Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä hittoa, sinäkö se olitkin? :(Multa löytyy -98 sm liiga korttisarja kokonaisuudessaan. Onkohan tolla setillä mitään arvoa.. Mä olin aika kova kauppamies noitten korttien kans ja huijasin nuoremmilta parhaat kortit Kallis harrastus oli muuten toi, vanhemmille.
Ai hitto, nyt kun mainitsit, muistan nuo, en tosin nimeä tai mitään muutakaan. Hyviä vohveleita oli.Muistaako kukaan niitä suklaavohveleita, mistä sai mukana aina tarran jossa esiteltiin joku pelaaja aina lemmikkejä ja lempiruokaa myöten?
Jotain kulta- ja muovikortteja saattaa varastosta löytyä, mutta tuskin niilläkään on mitään muuta kuin tunnearvoa..:(
Muistaako kukaan mikä oli semmonen sahalaita reunainen kortti? Oli joskus semmonen Gretzkyn kortti
Jäkiskortit pwns. Paljol ostatte mun ainaki 50:n kokelman Eric lindroseja :D
Joo, jotai "sm-liigasuklaita" tuli sen verran syötyy et saatii kaverin kans kimppaan kerättyä sarja melkein täyteen, ainut mikä puuttui oli Hannu Virta:curs:Muistaako kukaan niitä suklaavohveleita, mistä sai mukana aina tarran jossa esiteltiin joku pelaaja aina lemmikkejä ja lempiruokaa myöten?
En muista oliko samojen kisojen tarrakirja, mutta erikoisuutena oli että tarkkaan katsottuna pakkauksen läpi näki ensimmäisen tarran, joten pystyi ottamaan yhden "varman", kyllä niitä pakkauksia kioskilla tiirailtiinVuoden -91 kotikisoihin kerättiin tarrakirjaa. Itseltä jäi pari puuttumaan. Pavel Burellakin oli tuolloin vielä kuvassa vihreät sukat. Eipä ihme että mies loikkasi sitten kisoista taalojen perään NHL:ään.
"Arvokkain" jäkiskorttini oli vaihdossa saatu Jarmo Myllyksen NHL-kortti, johon kävin henkilökohtaisesti hakemassa nimmarin..
Sehän nimmari ei anna sille kuin "arvoa" eli tunnearvoa
Joku iso-poika oli saanu jostain korttipaketista kortin missä oli muija tissit paljaana, kaikin puolin oli ihan kuin mikä tahansa jääkiekkokortti - muistaakseni. En vieläkään tiedä että kusettiko se mua, vai olisiko ollut ihan oikeesti joku erikoiskortti. Sitä se kuitenkin vaali kovasti, kunnes sain vaihettua sen yhteen Potvinin "reikäkorttiin". Lopulta se kuitenkin meni niin, että tyhmänä vaihdoin sen tyttökortin johonkin perus Gretskyyn samalle isolle-pojalle, kun iski paniikki, "että mitä jos äiti näkee".:(