Israelin rähinät

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

Kumpaa kannatat?


  • Total voters
    110
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomaa kyl tietyillä.että henkilökohtainen intressi mukana.
Kaikki muut on terroristeja. Aika monta maata täysin väärässä suomi mukaanlukien.
Myönnän, minun henkilökohtainen intressini on siinä, ettei moraalinen kompassini osoita etelään tai milloin mihinkin ilmansuuntaan kuten joillakin. En todellakaan suhtaudu neutraalisti terroristeihin ja terrorivaltioihin. Se ei tarkoita, että pitäisin länttä, jenkkejä tai edes Israelia lähimainkaan täydellisinä, mutta vaihtoehtoihin nähden olen leirini valinnut.
 
Huomaa kyl tietyillä.että henkilökohtainen intressi mukana.
Kaikki muut on terroristeja. Aika monta maata täysin väärässä suomi mukaanlukien.

Eikös tämä vähän niin kuin pidä paikkansa muslimien kohdalla? Muslimit on yliedustettuina siviilieihin kohdistuvissa terroriteoissa. Muslimit on aina aloittaneet nuo rähinät, mutta Israel sitten lopettaa ne kovalla kädellä.

Olin nuorena vaihdossa jenkeissä päin ja kotitalon lähellä oli synagoga ja ihmettelin jo silloin, kun sitä vartioi rynnäkkökiväärien kanssa aseistautuneet vartijat. Pidin tuota silloin ylimitoitettuna, mutta todellisuus on se, että muslimit voisivat hyvinkin hyökätä sinne tappamaan juutalaisia ilman tuon luokan vartiointia.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom