Jääkiekon MM-kisat 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ruutuhan filmaa vähän väliä ellet ole sattunut huomaamaan... Mikä on tavallaan vähän outoa koska äijä ite pelaa kohtuu kovaa.

Tavallaa ei outoa, se jätkähän tekee kaikkensa ärsyyttääkseen vastustajaa. Parhaimpia on ne missä Ruutu menee johonkin kahakkaa vihellyksen jälkeen, jos joku koskee siihen niin se lentää hyvinkin liioitellusti turvalleen. Ja pojat sitä virnettä jos vastustaja saa siitä jäähyn. :D

Itse olen kaveriporukasta ainoita joka pitää Jarkosta, kaveri on niin munanaama vastustajia kohtaan että pakko on tykätä.

Sami Salo vapautui viime yönä maajoukkueen käyttöön. Saa nähdä päästääkö vancouver kisoihin, kun on tainnu jotain selkävammaa kuitenki olla. Vancouverin ruotsalaisista d.sedin, näslund ja öhlund kieltäytyivät ja h.sedin miettii vielä.

Sami Salo halukas MM-kisoihin

Viime yönä NHL:n pudotuspeleissä jatkosta pudonneen Vancouver Canucksin puolustaja Sami Salo on halukas tulemaan Moskovan MM-kisoihin.

Salo menee lääkärintarkastukseen, mutta hän kertoi Jari Kurrille, että parissa viime ottelussa kaikki tuntui hyvältä ja loukkaantumiset eivät vaivanneet.

Salon mahdollinen saapuminen ratkeaa lauantaina aamupäivällä.

YLE

Tavallaa ei outoa, se jätkähän tekee kaikkensa ärsyyttääkseen vastustajaa. Parhaimpia on ne missä Ruutu menee johonkin kahakkaa vihellyksen jälkeen, jos joku koskee siihen niin se lentää hyvinkin liioitellusti turvalleen. Ja pojat sitä virnettä jos vastustaja saa siitä jäähyn. :D

Itse olen kaveriporukasta ainoita joka pitää Jarkosta, kaveri on niin munanaama vastustajia kohtaan että pakko on tykätä.

Mä tykkään kans jarkon pelityylistä, mutta kaverille tulee välillä valitettavasti ylilyöntejä ja sitä kautta turhia jäähyjä.

Sami Salo halukas MM-kisoihin

rok on! Saadaan puolustukseen yksi huippunimikin, ja viivalle ylivoimaan kova pari Salo-Nummelin.

rok on! Saadaan puolustukseen yksi huippunimikin, ja viivalle ylivoimaan kova pari Salo-Nummelin.

Salo - Nummelin pari saadaan sopivasti puolivälierään eli kuolemanpeliin. Aikaero voi siinä vielä Samia painaa, mutta jos ja kun jatkoon mennään niin viikonloppuna tykki puhuu karua kieltään.
Itse myös diggaan Jarkon tyylistä. Ainoa Suomen pelaaja joka pystyy todella härskiin kontaktipeliin. Ylen "asiantuntijat" Jortikka ja Suhonen eivät kelpuuttaisi Jakkea kentälle. Sen sijaan mikkihiiri Tomi Kallio saisi paikan kahteen ensimmäiseen ketjuun! Noh, Jortikka ja ennen kaikkea Suhonen tunnetaan mieltymyksistään näihin antifyysisiin pelaajiin.
Kummasti J Ruutu vaan on kelvannut kuusi viime kautta maailmaan kovimpaan kiekkoliigaan ja maajoukkueeseen niin Aravirran, Summasen kuin Westerlundinkin aikana.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Voi perkele! Olkapäävamma estää Salon kisat :wall:

No mutta onhan meillä Aki Berg :worship:

Jarkko Ruutu kyllä osaa ärsyttää ja hankkia vastutajalle jäähyjä aivan loistavasti. Tosin aina välillä ottaa itsekin tyhmiä jäähyjä. Tässä on Ruutua parhaimmillaan :D

harmi ettei salo päässy kisoihin..olis ollu kova vahvistus..luulen ite et italia rempo eilen mehut pois itestään ja suomi murskaa tänään italian:) toivotaan ainakin...kyl kärppä lehtonen on ollu parempi näis kisois kun norre...vaikkei viel kunnolla pystykään sanoo..

Perin harmillista tuo Salon poisjäänti. Nyt siellä ylivoimalla ei ole kapellimestarina muuta kuin Nummelin ja vaikka miehellä on äärimmäisen hyvä ja tarkka laukaus, niin ei voi silti vastaavaksi yv-pelotteeksi kutsua kuin SS:a. Kaihoisasti muistelee Saksan vuoden 2001 kisoja jolloin nähtiin miestä parhaimmillaan. Teki kovat tehot tuolloin pakiksi. Noh, näillä mennään, ja Luigit ja Mariot kaatuu näytöstyyliin harjoitusottelussa huomista matsia silmällä pitäen. Siinä on muuten tiettyä jännitettä tässäkin ketjussa paljon puhetta herättäneen J.Ruudun ja Jonathan Hedströmin välillä. En muista koskaan nähneeni hanskojen tiputusta kansainvälisissä peleissä. Jos jollakulla muulla on muistikuva sellaisesta tapahtumasta, niin mielellään tarinaa tänne. Huomenna sellainen olisi mukava nähdä. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom