Isontuuko "lommot" pakaroissa, kun treenaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Edenith
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Monesti oon törmännyt keskusteluun siitä, että miten ne"lommot" sais pois pakaroiden sivusta, ja vastauksena on lähes aina ollut, että ei niille oikein mitään mahda.
Mistään en oo kuitenkaan saanut varmaa vastausta siitä, mitä niille tapahtuu jos niitä ei ennen treenin aloitusta juurikaan ole? Mulla meinaa on sivustapäin hieman lättäpeppu (vaikkei kyllä mikään ihan lörppö ja lihakseton ole), mutta takaa päin mukavan pyöreä, eli siis niitä lommoja ei ole juuri ollenkaan (ei ole kellään meidän suvussa hirveän näkyviä), ja pelkään että lihaksien kasvaessa ne lommot tulevat esiin? Pysyykö pyllyni pyöreänä vaikka lihakset kasvaisi, jos rasvamäärä siinä päällä pysyy kuitenkin suht samana?

ja toinen kysymys: Kapeneeko, leveneekö, vai pysyykö peppu yhtä leveänä kun pakara- ja reisilihakset kehittyy? Mulla on älyttömän kapea lantio aikuiseksi naiseksi, ja ainakin jos jännitän pakaralihaksia, niin lantio ja peppu näyttää entistä kapeammalta. Jätän pepunkasvatushankkeeni suosiolla pois, jos siitä tulee saman näköinen kuin pakaroita jännittäessä: S

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vois jessus kun on nyt taas mietintöjä. Mene nyt vaan reenaamaan sitä hanuria. Ei ihmisten pakarat nyt yleensä reenillä ole huonommaksi menneet.

Zone-sarja -42%
Jos pakaralihas kasvaa, niin se on suurempi sekä jännitettynä että rentona. Lihaskasvu ei tarkoita lihaksen siirtymistä pysyvään jännitystilaan. Suurempi lihas ei ala rentona ottamaan jännitetyn lihaksen muotoa. Ei sun lantion koko muutu mitenkään siitä, jännitätkö pakaroitas vai et. Se ei edes näytä muuttuvan.

Kuinka monta tekosyytä nainen keksii sille, ettei tarttis vaan treenata.

Jos pakaralihas kasvaa, niin se on suurempi sekä jännitettynä että rentona. Lihaskasvu ei tarkoita lihaksen siirtymistä pysyvään jännitystilaan. Suurempi lihas ei ala rentona ottamaan jännitetyn lihaksen muotoa. Ei sun lantion koko muutu mitenkään siitä, jännitätkö pakaroitas vai et. Se ei edes näytä muuttuvan.

Kuinka monta tekosyytä nainen keksii sille, ettei tarttis vaan treenata.

Otan kuvan kun kerkiän, niin näet että kyllä vaan lantion alue kapenee jos jännitän perslihaksia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom