IS: "Tirkistely yleistä hupia"

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm

Pistää kyllä "hieman" vihaksi tuollainen. :curs: Tulee jo miettineeksi, että uskaltaako sitä enää sovituskoppeihin mennä, kun tietää, että joku todennäköisesti tirkistelee. Eikö tuollaisessa touhussa rikota jo lakia?
Kyllä sitä ihmisen yksityisyyttä voisi vähän enemmän kunnioittaa.
Ottaa jonkin verran päähän tuollaiset miesvartijat. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yks tuttu on ollut myymäläetsivänä ja kerto, että oli joutunut puuttumaan asiaan kun oli nähnyt tollasta touhua että kameralla oli katottu sovituskoppeihin

Öö... mä en taas jotenkin osaa tosta pultteja ottaa, liekö siks kun ei tuo alastomuus muutenkaan oo koskaan ollu ongelma. Jos joku ny siitä kiksejä saa kun meitsi hyllyy sovituskopissa ilkosillaan, niin siitä sitte vaan. :jahas:

Eleonoora sanoi:
:curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs:
En usko, että sensaatiohakuisen iltapäivälehden parilta vartijalta saamien kommenttien perusteella vielä kannattaa mennä lopettaa vaatekaupoissa asioiminen. Samat lehdet kun uutisoivat, että "mafia saattaa kostaa koiravaljakkoturman".

Mixu sanoi:
En usko, että sensaatiohakuisen iltapäivälehden parilta vartijalta saamien kommenttien perusteella vielä kannattaa mennä lopettaa vaatekaupoissa asioiminen. Samat lehdet kun uutisoivat, että "mafia saattaa kostaa koiravaljakkoturman".

No tuskin mä nyt sitä vaatekaupoissa käymistä koskaan voin lopettaakaan. :D
Mut kyllä tuo nyt vähän ihmetyttää..
Mut enää en pane yhdessäkään kopissa. Liian suurta huvia vartijoille. :jahas:

Eleonoora sanoi:

Mulle tuli ihan sama heti mieleen :D Se nyt ei sinänsä haittaa jos muuten alasti ketkuttelee menemään kopissa ja joku luuraa mutta näemmä muu toiminta pitää jättää pois.

edit: Joku aika sitten kaveri mainitsi, että salin pukkarissa olisi kanssa kamera ollut mutta myöhemmin se sitten oli otettu pois. Itse en tosin sitä koskaan nähnyt ja epäilinkin sitä kun tuli mieleen tuo, ettei kameraa saisi olla tuollaisessa paikassa.

Eleonoora sanoi:

No mitäs vittua niillä sovituskopeilla sitten enää tekee?!

*lainaten toista threadia:"nimetäänkö ne nyt sitten itseensäsijoituskopeiksi?"

:love:

mulle kyllä on aivan sama jos joku on mua katellut kun oon vetänyt vaparia rytmikkään kauppamusiikin kera olemattomilla lihaksilla ;)

Dino84 sanoi:
mulle kyllä on aivan sama jos joku on mua katellut kun oon vetänyt vaparia rytmikkään kauppamusiikin kera olemattomilla lihaksilla ;)

Jep, ainahan siellä tulee mahaläskit fleksattua :) . Jos sinne koppiin on kerran panemaan mentävä, niin voihan sinne vahingossa astua kuka tahansa muutenkin ja hommasta saattaa narahtaa, vaikka ovi oiskin lukossa, osassa ne aukeaa ku tavallisen reippaasti menee ja kiskaisee. Tossahan se kiinnijäämisen jännitys on taattu ku vartija laiskasti kattoo kamerasta ähellystä, 15 minutes of fame ja saatte ehkä antaa nimmaritkin!

Eipä paljon haittaa, koska en ainakaan itse ole sovituskopissa nakuna. Ei kai noissa sovituskopeissa alusvaatteitakin testata vai testataanko? :rolleyes:

Uskomatonta et tälläisestä(kin) asiasta revitään otsikoita. Mun puolesta niissä kopeissa saisi olla kaikissa omat kameransa. Sellaisia kameroita joskus käyttäneenä kommentoisin, et varmasti katsellaan naisia. Ei se mielenkiinto töissäkään vastakkaiseen sukupuoleen mihinkään häviä. Pienenä lisäyksenä kyllä ettei se naisten vilkuilu silti työn tekoa saisi häiritä.

Snoopie sanoi:
Ei kai noissa sovituskopeissa alusvaatteitakin testata vai testataanko? :rolleyes:

Osa porukasta testaa kuten myös bikinit, uikkarit, yms.
Eli ensi kerralla kun laitat uudet kalsarit jalkaan niin voit miettiä kenen hikistä persettä vasten ne on ollut viimeksi....

Itse ostan vain paketissa olevat vaatteet tai pesen ne ennen käyttöä.

laki yksityisyydensuojasta tuon homman kieltää mutta käytännössä asiat ei aina mene pykälien mukaan..

Jotenkin musta tuntuu, että miesten ei tarvi hirveesti tota tirkistelyä pelätä...;) joo en kyllä itse tykkää jos hypin siellä sovituskopissa mummokalsareissa ja joku kyttää...:jahas:

Noi lehtijutut nyt varsinkin noinkin tasokkaassa lehdessä on aina vähintäänkin väriteltyjä. Ei kannata ottaa niin vakavasti noita kirjoituksia. Varmasti sitä pukukoppeihin tirkistelyäkin tapahtuu mutta veikkaisin että suurimmassa osassa kauppoja se ei ole edes mahdollista.

Ankka sanoi:
Osa porukasta testaa kuten myös bikinit, uikkarit, yms.
Eli ensi kerralla kun laitat uudet kalsarit jalkaan niin voit miettiä kenen hikistä persettä vasten ne on ollut viimeksi....

:lol2:

Kävin ostamassa pukutehtaalta peltipaitaa. Sovituskopissa huomasin että katossa olevasta peilistä näkyy myyjättären naama. Mitäs tosta, en saanut mitään ahistuskohtausta. Paita oli pieni, joten jouduin sovittamaan uutta. Liikkeessä ei ollut muita asiakkaita, joten sovitin pokkana paitaa vaatehyllyn edessä. Myyjätär ilmoitti että on heillä sovituskoppikin. Totesin siihen että eipä sillä kopilla ole merkitystä ja peli katossa vääristää, paremmin näät vierestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom