Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jäkiskortit pwns. Paljol ostatte mun ainaki 50:n kokelman Eric lindroseja :D
Se mitä sivu sanoo arvoksi ei kerro mitään siitä minkä verran niistä saat rahaa. Mene esim huuto nettiin ja selaa sieltä mitä korteista siellä pyydetään.
e: itse möin siellä yli 500 teemu selänteen kortin kokoelmani joskus ~300e eurolla.
Mikä toi kulmajuttu on, mitä väliä niillä ylipäätään on? Ala-asteella kaikki pätivät jostain kulmista ja joku tunsi aina jonkun jonka serkku oli leikannut kaikista korteistaan kulmat pois.
Niinhän se on, mutta en oo ite nähny samanlaista korttiasettiä myytävän. Pitää metästää jostain muualta.
Vieläkin odotellessa sitä sivua... ;)
Mulla olis koko sarja jääkiekkokortteja, ala-asteella noita tuli kerättyä. Joka viikko viikkorahoilla aivan pähkinöissään piti mennä kortteja ostamaan ja voi juma sitä vaihtokauppaa mitä käytiin :hyvä:
En muista mikä se sarja oli nimeltään mitä keräsin, joku leader, leaf, love, leffe. Auttakaa kuka muistaa? Tässähän ihan herkistyy :haart:. Joutuu kohta lähtemään varastoa penkomaan..
Oih, muistoja tulee mieleen. Kerran ostin kaverille lahjaksi paketin ja siellä oli joku harvinaisuus. Voi sitä vitutuksen määrää :itku:
Joo tiedän kyllä olen itsekkin niitä hölmöyksissäni ostanut... Pointtina vaan se että eletään vuotta 2008... Ja koska emme elä kommunistisessa yhteiskunnassa, niin kaikkien olemassa olevien hyödykkeiden hinta määräytyy markkinamekanismin mukaan... Eli siis kysyntä ja tarjonta määrittää mitä jokin maksaa...Tosiaan joskus 90-luvun alussahan noi oli kova juttu, ei kai niistä oikeesti kukaan mitään maksa enää?
Yhyy :( annoin omat kortit serkulle. Pidin niitä niin lapsellisina mutta nyt ikävöin sitä ihanaa korttien järjestelmistä ja hiplaamista. Parasta oli kun niitä ei pitäny kansiossa vaan kaikki yhessä kasassa ja sit järjesteli ne lattialle joka päivä.
Mahtaako serkkupojalla olla MUN kortit vielä tallella :evil: