Jääkiekkokorttien arvo (?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sakuel
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä pari kuvaa korteista.

Liitteet

• Kuva046.jpg
    Kuva046.jpg
    79,5 KB · Katsottu: 753
  • Kuva047.jpg
    Kuva047.jpg
    88,4 KB · Katsottu: 501
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En mene takuuseen, mutta tuo saattoi olla Manon Rheaumen kortti. Itellä oli siitä kans muutama kortti, tosin ei alastonkuvaa. :( Aivan törkeän hyvännäköinen naismaalivahti.:kuola::D ja taisi olla ainoa NHL:ssä pelannut naismokke..?

NusNus. Ensimmäinen nainen joka teki sopimuksen NHL-joukkueen kanssa, Tampa Bay. Pelasi kaksi harjoitus ottelua, mutta ei yhtään peliä liigassa. Todella kaunis kylläkin ja oli ilo omistaa yksi hänen kortti :)
Tuo tissikortti on varmaankin ihan vaan näitä tissikortteja, joita oli myös myynnissä. Ei siis liity mitenkään lätkään. Oli minulla pari näitä tissikorttejakin, vaihdoin tosin serkulle toisen niistä :itku:

Kannan korteni kekoon. Nuoruudessani kovimmassa huudossa oli -90 alun Leaf ja Donrus sarjat. Arvokkaimmat korttini suoraan paketista saatuna olivat tässäkin tredissä mainittu Gretzkyn sahalaitainen Donrus elite ja Sisu korteista Canadamalja. Kyseisen Gretzkyn eliten möin 150mk joka oli pienelle pojalle iso raha. Mopo iässä tuli sitten poltettua kaikki arvottomat korttini ja siinä samassa meinasi koko mopokin palaa:nolo: Niin kuin moni muukin jantteri, keräsin jotain tiettyä pelaajaa ja olin todella kova Sergei Fedorov fani. Tämän herran kortteja tuli haalittua nuoruudessa muistaakseni 107 kpl jotka löytyvät minulta vieläkin kansiosta. Tietysti korttien ohella piti hankkia ehkä kovimpia lätkäfanin tuotteita eli Nhl pelipaitoja, joita omistan 3kpl Detroit Redwings 91 Fedorov:worship: Ny Rangers ja Pittspurgh Penguins 66 Lemieux:worship:

Eikös noita korttimerkkejäkin ollut ihan älyttömästi, mm. Upper Deck, Donrus, Sisu, Leaf, Topps, Pinnacle ja tietysti kaikista kovin, eli Parkhurst. Mitäs muita noita oli?

olihan niitä, noitten lisäksi nyt äkkiseltään tulee mieleen score, fleer ultra ja pro set. noi fleerit oli muistaakseni semmosia isompia kortteja. ja pro setit ihan pahviläpysköitä.

todellakin

e. tulis varmaan itekki sillointällöin ostettua muutama pussi, erikoiskorttien toivossa hih =)

Tää ketjuhan ei heti kuollutkaan...

Onhan noita kortteja varmaan pari pahvilaatikollista. Erikoiskorttejakin pari kansioo. Täytys varmaan ettiä porukoitten varastosta ja vähän fiilistellä.
Mun suurimmat fanituksen kohteet oli muistaaksen Pavel Bure, Mario Lemieux, Patrick Roy, Eric Lindros ja monet maalivahdit muutenkin.

kyllä vähän hävettää miten tuli kusetettua omia kavereita silloin noiden korttikauppojen kanssa. Voi elämä, antakaa anteeks. Olin kiihkokeräilijä...

Täälläkin yksi kuka keräili lätkäkortteja 94-95 kautena. Paljon tuli osteltua ja vaihdeltua kortteja ja kaikki vielä säilössä vanhempien luona. Aina joskus tulee kaivettua niitä esille ja fiilisteltyä. Martin Brodeur, Eric Lindros, Pavel Pure jne....olivat keräilykohteeni. Parkhurstin sarjaa sun muita sitten yritti kerätä kokonaan. Mulla yksi Pavel Puren kortti, jonka lähetin Vancouveriin ja se tuli takas nimmarilla :D

Broidilta löytyy kanssa toi Donrussin Gretzkyn Elite sekä kaverilta sitten Gretzkyn Gold -kortti, joka taisi olla kaikkein arvokkain kaikista keräilysarjoista siihen aikaan Becketin mukaan...

eilen tuli laskeltua kui monta väinöö löyty kansioista 50 niitä perskeles. osa toki arvotonta victory sarjaa mutta kyllä siel muutama harvinaisuuskin oli:) Mario kumminki oli se lemppari pelaaja, mutta en oikein ikinä sitä paljo löytäny:curs: vois rupee taas keräämään noit.

Saakeli... Piti oikein käydä kaivamassa varastosta. 70 Ray Bourquen korttia. Pitää säästää vanhoille päiville.
Mulla on yksi aika erikoinen kortti. 90-luvun Parkhurst sarjasta. Cal Gartner. Kortti vuosimallia 1952-53. Maalattu kuva, jossa nimikirjoitus.
Meni hetki katsellessa kortteja. Palasi mukavasti lapsuuden Savonlinna mieleen. Oli se aikaa, tuli huijattua ja tuli huijatuksi korttikaupoilla.

Joo, joskus ala-asteella tilattiin kaverin kanssa 1000 kortin setti. Omistin myös vainöreiskan kultaisen kortin mikä oli satasen arvonen, se oli kova juttu! Sain sen vielä niin että hommasin kaverille 2 pakkaa ja osti itselle myös yhden. Annoin hänen pokkana valita kaksi ja itselle jäi yksi, mistä kyseinen harvinaisuus löytyi. Sitä pidettiin sellasessa kovassa muovikuoressa mikä piti laittaa ruuveilla kiinni. Keräsin myös Igor Larionovin kortteja, ja niitä taisi olla parhaillaan joku 25pkl. Oi niitä aikoja, löytyisiköhän nuo kortit vielä jostain..?

Mulla oli muutama pelaaja joita aloin vihaamaan, koska niitä tuli melkein joka paketista, ainakin sellaset kuin Dino Ciccarelli ja Gory Stillman.

Täytyy varmaan kohta järjestää Pakkotoiston virallinen korttienvaihtoilta. Vois muuten toimia, mutta kukaan ei kuitenkaan suostu luopumaan omistaan, kun omilla korteilla on liikaa tunnearvoa :haart:

kukaan ei kuitenkaan suostu luopumaan omistaan, kun omilla korteilla on liikaa tunnearvoa :haart:

kyllähän noista voisi luopua kun joku vain maksaisi niistä edes jonkun verran. Kattelin just huuto netistä niin ei niistä kovin makseta.

edit. ite keräilin aikoinani maalivahteja, taitaa olla 200-300kortin kokoelma molareita tuolla kaapissa, kansiossa tietty. Miten muut?

Meni hetki katsellessa kortteja. Oli se aikaa, tuli huijattua ja tuli huijatuksi korttikaupoilla.

nimenomaan isot pojat huijasi hyviä kortteja pieneltä taivaskädeltä. prkl. Pitäisikö mennä maksamaan potut pottuina kun nyt olen niitä isompi. :evil: ei nyt sentään.

Saakeli... Piti oikein käydä kaivamassa varastosta. 70 Ray Bourquen korttia. Pitää säästää vanhoille päiville.
Mulla on yksi aika erikoinen kortti. 90-luvun Parkhurst sarjasta. Cal Gartner. Kortti vuosimallia 1952-53. Maalattu kuva, jossa nimikirjoitus.
Meni hetki katsellessa kortteja. Palasi mukavasti lapsuuden Savonlinna mieleen. Oli se aikaa, tuli huijattua ja tuli huijatuksi korttikaupoilla.

Tuli kans kerättyy Raymondia ja varmaan joku 50kpl löytyy. Vois käydä penkoo varastoja joku viikonloppu vanhempien luona.

Osaisko joku heittää arviota, kun ei tuolta nettisivuilta oikein löytynyt: Saku Koivun Leaf Sisu-kortti, olisko 94/95 tai 95/96, muuten normaali, mutta koko on suunnilleen A5. Mitähän tollasesta vois saada, vaikka joltain hullulta kanukilta?

Täytyy varmaan tän treadin innoittamana lähteä porukoilla käymään ihailemassa omia kokoelmia :D Löytyy täydellisenä sisut kaudelta 94/95?(se mis on kanadamalja-kortti), siitä seuraavasta melkein kaikki(?), ja edellisen vuoden täydellinen tarrakorttikansio(myivät mulle aika läjän pahoja vohveleita noiden tarrojen kylkiäisinä ;) )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom