Jääkiekko olympialaisissa 2014 - 12. - 23. helmikuuta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu
kuuluuko muilla selostus tuolla yle areenalla? itellä tulee pätkittäin hetkeksi selostus päälle. muuten menee peliäänillä vain. ei sillä että se nyt hirveästi haittaisi.

No ni. Onneks sentään ei jääty tuleen makoilemaan, vaan laitettin kumipäällysteistä reppuun paukkeella lopulta. Den glider in, ja gutaa tekee...

Selostukset kuuluu millon mitenkin. Peli näyttää hyvältä! Mukavaa nähdä että suomi yrittää tehdä maalia ja joka hyökkäys päättyy jonkunlaiseen maalintekoyritykseen. Ei enää sitä kulmissa virpomista ja nussimista.

Melkoinen erä :)

Ottamatta mitään Itävallalta pois, niin kyllähän he olivat hetken pelissä mukana vain suomen puolustuksen avustuksella. Erän loppu näyttikin sitten, että miten peli jatkuu jos virheet omalla alueella loppuvat. Hienoja maaleja!

Ja mun mielestä Juusela-Törmänen selostaa peliä ihan hyvin. Kelpaa...

kuuluuko muilla selostus tuolla yle areenalla? itellä tulee pätkittäin hetkeksi selostus päälle. muuten menee peliäänillä vain. ei sillä että se nyt hirveästi haittaisi.
Näissä olympialaisissa ollut joka pelissä tämä ongelma. Selostus kuuluu tässä (eli kun menet "suora" valikosta etkä Sotshi valikosta): Suorat lähetykset | Tv | Areena | yle.fi

Mahtaakohan olla suuri kulttuurisokki tulla Bostonin puolustuksen takaa tuonne Suomen puolustuksen taakse.. Nuo paidat on paremman näkösiä mitä odotin. Juusela ja Törmänen vetää hyvin!

Selostaavat hyvin joo. Mutta tuo selostus aina välillä vaimenee ja kuuluu pelkkä yleisön mylvintä ja sitten tuleekin jo jotain haastatteluja englanniks vaikka peli on käynnissä.

Kyllähän nuo ilmottikin jo, että siellä on jotain yhteysongelmia.

Näissä olympialaisissa ollut joka pelissä tämä ongelma. Selostus kuuluu tässä (eli kun menet "suora" valikosta etkä Sotshi valikosta): Suorat lähetykset | Tv | Areena | yle.fi

Mahtaakohan olla suuri kulttuurisokki tulla Bostonin puolustuksen takaa tuonne Suomen puolustuksen taakse.. Nuo paidat on paremman näkösiä mitä odotin. Juusela ja Törmänen vetää hyvin!
joo, tuolta toimii, kiitos :D

Eihän nämä mitkään missikisat ole, mutta tuo Raskin kellertävä kypärä sopii sinivalkoiseen peliasuun yhtä hyvin kuin kiikarit hirvelle...

Olen tullut siihen tulokseen, että hienot nuo Suomen paidat on. 10 maalia menee Itävallan häkkiin. Ei mulla muuta.

Mihin vittuu ne yle-vero rahat on hukattu, eikö siitä olisi voinut pieni pala lohjeta ja saatais tuo kesäjukka vittuun tuolta studiosta, tuo joka istuu läski jortikan seurassa.
Juusela on perseestä, ei vaan saa tunnelmaa aikaa ei millään, enpä muista milloin olympia lätkän aikaa oon läppäriä naputtanut samalla, kiitos juuselan!

Mihin vittuu ne yle-vero rahat on hukattu, eikö siitä olisi voinut pieni pala lohjeta ja saatais tuo kesäjukka vittuun tuolta studiosta, tuo joka istuu läski jortikan seurassa.
Juusela on perseestä, ei vaan saa tunnelmaa aikaa ei millään, enpä muista milloin olympia lätkän aikaa oon läppäriä naputtanut samalla, kiitos juuselan!

No pakkohan näiden kansainvälisten pelien selostuskoppiin on ajaa sisään muitakin kuin vajaa 60 vuotias Mertaranta (jota ilmeisesti haikailet), tuskin Mertsikään ikuisesti aikoo töitä tehdä vaan lähtee eläkkeelle jossain vaiheessa...

Eikö Mertarannan puuttuminen myös johdu mahdollisesti MTV pestistä... ? Toki sekin että YLE istuttaa uutta.

Jäi Suomelta näköjään motivaatio pukukoppiin tuossa 2 ja 3 erän välissä.

:face:

Rask taisi pelata itsensä vaihtopenkin puolelle. Tai katsomon.

No joo, toki vasta eka matsi eikä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä voi tehdä, mutta kieltämättä kaiken sen etukäteishehkutuksen jälkeen tuli itsellekin ekana mieleen että tämäkö nyt on se "turnauksen paras veskari"..

Back
Ylös Bottom