isompaa vaatetta?

Mistäs arvon pakkislaiset ostaa vaatteitaan? Tai lähinnä siistimpää esim kauluspaitaa, kyllähän reenikampetta, t-paitaa ja farkkua ym löytyy.

Aina kun ei pääse thaimaahan asti teettään paitoja niin tarvii täältäki jotain etsiä. Vaan ei meinaa löytyä. Luulis että olis muillakin vastaavaa murhetta?

Miksi kaikki isommat paidat on möhömahoille? (juu on mullaki hyvin kehittyny keskivartalo, mut rinnanympärys on vielä isompi)

Eli jos paita sattuu menee hyvin kiinni ylhäältä on se mahankohdalta teltta tai sitte se alkaa muistuttaa jotai akkojen mekkoo ku helmat roikkuu polvissa. Kyllähä sitä puvun kanssa pärjää, mut jos joskus meinais laittaa vähä siistimmän paidan rennosti farkkujen tms kanssa niin ei oikeen toimi... Eikä aina voi mennä joka paikkaa hupparissa ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostat suhteellisen sopivan paidan ja jos jossain on löysää (esim mahan kohdalla teltta), niin viet paidan räätälille/ompelijalle/äidille/tyttöystävälle ja sanot, että kavennappa tästä. Sitten sulla on täysin istuva paitava.
Varmaan joku 20 - 50 euroa kustantaa kavennus ammattilaisella, mutta tietysti jos löytyy osaavaa äitiä tai emäntää niin helpolla pääsee. Ja luonnollisesti jos ammattilaisella kaventaa, niin kannattaa tietysti ostaa vähän laadukkaampi paita. Hukkaan menee vaan, jos jotain kympin h&m rutkua käy kavennuttamassa ja kavennus maksaa enemmän kuin itse paita. Hyvin istuvia kauluspaitoja, tai paitoja ylipäätään, on kyllä varmasti vaikea löytää mistään, jos mitat aidosti muistuttaa jo oikeasti kehonrakentajaa. Paidoissa kun koko kasvaa niin ympärysmitat kasvaa kaikkialta. Oletetaan, että jos rinta on on kokoa XL niin on myös mahakin.

"Eli jos paita sattuu menee hyvin kiinni ylhäältä on se mahankohdalta teltta tai sitte se alkaa muistuttaa jotai akkojen mekkoo ku helmat roikkuu polvissa. Kyllähä sitä puvun kanssa pärjää, mut jos joskus meinais laittaa vähä siistimmän paidan rennosti farkkujen tms kanssa niin ei oikeen toimi..."
En tiiä onko tää nyt ihan itsestäänselvyys, mutta sanotaan kuitenkin. En nyt ole varma ymmärsinkö väärin, mutta kannattaa ottaa huomioon, että puvun kanssa käytettävissä kauluspaidoissa on luonnollisesti pidempi helma, koska se laitetaan housuun. Farkkujen tai muiden housujen päällä tällaisia kauluspaitoja ei kannata käyttää.

hiukan huonosti ilmaistu, mut tarkotin että puvun kanssa ei niin suuri ongelma koska yleensä takki päällä. Ja hakusessa tosiaan enempi rennnompaa kampetta kun ihan pukupaitaa.

Kehonrakentajaksi en itseäni kutsuisi, sata on painoo, rinta 120cm ja käsivarsi hiukan alle 50cm - alkaa nää jo ahistaan vielä kun olen aika lyhyt 177cm

Minulla ihan sama ongelma jo pelkkien t-paitojen kanssa. En todellakaan ole mikään jättiläinen, painokin pyörii jossain 80 kg:n tienoilla, mutta silti erittäin vaikea löytää sopivia paitoja. Yleensä ostankin xl tai xxl kokoja jotka minulle telttoja mutta hihat puristavat silti hauiksen kohdalta. Minun kohdallani on siis kyse ihan halpis t-paidoista, joita yleensä pidän vapaa-ajalla. En halua ihan perus paidasta maksaa suuria summia. Mistä muut ostaa ihan perus t-paidat?

niken t-paidat loistavia ainakin minun makuun, ja sitten hoodboyz.de:stä olen tilannut shmackin paitoja. Maksaa vissiin 6,9€/kpl, värejä löytyy vaikka miten paljon ja kangas on helvetin laadukasta. Postit suomeen 10€ ja kestää noin viikon kun kamat perillä. Itse siis 180 cm ja 85 kg, mahaa ei ole "yhtään". Kummatkin edellä mainituista paidoista on vähän pidempiä mutta ei leviä hirveästi koon kasvaessa.

esim: http://www.hoodboyz.de/product_info.php/info/p24786_Shmack-Basic-Blank-T-shirt-Weiss.html

Edit: L-koon paitoja olen siis nikeltä ja shmackilta ostanut

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom