No ei tota nyt ihan noin mustavalkoisesti voi ajatella. Okei, häviö on aina häviö, mutta tässä vaiheessa turnausta on ihan hyvin pullat uunissa. Paremmin mun mielestä kuin Ruotsilla, vaikka voittivatkin pelin. Parempi yhden maalin tappio ja pelin selkeä hallinta kuin yhden maalin voitto hurmoksessa pelanneen moken ansiosta samalla kun muu joukkue on ollut tiukan prässin alla läpi pelin. Ja korostan edelleen, että tässä vaiheessa turnausta.En kyl ymmärrä miks erkka, ara, ape ja kumppanit hehkutti tota matsia? Ite en oo enään moneen vuoteen pelannut, mut silloin ku pelasin, oli tavoite yleensä voittaa ei hävitä. Tän pelin suomi mun näkemyksen mukaan hävisi maalilla, joten turha sitä on silloin hehkuttaa. Mitäs sit kun hävitään välierissä maalilla jollekin tsekille, mut vedot on meille 35-10. Heittää varmaan erkka taas volttia taapäin ja hihkuu kuinka hieno peli oli. Kumma ku ei vielä kaiveta esiin joku saatanan "pelikirja", ehkä maailmanhistorian tyhmin termi. Ei vittu. Summanen takas vitun äkkiä, rupee tahti muuttumaan. Ja sit voitais taas kaivaa se :haart: mukaan peliin. Kaksinkamppailuissa tuli kylmää kyytiä taas moneen kertaan.
Edit; Suhonen sano kyl et Numppa on kisojen paras pakki ylivoimalla, mikä on ainakin mun mielestä aika lähellä totuutta. Mutta missä on Karalahti?
Muutaman kerran kun kiekko olis mennyt pari milliä eri suunnassa niin taululla olisi 2-1 Suomelle ja säkin saattaisit hehkuttaa Suomen hyvää peliä.
Maalintekohan on tietysti se, joka ratkaisee ja jossa tänään mokattiin. Mutta kyllä tappiostakin huolimatta voi pelistä löytää paljon hyvää.