Israel tappaa kaikki thread!

Pientä taidetta peliin..

lebanon2.jpg

Jänskä juttu muuten että libanonilaiset kansalaiset( hyvikset ) on valkoisia ja israelilainen sotilas( pahis ) musta ;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se kummallista, että siinä missä iso-erno saa rauhassa postailla natsihenkistä "taidetta" niin muut eivät sitten saa huomauttaa että kyse on natsihenkisestä taiteesta ilman että viesti poistetaan. Viitsiskö joku ylläpidosta selittää mikä logiikka tuossa piilee?
 
On se kummallista, että siinä missä iso-erno saa rauhassa postailla natsihenkistä "taidetta" niin muut eivät sitten saa huomauttaa että kyse on natsihenkisestä taiteesta ilman että viesti poistetaan. Viitsiskö joku ylläpidosta selittää mikä logiikka tuossa piilee?
Sukututkimukseni mukaan polveudun Puolanjuutalaisista, joten tekstieni sensurointi olisi antisemitismiä pahimmillaan. Ja siitä Gideon Botolowsky ei tykkäisi. Taisin muuten nähdä sut akv sunnuntaina siellä marssilla. Minä olin se jolla oli se iso Israelin lippu. ;)
 
Viimeisimmän TIME-lehden mukaan Israelin sotilasjohto ei ollut halunnut ostaa Yhdysvalloista ns. "bunker-buster" pommeja ennen tätä viimeisintä Israel vs. Hizbollah -ottelua. Arvoiden mukaan tästä johtuen Israel ei saanut tuhottua noin kolmeakymmentä keskeisintä hezb'allahin bunkkeria Libanonin puolelta, ja kyseisen ottelun hyöty jäi kyseenalaiseksi.

Nyt tulitauko on voimassa, mutta Israel on viisastuneena ostanut kyseisiä pommeja USA:sta ja varustautunut muutenkin lisäsotatoimiin.

-TIME
 
Viimeisimmän TIME-lehden mukaan Israelin sotilasjohto ei ollut halunnut ostaa Yhdysvalloista ns. "bunker-buster" pommeja ennen tätä viimeisintä Israel vs. Hizbollah -ottelua. Arvoiden mukaan tästä johtuen Israel ei saanut tuhottua noin kolmeakymmentä keskeisintä hezb'allahin bunkkeria Libanonin puolelta, ja kyseisen ottelun hyöty jäi kyseenalaiseksi.

Nyt tulitauko on voimassa, mutta Israel on viisastuneena ostanut kyseisiä pommeja USA:sta ja varustautunut muutenkin lisäsotatoimiin.

-TIME

Jaa. Se vain tuntuu olevan vaikeaa tunnustaa olevansa paska armeija,kun kerrankin on vastassa varustautunut ja motivoitunut joukko, eikä palestiinalaiset kiviritsoineen. http://www.youtube.com/watch?v=6URBD-AU2WQ
http://www.youtube.com/watch?v=OptitiC_aFg&mode=related&search=
 
AKV ownas mut ihan totaalisesti.Mä niinku koitin esittää jotain muuta mitä olin mutta akv näki mun juonen läpi ja löi faktaa tiskiin!
 
On se hyvä, että tällaisissa poliittisiin asioihin keskittyvissä threadeissa ei koskaan mennä henkilökohtaisuuksiin, eikös vaan?
 
Heh, pitäisikö kaivaa tähän 100 samanlaista videota, missä israelin asevoimat "ownaa" noita?
Ei tarvitse, mutta mielestäni on jotenkin säälittävää, että 2500 sissiä pidättelee 30 000 sotilasta, jotka etenevät 10km kuukaudessa. Israelin tappiot olivat myös ennen-näkemättömät ja saavutukset myös 1100 siviiliä plus öljyn tahrimaa välimerta, sekä muita pehmeitä kohteita.
 
Ei tarvitse, mutta mielestäni on jotenkin säälittävää, että 2500 sissiä pidättelee 30 000 sotilasta, jotka etenevät 10km kuukaudessa. Israelin tappiot olivat myös ennen-näkemättömät ja saavutukset myös 1100 siviiliä plus öljyn tahrimaa välimerta, sekä muita pehmeitä kohteita.

Israelin armeijassa on käynnissä myös asiasta kova debaatti. Onhan sissisotaa vastaan toki vaikea taistella käyttäen suht sivistyneitä keinoja (täsmäpommeja kohteisiin josta on ammuttu raketteja sen sijaan että vetäisi koko maan sileäksi mattopommituksella), mutta paljon on kritisoitu myös IDFn johtoa.

Hizbollahin valmius ampua raketteja on toki kärsinyt myös iskuja, mutta valitettavasti sieltä Syyrian puolelta tulee kaiken aikaa lisää aseistusta tms. Kukaan ei varmaan yllättynyt kun eilen uutisissa haastateltu Syyrian ulkoministeri kieltäytyi jyrkästi YK-joukoista Libanonin Syyrian vastaiselle rajalle. Menee kuulemma "veljellisen rakkauden" raja pilalle. :jahas:
 
Back
Ylös Bottom