Israelin rähinät

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

Kumpaa kannatat?


  • Total voters
    103
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hizbollah hyökkäs libanonista käsin pohjois-israeliin, samoilla raketeilla mitä Hamas käytti.
Taitaa olla hyvin suunniteltu hyökkäys.
Israel vastaa varmaan aika nopeesti hyökkäykseen ja pommitaa seuraavaks etelä-libanonia.
Siellä on 200 suomalaista yk-sotilasta, saavat olla tarkkana.
 
Eiks toi kuitenkin ole hyvä että jotkut muslimimiehet ei suostu taistelemaan? Joo ja ymmärrän kyllä että jotkut sanovat että nä pelkuri muslimit tulee tänne ja panee sekä raiskaa kaikki täkäläiset naiset.
 
Eiks toi kuitenkin ole hyvä että jotkut muslimimiehet ei suostu taistelemaan? Joo ja ymmärrän kyllä että jotkut sanovat että nä pelkuri muslimit tulee tänne ja panee sekä raiskaa kaikki täkäläiset naiset.

Pitäisi taistella sen oman maan puolesta. Puhua sen oman maan hallintoa ja shariaa vastaan jos tulee tänne. Nehän tulee tänne äijälaumat edellä ja vaatii että kunnioitetaan islamia ja juhlivat kautta maailman Hamasin terrorihyökkäystä, joka on pilannut niiden maan ja mahdollisuudet. Kyllähän täältä lähti ISIS taistelijoita, mutta lähteekö kukaan taistelemaan niitä islamistihallintoja vastaan?
Ottaisitko tänne mielelläsi venäläisiä miehiä läjäpäin?
Tämä nyt kuitenkin on realismia:

View: https://www.youtube.com/watch?v=e6QC_qEyl0Q


View: https://www.youtube.com/watch?v=rcsG-u2GtZE
 
Mä ymmärsin kyllä ihan hyvin.
No jos näin oli ni mikäs siinä. Osa niistä muslimeista kuitenkin tulee tänne ihan vaan ollakseen rauhassa omissa oloissaan eikä juoksentele kaduilla riehumassa.
 
Viimeksi muokattu:
Näitä juttuja kun lukee teloitetuista vauvoista ja tapetuista 4v lapsista niin todellakin toivon että on propagandaa. Jotenkin käsittämätöntä että miten ihmisten aivot ja arvomaailma voi olla niin täydellisen erilainen kun itsellä. Tuo Hamasin toiminta on kuin äärimmäistä pahuutta. Jos satuttaa, tappaa, tai muuten vahingoittaa puolustuskyvyttömiä, viattomia sivullisia, etenkin lapsia niin mitä vittua siitä edes pitäisi ajatella muuta kuin että palakoon helvetin liekeissä ja mitä nopeammin niin sitä parempi. Samoin kaikki ketkä kannattaa ja hurraa videoille joissa tämmöistä pahuutta näkee niin ei muuta kuin johonkin autiolle saarelle ja pommi perään.

Sanoma on selvä.


View: https://twitter.com/IDF/status/1711764480307151344?t=5pUL6FAMd-mb9mSD1J8lmg&s=19


Ja kannatusta löytyy vähän kaikkialta. Näiden kanssa tapellaan vielä enempikin tulevaisuudessa.


View: https://twitter.com/officejjsmart/status/1711817148719378856?t=gocKXxg5zO6sk3eTLHMv9w&s=19
 
Tässä edelleen hyvä esimerkki suomalaisen vasemmistomedian pimeydestä. Jokainen voi havaita jutun luettuaan että toimittaja Petteri Tuohinen on edelleen sitä mieltä että Hamas ei ole terroristijärjestö, ja että terroristit on Hamasin asemiehiä eikä terroristeja.

Kyllin selvästi kertoo toimittelija Tuohinen, että kyseessä on Hamasin asemiehet joista vain Israel käyttää nimikettä terroristi. Koko jutun pääpointti on että Israelilla valtava sotakoneisto joka nyt murjoo Gazaa. Minun mielestäni erittäin irvokkaasti kirjoitettu juttu, kun kuitenkin kerrotaan samalla aivan suoraan Hamasin terroriteoista ja teurastuksista paikanpäällä ollen ja ihan pokalla ja paatuneesti lykätään oma propaganda ja asenteellisuus härskisti sekaan.

 
Tässä edelleen hyvä esimerkki suomalaisen vasemmistomedian pimeydestä. Jokainen voi havaita jutun luettuaan että toimittaja Petteri Tuohinen on edelleen sitä mieltä että Hamas ei ole terroristijärjestö, ja että terroristit on Hamasin asemiehiä eikä terroristeja.

Kyllin selvästi kertoo toimittelija Tuohinen, että kyseessä on Hamasin asemiehet joista vain Israel käyttää nimikettä terroristi. Koko jutun pääpointti on että Israelilla valtava sotakoneisto joka nyt murjoo Gazaa. Minun mielestäni erittäin irvokkaasti kirjoitettu juttu, kun kuitenkin kerrotaan samalla aivan suoraan Hamasin terroriteoista ja teurastuksista paikanpäällä ollen ja ihan pokalla ja paatuneesti lykätään oma propaganda ja asenteellisuus härskisti sekaan.

Täytyy kyllä huomauttaa että kannatta lukea koko juttu, eikä vain @Pawiaani n selostusta. Siellä kyllä kerrotaan irtileikatuista päistä ja tapetuista lapsista.


”Asemiehet tappoivat siviilit ja leikkasivat joidenkin päät irti. Sellainen on karmeaa katsottavaa. Meidän pitää muistaa, kuka on vihollinen ja mikä meidän tehtävämme on. Oikeudenmukaisuudessa on yksi oikea puoli, ja koko maailman on seisottava rinnallamme”

”Niitä ihmisiä ei ollut tapettu, heidät oli teurastettu.”



" Teurastajien kanssa ei voi neuvotella.”


Mä lisäilin lainauksia pikkasen jälkikäteen.
 
Viimeksi muokattu:
Täytyy kyllä huomauttaa että kannatta lukea koko juttu, eikä vain @Pawiaani n selostusta. Siellä kyllä kerrotaan irtileikatuista päistä ja tapetuista lapsista.


”Asemiehet tappoivat siviilit ja leikkasivat joidenkin päät irti. Sellainen on karmeaa katsottavaa. Meidän pitää muistaa, kuka on vihollinen ja mikä meidän tehtävämme on. Oikeudenmukaisuudessa on yksi oikea puoli, ja koko maailman on seisottava rinnallamme”

”Niitä ihmisiä ei ollut tapettu, heidät oli teurastettu.”



" Teurastajien kanssa ei voi neuvotella.”


Mä lisäilin lainauksia pikkasen jälkikäteen.
Niin mikä ongelma? Luitko itse mun kirjoitusta loppuun? Just tuosta kirjoitin, että tyyppi paikanpäällä ja kertoo teurastuksista ja terroriteoista mutta silti pakottaa asenteellisuutta ja pääpointti kertoa Gazan kurjuudesta ja Israelista siviilejä moukaroivana sotakoneena sekä tietenkin tuoda esiin että kyseessä Hamasin taistelijat ja asemiehet joista Israel käyttää nimitystä terroristi. Jutun lopussakin kuva Gazan tyhjistä rikkoutuneista lastenvaunuista ja höpötystä Gazan kärsimyksistä. Kyllä Hesarin linja on edelleen sama kuin ennenkin
 
No ei mulla ole mitään ongelmaa. Mä ymmärrän mitä mä luen, enkä levittele juttuja joita luulin ymmärtäväni.
 
No ei mulla ole mitään ongelmaa. Mä ymmärrän mitä mä luen, enkä levittele juttuja joita luulin ymmärtäväni.
No jäi vaan fiilis, että käsitit minun väittävän ettei artikkelissa kerrottu raakuuksista. Se oli juuri irvokasta, että toimittaja on paikanpäällä ja kirjoittaa hullusta raakuudesta jopa haastatellen osallisia ja silti tuo esiin että se on vain Israelin näkökulma että Hamasin asemiehet on terroristeja. Ja tuolla pelipaikoilla ollen kirjoittaa jutun jonka pääpointti on ihan selkeästi Gazan siviilien kärsimykset ja Israel murjomassa valmiiksi kurjaa Gazaa.
 
No jos näin oli ni mikäs siinä. Osa niistä muslimeista kuitenkin tulee tänne ihan vaan ollakseen rauhassa omissa oloissaan eikä juoksentele kaduilla riehumassa.

Mä kyllä ymmärsin sun alkuperäisen pointin, että parempi kutsuntoja/sotaa pakoon kuin sotimaan (jotain parempaa vastaan). Ei sellaisia kutsuntoja vaan taida olla. Hamas tappajat motivoitunut pieni porukka, vapaaehtoisilta vaikutti. Muutoin islamisti islamistia vastaan ja aika rauhallista Lähi-Idässä, elintasoa vaan tekis mieli. Ei afgaanit kovin innostunu taistelemaan talebania vastaan kun oli tilaisuus taistella paremman puolesta. 20 vuotta yritystä ja hommat kaatu heti kun jenkit lähti. Eikä sinne vallan mennessä talebaneille koneisiin hädissään viety naisia ja tyttölapsia turvaan, vaan äijät sinne ensin rynni.
Lisäksi meillä yltiöpositiivinen kuva tulijoista. Ei se mene niin että täällä parempi niin sitä kunnioitetaan. Nää on huikeita prosentteja, aivan liian isoja, sharia on kuitenkin se mitä pitäisi olla paossa.

View: https://www.reddit.com/r/samharris/comments/dkv06r/france_at_least_46_of_french_muslims_want_sharia/?rdt=56272
 
No jäi vaan fiilis, että käsitit minun väittävän ettei artikkelissa kerrottu raakuuksista. Se oli juuri irvokasta, että toimittaja on paikanpäällä ja kirjoittaa hullusta raakuudesta jopa haastatellen osallisia ja silti tuo esiin että se on vain Israelin näkökulma että Hamasin asemiehet on terroristeja. Ja tuolla pelipaikoilla ollen kirjoittaa jutun jonka pääpointti on ihan selkeästi Gazan siviilien kärsimykset ja Israel murjomassa valmiiksi kurjaa Gazaa.
No pääasia on että ihmiset lukee sen jutun ja jopa ehkä täällä olevat reaktiot.
 
Mä kyllä ymmärsin sun alkuperäisen pointin, että parempi kutsuntoja/sotaa pakoon kuin sotimaan (jotain parempaa vastaan). Ei sellaisia kutsuntoja vaan taida olla. Hamas tappajat motivoitunut pieni porukka, vapaaehtoisilta vaikutti. Muutoin islamisti islamistia vastaan ja aika rauhallista Lähi-Idässä, elintasoa vaan tekis mieli. Ei afgaanit kovin innostunu taistelemaan talebania vastaan kun oli tilaisuus taistella paremman puolesta. 20 vuotta yritystä ja hommat kaatu heti kun jenkit lähti. Eikä sinne vallan mennessä talebaneille koneisiin hädissään viety naisia ja tyttölapsia turvaan, vaan äijät sinne ensin rynni.
Lisäksi meillä yltiöpositiivinen kuva tulijoista. Ei se mene niin että täällä parempi niin sitä kunnioitetaan. Nää on huikeita prosentteja, aivan liian isoja, sharia on kuitenkin se mitä pitäisi olla paossa.

View: https://www.reddit.com/r/samharris/comments/dkv06r/france_at_least_46_of_french_muslims_want_sharia/?rdt=56272


Ei mulle tartte tota paasata mä tiedä ton kaiken. Mähän luen Hesaria ja seuraan Ylen uutisia.....tähän hymiö
 
Tämä on sellainen case, jossa media joutuu kamppailemaan oman logiikkansa kanssa ihan tosissaan. Se on jo vuosikymmeniä puhut aktiivisesti islaminuskon puolesta sekä pyrkinyt vahvistamaan ja kasvattamaan islamin roolia suomalaisessa yhteiskunnassa. Media on nähnyt, kuinka suvaitsevasti islam suhtautuu muihin uskontoihin ja kuinka leppoisasti yhteinen elo sujuu muissa länsimaissa, joten perustellusti se haluaa samaa myös Suomeen.

Sama juttu kuin vaikka sosialismi, jonka asiaa media on ajanut vähintään yhtä pitkään. Se on nähnyt, kuinka sosialismi on nostanut maita ympäri maailman kukoistukseen, joten perustellusti se haluaa samaa myös Suomeen. Tästä tuoreena esimerkkinä se suunnaton hätä, joka koko mediakentästä on heijastunut, kun nykyisessä hallituksessa ei ole sosialisteja.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom