Isä surmasi lapsensa Kiteellä (uutinen)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
Eikohan se hoidella vankilassa muiden vankien toimesta. Ja syy miksi Jammu elaa on kasittaakseni se etta se pidettiin koko ajan muiden vankien ulottumattomissa, enka usko etta tama mies saa samanlaista erikoiskohtelua, toivottavasti.

R.I.P

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nipsu sanoi:
Tämän tekemällä osoitat olevasi samalla henkisellä ja fyysisellä tasolla kuin surmatyöt tehnyt isä.

Totuus sattuu.

Jotenkin tää vaan nyt paistaa niin tekopyhältä kaksinaismoralismilta. Erittäin väärin oli itse surmatyö, mutta väärin olisi myös kiduttaminen. Tässä tapauksessa tosin soisin siihen kiduttamiseen kaikki valtuudet, koska kyseinen teko edustaa jo psykopaattisen sairasta julmuutta. Se, että joku esittää kidutusta rangaistukseksi täällä palstoilla on mielestäni vain tapa ilmaista äärimmäistä inhoa surmaajaa kohtaan. Ja se on oikein.

tämmöset jutut näyttää miten paatunu nyky-yhteiskunta on, tollasille kavereille pitäs repii kädet ja jalat irti ja laittaa suolakuoppaan happipullon kanssa.... :evil:

Haulikolla naamaan tuollaisia!!!! :curs:
Ja jos joku väittää ettei pysty, hakekaa minut. :evil:
Tuokin ääliö pääsee pelkällä säikähdyksellä tuosta,
varmaan alle kymmenen vuotta linnaa.
Ajatelkaapa lasten äitiä...voi v*ttu!! :itku:

Nipsu sanoi:
Tämän tekemällä osoitat olevasi samalla henkisellä ja fyysisellä tasolla kuin surmatyöt tehnyt isä.

Ei osoita, koska hän ei kohdista väkivaltaa syyttömään kohteeseen vaan ihmiseen joka on omilla teoillaan aiheuttanut ihmisoikeuksiensa menetyksen.

Minä ainakin olen sitä mieltä, että jos ei kunnioita muiden ihmisoikeuksia niin sitten ei muidenkaan pidä kunnioittaa hänen.

Cthulhu sanoi:
Ei osoita, koska hän ei kohdista väkivaltaa syyttömään kohteeseen vaan ihmiseen joka on omilla teoillaan aiheuttanut ihmisoikeuksiensa menetyksen.

Minä ainakin olen sitä mieltä, että jos ei kunnioita muiden ihmisoikeuksia niin sitten ei muidenkaan pidä kunnioittaa hänen.

samoilla linjoilla...mikäli isällä oli oikeus päättää kahden pienen lapsensa elämästä niin mielestäni valtiolla on oikeus päättää siten isän elämästä.

Jammuhan vapautettiin jo jokin aika sitten vankilasta, jonka ovelta se sitten vietiin mielisairalaan (Niuvanniemeen (?)). Vapaalla jalalla se äijä ei oletettavasti tule koskaan olemaan.

Sitä se Steen Christensenkin aikanaan manaili ollessaan Kuopiossa mielentilatutkimuksissa, että oli ollut ikävin paikka, jossa oli ollut. Ei taidettu käsitellä kovin silkkihansikkain kaveria siellä.

Tarja Halonen on muuten suhtautunut erittäin nihkeästi näihin armahdustapauksiin verrattuna vaikka Ahtisaareen tai Koivistoon. Ei taida se suvaitsevaisuus eikä empaattisuus ihan kaikkia koskeakaan. Ja joissain tapauksissa hyvä niin.

HUH, kylläpä oli harvinaisen kylmäverinen teko .. kaveri oli lehden mukaan pari tuntia tapahtuneen jälkeen itse mennyt poliisin pakeille. Ja naapurit olivat sanoneet että mies oli rauhallinen ja tasapainoinen henkilö. Mikälie miehellä päässä napsahtanut... harmi että viattomat joutui nyt siitä kärsimään.

Baarikello sanoi:
Kompaktiin ilmaisuun äärimmäisellä lauseenvastikkeiden käytöllä pyrkivä mielesi tuotti kenties tahattomasti kevennyksen arjen harmauteen. Njoo, mutta tympeätähän tämä aina on, kun ihmisiä teurastetaan. Hoitaako Itä-Suomen oikeusistuin taas homman himaan?

Tahattomasti - NOT, mielenlaatuun ja ilmaisutapaan sopivasti - jees.

:)

Mitä hyvää saadaan aikaan pahuudella?
Ymmärrän kyllä, että monet kokevat vihaa tekijää kohtaan, kuten minäkin, mutta itse ajattelin asiaa hieman eri tavalla.

"Miltä tuntuu lasten äidistä?" Mielestäni voisi myös kysyä, miltä tuntuu lasten isästä?

Molemmat vanhemmat rakastavat luonnostaan lapsiaan, jos eivät, on jotain mennyt jo pahasti vikaan. Jotta pystyy tappamaan lapsensa, täytyy olla kokenut jo jotain pahempaa, jotta sellainen teko tuntuu tyydyttävältä. Eiköhän hän ole itse itseään jo rankaissut?

Ei pysty ihmismieli käsittämään miten joku voi tehdä tuollaista ja vielä omille lapsilleen. On se helvetti kumma, että yleensäkin lapsia pitää käyttää aseena vanhempien usein keskinäisten välien selvittelyssä, itsekin tämän kokeneena voin vain sanoa, että oli todella rankkaa henkisesti vaikka ei varmasti ollut edes pahimmasta päästä. Tässäkin tapauksessa lapset olivat luultavasti täysin syyttömiä (todella pieniä) ja mitä sitten vaikka eivät olisi olletkaan, lapset ovat kuitenkin lapsia. Pitää vain toivoa, että kumpikaan lapsista ei teon hetkellä ymmärtäneet tapahtunutta ja kokeneet suunnatonta tuskaa. Ei voi muuta kuin toivoa kestämistä lapsien äidille, varmasti jää ikuiset traumat.

Ei voi ymmärtää.

Ei pistä vihaksi kun ei voi käsittää miten joku tuollaisen teon tekee. Pitää olla pahasti häiriintynyt eikä terve järkeily näin ollen vie pitkälle. Pois vain tekijä ihmisten ilmoilta lopuksi ikäänsä, tuskin koskaan tajuaa mitä on tehnyt ja jos tajuaa niin ei pääse siitä yli.
Kuolemantuomiosta sen verran että tekisikö se maailmasta paremman paikan? Jos joku katsoo olevansa kykenevä päättämään toisen ihmisen hengestä niin tekee hyvin ja palauttaa surmatut lapset eloon.

Luulisi että meillä Suomessa kuitenkin muut vangit hoitaa tuollaisen tyypin pois päiväjärjestyksestä...

:curs:[/QUOTE]

Eli vangeista ja nokkimisjärjestyksestä on jotain hyötyä.
ei muuta kuin :whip:

Willie sanoi:
Ei pistä vihaksi kun ei voi käsittää miten joku tuollaisen teon tekee. Pitää olla pahasti häiriintynyt eikä terve järkeily näin ollen vie pitkälle. Pois vain tekijä ihmisten ilmoilta lopuksi ikäänsä, tuskin koskaan tajuaa mitä on tehnyt ja jos tajuaa niin ei pääse siitä yli.

Jos äijä on psykopaatti, niin ei mahda tuntua missään vaikka tajuaiskin... kuulostais nimittäin vähän siltä, ei normaali ihminen tuollaista tee edes tilapäisessä mielenhäiriössä. Psykolle taas voi olla aika helppoa.

rollerghost sanoi:
kokenut jo jotain pahempaa, jotta sellainen teko tuntuu tyydyttävältä. Eiköhän hän ole itse itseään jo rankaissut?

?? Tuskin tollasen tehnyt tajuaa katua. Todennäköiset ajatukset sen päässä on että tulipahan x-muijaa rangaistua oikein kunnolla. Tommoselta ukolta pallit pölkylle ja vasaraa niille kerran päivään seuraavat viis vuotta. kele.

Cthulhu sanoi:

What goes around, comes around.. Vai mites se nyt meni..

Eli jos lähdet lynkkaamaan tuota lastenmurhaajaa, joka on luopunut ihmisoikeuksistaan, luovut myös itse ihmisoikeuksistasi.. Eikö?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom