Israelin rähinät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 ISRAELIN RÄHINÄT – KONFLIKTIN TAUSTAT, TILANNEKATSAUKSET JA KESKUSTELUA ASIALLA 💥

Meta description: Keskustelua Israelin tilanteesta: taustat, uutiset, analyysit, vaikutukset ja näkökulmat ilman henkilökohtaisuuksia tai ylilyöntejä.

Kumpaa kannatat?

• Total voters
    131
Jenkit upottaneet 9 Iranin laivaa ja tuhonneet laivastotukikohdan. Trump: Iranin operaatio tulee kestämään noin kuukauden, tai sen aikaa kuin tarpeen tavoitteiden saavuttamiseksi.

Mskomu : muahan ei koko tämä sota edes kosketa millään tapaa ja jos jotain niin olen länsimielinen kuten olin vahvasti myös Palestiinan casessa alussa, mutta homma meni täysin järjettömäksi lataamiseksi ja siinäkin valossa Israelin ja jenkkien razor sharp iskujen hehkuttaminen saa esim (ota mikä vain lähde paitsi ehkä syvimmät maga lähteet) kuolleet palestiinalaiset lapset ja siviilit tuntumaan oudolta.

Ei ole penniäkään kiinni tässä sodassa, naureskelen vain sivusta kun no war trump saa kaikki maga miehet forumilla onanoimaan housuunsa kun taas paukkuu ja pari kuukautta edellisen ydin pommi on valmis vartissa -pommituksen jälkeen taas on hänen kabinettia uutisissa kertomassa miten taas oli päivän päässä ydinpommi valmis yms.

Ja vaikka kuinka itse olisin sitä mieltä että humanitaariset syyt olisi ollut oikein mennä tuonne ratkomaan niin nyt sit niitä valoja päälle jopa sille sankimmalle joukolle.

Itse koen oksettavaksi opit mitä tuolla vanhat uskonnolliset ukot paukuttavat ja naisten asemaa, ja olen täysin fine asian kanssa jos siellä kansa saa uuden suunnan eikä jää taas jatkuvaan kaaostilaan hommat. Mutta kuten venezuelankin kanssa, hommat olisi voinut hoitaa myös toisin mutta jossittelu ei enää tässä välissä auta. Suuri neuvottelija trump on omien sanojensa valossa täysin epäonnistunut presidentti eikä aja kuin kolmen tahon intressejä. Öljy ja aseteollisuus ja ilmeisesti Israelin.

Back
Ylös Bottom