Isänmaallisuutta vaiko rasismia?!

Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Sanniella
...Kaikenmaailman känkytyksissä herjataan kyllä "valkoisia" ties millä,mutta sanoppa mustaihoista vahingossa neekeriksi:rolleyes: .

Tämäkö on sitä isänmaallisuutta?

...pitääkö mun nyt sulle ihan etsimällä etsiä joku biisi?Kun ei millään jaksaisi.Kuunteleppa vaikka niitä rap molotuksia,tai vaikka Lauryn Hillin muutamaa viisua,ja nekö ei ole rasistisia?No enivei..Kuuntelehan joskus ajatuksella,jooko?

Nyt mä tipuin ihan kokonaan kärryiltä :confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa jaa. Kerran lähimarketissa katselin kiinnostuneena, kun kärryissä oleva mulattilapsi taiteili ison jätskituutin kanssa. Äitinsä siitä kimpaantui ja kävi suureen ääneen urputtamaan ja nimittelemään. Rasistiksi ja muutenkin paskaksi jannuksi leimasi. Taisi olla huono päivä-siis äiteellä, mut huonommaksi muuttui kun totesin rauhallisesti et "on niin kaunis lapsi et pakkohan sitä on katsella". Katsojia nauratti, naiselta loppuivat sanat kesken.
:rolleyes:

yhdyn metriin.

Isänmaallisuus on pelkkä käsite.

BTW, eikö nämä suomileijonatatuoinnit ole ihan yleisesti aika mauttomia?

Suomalaiset teiniskinit on varmaan aika monen mielestä helvetin typerää sakkia.
Ainakaan tekojen ja käytöksen perusteella ulkomailta tullut nuoriso ei näistä pikkuhitlereistä juurikaan eroa.:rolleyes:

No, mä olen ilmeisesti mauton koska mulla on Suomen lippu takissa :D. Sain sen eräältä ystävältäni joskus kun täytin 17v. No, sitten jotta tämä mauton yhtälö olisi täydellinen, niin mä olen nykyään kalju. Kun tuli tota pitkää fledaa pidettyä vitun kauan, ja eräänä päivänä päätin että nyt saa riittää. Tuli saksille ja hiustenleikkuukoneelle käyttöä, ja niimpä tämä mies muuttui anarkisti-hamppupää-hipistä hetkessä natsi-neekerinhakkaaja-skiniksi. Ainakin liian monien mielestä, vaikka mä olen edelleenkin kyllä ihan sama kundi. Mua varmaan pitää noin 9/10:stä vastaantulijasta skininä, ja mua huvittaa/vituttaa tommoinen stereotypioiminen, koska nämä henkilöt ei yleensä tiedä musta mitään.

Muuten, tässä matsin alla sattui semmoinen hauska tapaus että mulla oli muut farkut pesussa, ja kahdet repesi samaan aikaan haaroista. No, mä ajattelin että helvetti, vedetään noi maastohousut jalkaan. Olin ystävieni mielestä aika julman näköinen. Ja sitten osoiteltiin stadissa entistä enemmän ja sanoipa yksi laitapuolenkulkija mulle Sieg Heilitkin. :david:

No, mä olen isänmaallinen. Toi lippu tossa hihassa symbolisoi sitä. Mä olen ylpeä tästä maasta, kielestä, historiasta. Mulla se on verrattavissa perheeseen - sitä rakastaa mihin syntyy. Etenkin kun Suomi on kohdellut mua aika hyvin. Mikään nationalisti mä en ole, enkä yltiöisänmaallinen, vaan mä olen myös avoin kansainvälisille vaikutteille.

Rasisti mä taas en ole, mutta kyllä vappuna taas neekereiden toilailuja katsoessa aloin epäilemään heissä piilevää asennevammaa (parilta frendiltä pöllittiin puhelin, pyysivät takas niin saivat nyrkistä. Yksi tuttu TYTTÖ piestiin ja ryöstettiin neekereiden toimesta yms. Ja kaikki tämä neekereiden toimesta.) Muiden maahanmuuttaryhmittymien kanssa mulla ei ole ollut koskaan suurempia ongelmia.

Asia pähkinänkuoressa: nykyään isänmaallisuus yhdistetään ikävä kyllä aina skineihin ja rasismiin. Ja se on vitun väärin. Myös sterotypioiminen tyyliin "jos olet kalju, ja sulla on Suomenleijona kaulassa, olet rasistifasistinatsinationalistipaskiainen" on ihan hanurista.

Editit: vähän kirjoitusvirheitä yms. korjailtu.

Originally posted by Zonked
Asia pähkinänkuoressa: nykyään isänmaallisuus yhdistetään ikävä kyllä aina skineihin ja rasismiin. Ja se on vitun väärin. Myös sterotypioiminen tyyliin "jos olet kalju, ja sulla on Suomenleijona kaulassa, olet rasistifasistinatsinationalistipaskiainen" on ihan hanurista.

Skinit ovat oman käsitykseni mukaan yleensä yhteiskunnasta syrjäytyneitä, elämäänsä kyllästyneitä nuoria aikuisia, joiden ajatusmaailma on vielä lapsen tasolla. Historian tai erilaisten aatteiden tuntemus rajoittuu yläasteen historiankirjoihin.

Ikäviä nuo ennakkoluulot tottakai ovat. Kaljua en sanonut mauttomaksi, sen voi kantaa tyylillä.

Originally posted by Antza
Cool, mä oon tyylitön -> kaulassa hopeinen ketju ja siinä leijona :D Tosin ei sentään mitään kovin paksuja. Ajattelin pitää sitä edelleen. Tarttis kai kai hankkia tilalle puuhelmet... :blow:

Ja noi pilottitakkiset wannabe natsit sen Suomen leijonan arvostuksen ovat pilanneet paskalla käytöksellään. En pidä mitenkään isänmaallisena näitä sankareita jotka istuvat Salen kulmalla Opel Kadeteissaan ja huutelevat ohi kulkeville ulkolaisille herjojaan tyyliin: "Hei mutakuono! Mee töihin." Itse nämä suuret isänmaamme sankarit istuvat kuitenkin usein päivästä toiseen autossa tekemättä yhtään mitään... :kippis1:

Entäs jos nää pässit Opel Kadet sankarit käyvät töissä ja huutelevat silloin?

Mitään en vihaa enempää kuin neekeriä hengaamassa steissillä upouudet Niket ja Fubut jalassa, ja kenen rahoilla? Sinun, minun ja monen muun palstalaisen rahoilla ovat nämä saakelin vellihousut wannabee gettokledjunsa ostaneet. :curs:

Ei huvitta opiskelle kieltä, eikä kulttuuria, eikä käydä töissä eikä mitään muutakaan. Hyvähän se on vaan olla ja molottaa oma alkuasukas-kieltään kun "tyhmat somalaiset vaan maksa mulle kaikki, ma ei tehda mita, ma silti saada raha ja ma maksa somalaisten rahoiilla minä koko suku tanne paratiisiin"

Mut hei ei mitään, suvaitaan niitä vaan suvaitsemisen vuoksi, onhan se kiva että saadaan tästä muutenkin pienestä haavoittuvaisesta maasta monikultturinen ihme. Erilaiset kulttuurit rikastuttaa kuitenkin meidän maata. Kuten HIV-Thomas ja viime kesän "vähän tummenpi rastakaveri".

Isänmaallinen henkeen ja vereen. OIKEA SUOMALAINEN!

ps. en omista leijonakorua, enkä pilottia. :lol2:

Suomi verrareita en ihan noin tyylitajun vuoksi laittaisi päälleni,muuten ovat ihan jees,eli siis ainakin yksi isänmaallinen eukko tästä maasta löytyy.

HUOM! Se on Nanson uusinta Suomi-mallistoa :curs:

Originally posted by Driven
mut huonommaksi muuttui kun totesin rauhallisesti et "on niin kaunis lapsi et pakkohan sitä on katsella". Katsojia nauratti, naiselta loppuivat sanat kesken.

Jjjjuuri näin!! Ei tuossa tilanteessa voi paremmin sanoa! :D

Isänmaallinen olen, mutta en pelkää enkä vihaa muita ihmisryhmiä. Pelko ja sen synnyttämä viha niitä ihmisiä kohtaan, joita ei tunne, on rasismia. Yleensä mitä heikompi (mieleltänsä, kroppa voi olla ihan mitä vain) ja sivistymättömämpi ihminen, sitä rasistisempi.

Liiallisuuteen menee kyllä joskus hyssyttely ja hyysääminenkin Suomessa. Jos pakolainen varastaa, pahoinpitelee tai raiskaa, niin samalla lailla on rikollinen ja surkimus, kuin vastaava suomalainenkin, sillä erotuksella, että mun mielestä maastakarkoitus olisi ainut järkevä rangaistus yhtään vakavampaan rikokseen syyllistyneelle ulkomaalaiselle. Väärin on väärin ja maassa maan tavalla, se pitäisi jokaisen tajuta. Epärehellisyyttä ja väkivaltaa ei voi ikinä hyväksyä, ei myöskään suomalaisten luusereiden (=uusnatsit) puolelta.

Ja jos sanoista/termeistä puhutaan, niin ennemmin kutsun Suomea kotimaaksi, kuin isänmaaksi. Suomi on mun koti, lähinnä kielen ja kulttuurin takia (eli muiden suomalaisten -> ihmiset luovat kielen ja kulttuurin), vähemmän noilla asioilla on isän tai esi-isien kanssa tekemistä, saati sitten jonkun maapläntin.

Muoti- ja ulkonäköseikat: EVVK! Vaatteet eivät ole mun aatteet.

Originally posted by Zonked

Rasisti mä taas en ole, mutta kyllä vappuna taas neekereiden toilailuja katsoessa aloin epäilemään heissä piilevää asennevammaa (parilta frendiltä pöllittiin puhelin, pyysivät takas niin saivat nyrkistä. Yksi tuttu TYTTÖ piestiin ja ryöstettiin neekereiden toimesta yms. Ja kaikki tämä neekereiden toimesta.)
.

Pakko tuohon heittää, että mä näin kyllä vappuna Hesassa enemmänkin ihan kotimaisten jannujen käytöstä eikä sekään nyt ihan viimeisen päälle ihanaa ja hyvää ollut. Kaikissa roduissa on omat mätäpaiseensa.

Ja mähän olen vieläkin ihan rikki: Se on oikeesti tyylikäs se SUomi-verkkatakki :david: tai nojoo....

Originally posted by sss
Mitään en vihaa enempää kuin neekeriä hengaamassa steissillä upouudet Niket ja Fubut jalassa, ja kenen rahoilla? Sinun, minun ja monen muun palstalaisen rahoilla ovat nämä saakelin vellihousut wannabee gettokledjunsa ostaneet. :curs:

Ei huvitta opiskelle kieltä, eikä kulttuuria, eikä käydä töissä eikä mitään muutakaan. Hyvähän se on vaan olla ja molottaa oma alkuasukas-kieltään kun "tyhmat somalaiset vaan maksa mulle kaikki, ma ei tehda mita, ma silti saada raha ja ma maksa somalaisten rahoiilla minä koko suku tanne paratiisiin"
Erilaiset kulttuurit rikastuttaa kuitenkin meidän maata. Kuten HIV-Thomas ja viime kesän "vähän tummenpi rastakaveri".
¨

Huoh, kai tähänkin on pakko vastata. Ensinnäkin kannattaisi tutustua Suomen maahanmuuttolainsäädäntöön eli jos tulee pakolaisena, niin ennen kuin saa päätöksen (joka kestää pahimmillaan parikin vuotta) ei saa tehdä töitä. Ja tutkimuksetkin osoittavat, että eivät ulkomaalaiset ole sitä halutuinta työporukkaa.

Ja mua vituttaa suuresti terveet parikymppiset SUOMALAISET nuoret miehet, joita ei kiinnosta tehdä töitä kun sossun rahoillakin voi elää. Moppi kouraan ja SOLille siivoamaan sen Corollan rassailun sijaan.

Ja mitä HIV-miehiin tulee, niin eihän niitä nyt voi mitenkään puolustella jne. Mutta tuollainen käytös nyt tuskin on rotuun sidonnainen, rastamies oli jostain Afrikasta ja Thomas jenkki. Ja ei voi olla mainitsematta, että osaa se suomipoikakin hakata muijaansa paistinpannulla ja kaiken maailman taltoilla ja mailoilla.

Edelleen joka porukasta löytyvät ne mätäpaiseet.

ooooh,mähän oon ihan urakalla viskonu herneitä:lol2: ...

HooEee,ei väliä,eei kukaan muukaan :p

Nirks:niistä tuli nyt ensimmäisenä mieleen,sellaset lökölököt ukkojen päällä,täytyy tutustua Nanson mallistoon ;)

Ja Tuomoko se oli:huoh!:jahas:

Yks päivä meidän koulussa kävelin buutsit kolisten ja pilotti niskassa erään ryssälauman ohi, kun olin jo parinkymmenen metrin päässä, kuului huuto: Rasisti! Vähän kävi vituttaa, kun ihmisen ulkonäön perusteella ruvetaan luokittelemaan ihmisiä rasistiksi. Isekin kuulun näihin isänmaallisiin, vaan ei rasisteihin.

Originally posted by nirks
¨
Ja mua vituttaa suuresti terveet parikymppiset SUOMALAISETnuoret miehet, joita ei kiinnosta tehdä töitä kun sossun rahoillakin voi elää. Moppi kouraan ja SOLille siivoamaan sen Corollan rassailun sijaan.

Ja somaleiltahan tämmöstä ei saa vaatiakaan? Älä älä ole hyysäri!

Kyseessä on kuitenkin pieni pakolaisryhmä, jolle on annettu mahdollisuus aloittaa elämä hyvinvointivaltiossa, vaatteet, ruokaa ja koti. Kyllä nyt jumalauta luulis heidän vääntävän siivousduunia hymy korvissa saakka, mutta niin vaan pelkästään pääkaupunkiseudulla on 500 siivouspaikkaa täyttämättä. Useimmilla heistä ei edes ole minkäänlaista koulutusta, hyvä kun nimensä osaavat kirjoittaa. Millaista työtä heille nyt sit pitäis antaa?
Itse olen vääntänyt siivousduunia useampana kesänä 90-luvun lopulla ja usein duuniin tuli joku aikuinen somali, joka jaksoi ehkä kaks viikkoa sitä työtä, jota minä tein pienenä ja laihana. Sit ne aina katos ja avaimia eri siivouskohteisiin sai metsästää kissojen ja koirien kanssa. Sama kuvio toistui pirun monta kertaa, etten enää osaa suhtautua heihin yksilöinä. En sitten tiedä mitä kautta taipumus löysäilyyn on tullut. Tuskin ihonväristä kuitenkaan, kulttuuri kai...välinpitämättömyys.

Meillä oli entisessä työpaikassa somali mies siivoojana.
Ainut mistä se kieltäytyi oli työvaatteet (siivoojan työvaatteethan ei ole mitään muoti saavutuksia) joten se siivos omat vaatteet päällä eli suorat tummat housut ja valkonen nappipaita.
Siinä oli totuttelua kerrakseen.

surullista.. riparilla oli silloin joskus poika, joka tatuoitti myöhemmin suomen leijonan olkavarteensa.. ei sitä haukuttu rasistiksi, vaikka se kyllä oli semmoinen. Joka päivä sai kuulla siitä, miten Olavi Virta oli hieno ihminen ja "mutakuonot" pilaa maailman. Ei niissä suomileijonissa mitään pahaa ole. Jos jossain näkyisi paita, jossa on suomileijona, ostaisin semmoisen. Ei ole vielä sattunut näköpiiriin.

Originally posted by nirks

Ja mitä suomalaisuuden häpeämiseen tulee, niin en kyllä voi olla ylpeä kansakunnastani oli meillä kuinka monta talvisotaa takana, kun katsoo jalon rotumme edesottamuksia esim. Tallinnassa. Silloin kyllä hävettää olla suomalainen. Tai sanotaan, että hävettää "rotumme" puolesta.

Historian tietämys ei ole parhaita puoliani eli mitäs siellä Tallinassa on tapahtunut ja milloin?

Originally posted by EKKS
Historian tietämys ei ole parhaita puoliani eli mitäs siellä Tallinassa on tapahtunut ja milloin?

Nirksin rotuveljet ovat varmaan tehnet jotain äärimmäisen pahaa.. kaikki innolla odottavat, mitä :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom