Jääkiekon MM-kisat 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu
Ei oo enää edes mahdollista... Periaatteessa ois voinu pistää maalivahdin häirinnän piikkiin, mutta eihän se kuitenkaan tahalleen potkaissu sitä kiekkoa maaliin. Noh, vähän ihme linjaa on kyllä tuomari pitänyt koko pelin ajan, mutta no can do.

Niin ja oli muuten kadehdittava maha indeed :)

Jees jees, Olli Jokinen jälleen kerran umpipaska, vaikka saikin sen yhden maalin sohittua. Ykköskentän sentteriltä ja joukkueen suurimmalta tähdeltä on kuitenkin lupa odottaa erittäin paljon enemmän.

VITTU. Tuomarilla oli kyllä jenkkimuna tiukasti suussa koko matsin ajan. No tulihan sentään tasapeli. Ja se maha oli komea. Tais muuten olla Sarah Michelle Gellar tuolla katsomossa :kuola:

Tuomari vihelsi ekat kaks erää vähä Usalle. Vikan maalin bäckströmi vähä imi. Bäckström kuitenki x1000 parempi ku norrena.

EDIT. Näittekö muuten ku ekas eräs ne kaks Suomee kannattavaa saatanan hyvännäköstä brunettii suuteli :kuola:

Timustaja sanoi:
Tuomari vihelsi ekat kaks erää vähä Usalle. Vikan maalin bäckströmi vähä imi. Bäckström kuitenki x1000 parempi ku norrena.

Itse sanoi haastattelussa, että oli homma hanskassa, mutta jenkki tuli päälle ja lipsahti kiekko vapaille vesille. Kyllähän se itse rauhallisuus oli yleisemmin koko pelin aikana, että tulisi kyllä mieleen, että joku muu sen pomppaamisen aiheutti. Toivottavasti pelaa Kanadaa vastaan, menestyshän on paljon maalivahtipelistä kiinni. Saattoi USA olla hieman väsynyt, mutta eipä tuo kovin pahalta näytä, kun pysytään sieltä helvetin penalttipoksista pois. Kallio pyyhkäisi ainakin kahdesti pölyt kiekon päältä ja Pärssinenkin peukaloi varman läpiajon. Onhan se kliseistä, mutta noista pitäisi rankaista, koska niitä ei tule todellakaan montaa peliä kohden.

Ai niin, Jarkko Ruutuhan teki perkele tärkeän maalin. Mikäs sen huoneen numero olikaan... :haart: :haart: :haart: :love:

No olipa nätti maali se usan tasoitus, aika reilusti siinä vedettiin bäckströmiä maskiin ja potkittiin se kiekko maaliin, tuomarit on pienempiä kuin kolme....tappolista kutsuu.... :curs:

Edit: Perse kun ois enemmän kaljaa niin vetäisin tähän väliin semmoset miehekkäät vitutuskännit

selvä maalivahdin häirintä oli usan tasotus maali bäckström ois napannu kiekon kiinni mutta ajo se usan pelaaja vähä päälle nii siitä pomppas kiekko luistimeen prkl. :curs:

Trifixion sanoi:
Itse sanoi haastattelussa, että oli homma hanskassa, mutta jenkki tuli päälle ja lipsahti kiekko vapaille vesille. Kyllähän se itse rauhallisuus oli yleisemmin koko pelin aikana, että tulisi kyllä mieleen, että joku muu sen pomppaamisen aiheutti.

Mun mielestä se kiekko kyl pomppas räpylästä ennen ku se jenkki siihe tuli päälle. Olis kyl voinu hylätä maalin ku jenkki tuli päälle :jahas:

No, olihan se jo ihan eri näköstä peliä Suomelta, ku Ruotsia vastaan. Näytti jo vähä siltä, että siellä pelaa joukkue. Ja tuloksellisestihan näillä peleillä ei hirveetä merkitystä oo, kunhan päästään lohkossa neljän joukkoon, sillä lohkovoittoon ei oo enää tsäänssejä, ni se on ihan sama tuleeko kovista maista vastaan Tsekki, Slovakia, vai Venäjä.

Back
Ylös Bottom