Jääkiekon MM-kisat 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
onko missään videota tilanteesta? tahtoisin kovasti tarkistaa kun näytti mun telkkarissa vähän myöhästyneeltä, mutta ihan puhtaalta taklaukselta.
Tässähän se. Olepa hyvä! Ruutu ounaa

Edit. Olipa muuten hieno taklaus! En kattonu peliä tarpeeks tarkasti TV:stä... mutta onneksi on YouTube! :D

onko missään videota tilanteesta? tahtoisin kovasti tarkistaa kun näytti mun telkkarissa vähän myöhästyneeltä, mutta ihan puhtaalta taklaukselta.

Aika myöhässähän se taklaus tuli, mutta ilmeisesti ei liian myöhässä koska se Venäläinen oli siinä tilanteessa vielä "kiekollinen" pelaaja, kun kiekolliseksi pelaajaksi luetaan syöttäjä niin kauan kuin kiekko on syötön vastaanottajalla.

- Pelistä sen verta, että kaametta tiputtamista oli Suomen puolustajilta lähes Norren syliin ja Venäläiset pääsivät liian helpolla sinisen yli.
- Sentterit ei hakenu tarpeeks kiekko vauhdilla alhaalta vaan pelattiin laitojen kautta liikaa ja samassa tilassa oli aika usein kaksi suomalaista ja tästä kiekon menetys.
- Suomen MV pelaaminen ei saa olla noin huonolla tasolla, jos halutaan voittaa isoja maita.

Paljon on pelissä vielä virheitä ja kaukana viime vuoden agressiivisesta ja monen kaistan käyttämisestä hyökkäys- ja karvaamispelaamisessa. Mutta joukkueella on vielä aikaa muutama peli ennen todellisia pelejä. Yleensä Suomen peli on ollu paljon valmiimpaa alussa eikä isoa parannusta ole saatu aikaiseksi turnauksen aikana, toivon että tämä vuosi tekee poikkeuksen.

...postilokero. Eikun siis joo, pois lukien...

Itse kyllä lisäisin myös Numpan sinne lanmaksien joukkoon. Tiputti velj venäläisten ekassa maalissa liian syvälle ja kaveri pääsi ampumaan liian hyvästä paikasta. Lisäksi jollen ihan väärin muista niin ainakin kahden alivoimamaalin aikana oli lisäksi kentällä. Tuossa pelissä mielestäni nähtiin ne syyt miksi Nummelin istui änärissäkin tärkeitä pelejä katsomossa. Puolustus valmiudet eivät ole huippuluokkaa vaikka kiekollisen selkeästi suomen vahvin puolustaja onkin. Ainut pakki jonka olisin voinut poislukea tuosta lampaanperse joukosta oli Kukkonen.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vittu tuota Jortikka-Suhonen kaksikkoa. Voiko äijät olla enempää naama norsunvitulla? Hommaisivat vaikka P.Sihvosen jauhamaan paskaa tuonne, ei noita vittupäitä jaksa kattoo..

Juu nuo äijät on ihmeen suomivastaisia. Mutta ei se mitään, sehän näyttäisi olevan kisojen teema ainakin tuomarien puolelta :jahas:.

Vittu miks mulla ei näy kuva tossa striimissä? BS-playerilla yritän eikä windows mediaplayer toista myöskään kuin äänet stna.

edit. no nyt näkyy, but how long? How looooong!!!!

oikeestaan toivos et sveitsi tasottas ja voittas.
niin perseestä on toi suomen peli..:jahas:
ja voi elämäni päivät ton APB kanssa..:curs:
Aina ku se on kentällä, rupee tapahtuu.
Tos yhes vaiheessa ku kamera kuvas sitä pelikatkon aikana, se oli ihan hukassa:D
reppana pyöri ku se kuuluisa puolukka hississä:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom