Ison aloittelijan dietti.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dingy
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvää päivää.

Olen 18 v, 191cm/110kg kokoinen sälli. Olen aloittanut puntilla käymisen uudelleen reilun vuoden tauon jälkeen uusilla kujeilla (kunnon treeniohjelmalla ja palautus juomalla).

Nyt kun treeni on lähtenyt kunnolla käyntiin niin ajattelin poistaa vähän läskiä, en tietenkään lihasten poistumisen riskillä. Ajattelin että täältä jos jostakin järkevää vinkkiä ja asiantuntemusta ruokailuun ja muutenkin elämänrytmiin. Mieluiten dietin pitäisi olla semmoinen että jaksaisi treenata täysiä ja samalla tulokset kasvaisi. Eikä nälkäkään vaivaisi 24/7

Tietoa palautusjuomasta kaipaisin lisää. Toi kaapin pohjalla oleva "Viking Power" alkaa olemaan jo lopussa. Sanokaa vaikka mitä tuotteita mun pitäisi tilata vaikka tuolta nettikaupasta.

Jos olisitte niin ystävällisiä ja antaisitte jotaki vinkkiä ruokailuihin sekä ruoan määriin. (Olen vielä niin aloittelia että en pysty arvioimaan jos joku sanoo että syö vaikka aamupalalla 100g hillaria/50 g proteiinia ja semmosta.Jos viitsitte panostaa sen verran että tekisitte "keksityn" ateriakokonaisuuden yhdelle päivälle, niin siitä pystyisyin arvioimaan minkä verran kannattaa syödä ja minkä verran jättää syömättä.

Kiitos ja kumarrus vastauksista.

Ps. Ehkä liikaa tekstiä, toivottavasti saitte jotaki selvää. Koska teksti tuli ns. Ajatuksen virtaa :>

Ps2. treeniohjelma löytyy täältä Olen kiitollinen jos viitsitte kattoa että kaikki olisi ihan ok? Voimaa olisi tarkoitus hakea.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by dingy

1.Olen vielä niin aloittelia että en pysty arvioimaan jos joku sanoo että syö vaikka aamupalalla 100g hillaria/50 g proteiinia ja semmosta.

2. treeniohjelma löytyy täältä Olen kiitollinen jos viitsitte kattoa että kaikki olisi ihan ok? Voimaa olisi tarkoitus hakea.

1.) Pakkauksen kylkeenhän on usein painettu prot. hh ja rasvamäärät 100g kohden joten siitä vaan laskemaan.
Tuolta löytyy myös lähes kaikkien elintarvikkeiden tiedot.

Palstalla on satoja hyviä threadeja ruokavaliosta, so use church and fag.

2.) 6 sarjaa reiden ojentajaa????
Oliko tuossa kirjoitusvirhe ja toisen liikkeen piti olla reiden koukistus?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom