteen tosta maalivahti dilemmasta. Eli molemmathan ovat tällä tasolla huippumokeja, ja jossei nyt aivan kauheita lapsuksia tapahdu niin maalivahti peliin ei kaaduta pelasi sitten kumpi tahansa. Norrenasta sen verran, että mun mielestä saanut hurjasti itsevarmuutta tämän yhden onnistuneen rapakon takana vieteyn vuoden aikana. Lehtosen valintaa toki puoltaa se, että pelasi tuossa Ruotti ottelussa. Aikaisemmin taisin jo tänne kirjoitella, että Suomen tsäänssit piilee siinä että jos joukkue hitsautuis hyvin yhteen, ja ketjut ja maalivahti asiat olis hyvissä ajoin selvillä ennen tosipelejä...juu ei tainut ihan toive toteutua:(

Itse uskon, vaikka mestaruuteen, jos ei anneta ekaa ilmasta maalia vastustajalle. Jos taas annetaan, saattaa kompastuskivi olla jo USA.

Pakistoon tullaan kaatumaan, jos tullaan, valitettavasti. Toisaalta, onneks kaikilta muiltakin joukkueilta löytyy kompastuskiviä, ja on aina löytynyt. Pakistosta Berg ja Saravo on ihan paskoja suoraansanoen. Söderholmi on parantanu peli peliltä, mutta tasoa pitää nostaa. Laamanen oli mies paikallaan ja toivottavasti pitää tasonsa.

Menihän se Ruotsin maali Lehtosen piikkiin, mutta tosiasia on se, että jos vastustaja tekee vain yhden maalin ja peli hävitään silti niin syy on kyllä ihan muualla kuin maalivahdissa. Ei tämä kuitenkaan mitään jalkapalloa ole :D

LEIJONIEN KENTÄLLISET USA-PELISSÄ

16 Peltonen 24 Viuhkola 26 Lehtinen

3 Nummelin 5 Kukkonen
--------------------------------------
20 Miettinen 39 Kapanen 25 Hentunen

44 Laamanen 33 Saravo
71 Kallio 9 M Koivu 15 T. Ruutu

7 Berg 34 Söderholm
37 J.Ruutu 22 Pyörälä 10 Bergenheim

Maalilla 32 Lehtonen (30 Norrena)

4 Ville Koistisen passia ei ole vielä
leimattu. Petri Kontiola ja Timo
Pärssinen ovat ylimääräiset hyökkääjät.

lähde: YLE

jes jes Lehtonen pelaa :kippis1:

LEIJONIEN KENTÄLLISET USA-PELISSÄ

71 Kallio 9 M Koivu 15 T. Ruutu

7 Berg 34 Söderholm

4 Ville Koistisen passia ei ole vielä
leimattu.
Petri Kontiola ja Timo
Pärssinen ovat ylimääräiset hyökkääjät.

lähde: YLE

jes jes Lehtonen pelaa :kippis1:

Miks Erkka...MIKS?????

edit. Maksaakohan Bäri Erkalle suoraan pari milliä, että saa pelata. Mitään muuta syytä en tohon nää, enkä löydä???

jippii pärssinen viltissä vieläkö tuon kontiolan saisivat pyöräytettyä pelaamaan niin kyllä sitte passais jenkkejä pyöritellä!

edit. kaiken hyvän lisäksi söderholm on alkanut matkia pakkikaverinsa bärin omalaatuisia syöttö ratkaisuja
on nimittäin lähteny kiekkoa vaikka mihin suuntaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom