No, mä olen ilmeisesti mauton koska mulla on Suomen lippu takissa :D. Sain sen eräältä ystävältäni joskus kun täytin 17v. No, sitten jotta tämä mauton yhtälö olisi täydellinen, niin mä olen nykyään kalju. Kun tuli tota pitkää fledaa pidettyä vitun kauan, ja eräänä päivänä päätin että nyt saa riittää. Tuli saksille ja hiustenleikkuukoneelle käyttöä, ja niimpä tämä mies muuttui anarkisti-hamppupää-hipistä hetkessä natsi-neekerinhakkaaja-skiniksi. Ainakin liian monien mielestä, vaikka mä olen edelleenkin kyllä ihan sama kundi. Mua varmaan pitää noin 9/10:stä vastaantulijasta skininä, ja mua huvittaa/vituttaa tommoinen stereotypioiminen, koska nämä henkilöt ei yleensä tiedä musta mitään.
Muuten, tässä matsin alla sattui semmoinen hauska tapaus että mulla oli muut farkut pesussa, ja kahdet repesi samaan aikaan haaroista. No, mä ajattelin että helvetti, vedetään noi maastohousut jalkaan. Olin ystävieni mielestä aika julman näköinen. Ja sitten osoiteltiin stadissa entistä enemmän ja sanoipa yksi laitapuolenkulkija mulle Sieg Heilitkin.
No, mä olen isänmaallinen. Toi lippu tossa hihassa symbolisoi sitä. Mä olen ylpeä tästä maasta, kielestä, historiasta. Mulla se on verrattavissa perheeseen - sitä rakastaa mihin syntyy. Etenkin kun Suomi on kohdellut mua aika hyvin. Mikään nationalisti mä en ole, enkä yltiöisänmaallinen, vaan mä olen myös avoin kansainvälisille vaikutteille.
Rasisti mä taas en ole, mutta kyllä vappuna taas neekereiden toilailuja katsoessa aloin epäilemään heissä piilevää asennevammaa (parilta frendiltä pöllittiin puhelin, pyysivät takas niin saivat nyrkistä. Yksi tuttu TYTTÖ piestiin ja ryöstettiin neekereiden toimesta yms. Ja kaikki tämä neekereiden toimesta.) Muiden maahanmuuttaryhmittymien kanssa mulla ei ole ollut koskaan suurempia ongelmia.
Asia pähkinänkuoressa: nykyään isänmaallisuus yhdistetään ikävä kyllä aina skineihin ja rasismiin. Ja se on vitun väärin. Myös sterotypioiminen tyyliin "jos olet kalju, ja sulla on Suomenleijona kaulassa, olet rasistifasistinatsinationalistipaskiainen" on ihan hanurista.
Editit: vähän kirjoitusvirheitä yms. korjailtu.