Irti läskeistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wrrs
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ite käyn pari kolme kertaa viikossa aamulenkillä. ja eipä hirveesti taida vaikuttaa siihen et väsyttääkö päivällä vaikka nukkuisit sen 1-1 1/2 pidempään.

Miinuskaloreilla ei tule lihasta lisää, mitenkään, mutta enemmän rautaa voi saada nostettua hermotusta parantamalla.

Aamuaerobinen ilman safkaa on kohtalaisen turha koska elimistö tasaa kulutuksen kuitenkin pidemmällä aikavälillä ja siis tuo hyöty katoaa siinä.

Lihasta siis ei tule jos syöt useita vuorokausia alle kulutuksen. Yhdellä aterialla ja salikäynnillä ei ole merkitystä suuntaan tai toiseen.

Niin ja tulokset tippuu/voi tippua koska ei yksinkertaisesti riitä energiaa. Varsinkin vähähiilihydraattisilla dieeteillä voi niin käydä.

Itsehän oon pudottanu pariinkin otteeseen tähän astisen elämäni aikana painoo käytännössä pelkällä ruokavaliolla ja kyllähän se niin onnistuu, mut eihän siinä mitn järkeä ole. Lihakset tosiaan häviää ja kunto vaan huononee ja tulee kaikki muutkin ongelmat kuten iho-ongelmat ja kaljuuntumiset ym. Aikaa ja aktiviteettia ei oo laskee niin tarkkaan kaloreita ja lisäravinnetarpeita kun vaatis.

Kuitenkin tuskailen vissiin koko loppuelämäni ajan tän kaljapötsini kanssa kiitos geenien ja keskiolutmieltymysten. Nyt oon muutaman kuukauden käyny salilla ja tulokset noussu suht mukavasti. Painookin on tullu pari kiloo mut pötsi ei oo siitään kasvanu. (ei tosin pienentynykään mut ei sen väliä) Olo on huomattavasti parempi kun kropassa on sellanen olo että jotain on tullu tehtyä oikein. Laihduttamaan en enää tietosesti ala. Pitää vaan passailla muu kroppa tuon pötsin mukaan niin tulee vähän suhteellisuutta. x)

Ei siinä todellakaan ole muuta kuin aamu lenkki sitten kuntoon ruokavalio, mikellä on todella sanonut oikeastaan kaikki mitä siihen ruokavalioon tarvitsee. Mutta yritä ainakin näillä itte oon saanut näillä samoilla asioilla hyviä tuloksia aikaan itte.

Nyt on kesä tulossa ja kaljamahalle pitäisi antaa kyytiä.. parhain tapa taitaa olla pitkät lenkit ja miinuskaloreille syöminen.

Moro! Itsellä olisi kans tarkoitus päästä läskeistä eroon. Tällä hetkellä vatsan ympärys 97cm, pituus 176cm ja paino 86kg. Arvelin että jos joka aamu alkaisi kuntopyörällä ajamaan vaikka sen 30-40min.

Voisitteko kertoa hieman lisää tuosta HIIT:stä. Olen aika aloittelija vielä nääs...:rolleyes:

Voisitteko kertoa hieman lisää tuosta HIIT:stä. Olen aika aloittelija vielä nääs...:rolleyes:

High Intensity Interval Training eli reenaat sellasissa lyhyissä kaikki peliin sykäyksissä jonka jälkeen pieni lepo ja taas uudestaan..

niinko esim. et puoli minuuttia täysiä juoksua jonka jälkeen puoli minuuttia iisimmin.

Suosittelen hankkimaan vähän peruskuntoa ensin jos ei oo tuttuja tollaset kovan intensiteetin reenit. Parempi sydämen kannalta alotella iisimmin :haart:

Ka ku on tuota massaa iha tarpeeks ni ei oo mitää herkkua mm. juokseminen:D Kyllähän tuo syke on saatu yli kahden sadan kuitenkin. Kyllä muuten huomaa että se on vaa motivaatiosta kiinni paljo jaksaa juosta yms. Eilenki juoksin iha hyvin sen 1,5km vaikka ennen tuntu että ei jaksa juosta paljo mitää :thumbs::D

Niin siis heitin ton juoksun ihan esimerkkinä tossa ja lähinnä siitä syystä et vaikka itellä onki tullu aika hyvin juostua ja vastaavaa ni toi sykkeitten nostaminen ihan tappiin teki aika kutaa alussa..

Tee ihmeessä sitä mitä pystyt. Jos polvet tai jokin muu tuntuu räjähtävän juostessa ni turha kysyä ihan tahallaan vammoja.

Itellä kyllä huomaa kans eron juoksussa et painaako 97 kiloa vai 75,8 kiloa :D käyny vähän kevyemmäksi noi askeleet tässä ko läskit sulannu :)

En malta olla kertomatta yhdestä tyypistä jossain jenkeissä ko pudotti jostain 150 kg tonne johki 85kg. Aluksi ei pystyny ko käveleen ja nykyjään on kai juossu maratoninki.. kyä se siittä :thumbs:

Tosta aamulenkistähän on hirveesti eri näköisiä tutkimuksia, tuloksia, että uskooko siihen vai ei. Omakohtanen kokemus aamulenkistä: Päivä lähtee kyllä käyntiin, mutta rasvanpolton kannalta se on aivan sama teetkö sen aamulla vai päivällä.

Tietysti joku alkaa inttämään vastaan jonkun tutkimuksen perusteella, mutta oma keho puhuu, sitä en voi muuttaa, enkä myöskään usko että tämä olisi niin yksilökohtasta palaako se rasva helpommin aamulenkillä vai ei.

Aamulenkkihän perustuu siihen että kroppa on tyhjä ensisijaisesta energianlähteestä eli hiilareista, ja polttaisi näin rasvaa energiana, uskon itse että se polttaa enemmän lihaksia, varsinkin jos ruokapuoli ei ole kunnossa (paljon proteiinia) ja eikä treenaa.

Kunhan käyt lenkillä ja treenaat kyllä se läski siitä palaa, olkoon nyt vaikka rasva% jo valmiiksi pieni vaikka 9.

Koita HIITin kautta saada sitä rasvaa palamaan, näin itsekin teen ja se toimii, Marsh tossa kertoikin jo toimintatavan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kunhan sitten muistat syödä, jos jätät syömättä, niin aineenvaihdunta hidastuu ja rasvan palaminen myös hidastuu radikaalisti. Eli pieniä proteiinipitoisia aterioita muutaman tunnin välein, niin pysyy kroppa käynnissä ja rasvanpoltto on helpompaa.

Ravintoaineita tässä:

- Rahka
- Raejuusto
- Jauheliha
- Kana
- Kala
- Tumma leipä
- Riisi
- Makaroni
- Hedelmät
- Kasvikset

Kannattaako miten tarkasti laskea kaloreita? Se on vaa niin vihoviimeistä puuhaa

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä ettei noita kaloreita kannata jokapäivä laskea sillä siihen kyllästyy nopeasti kun pitää nähdä liikaa vaivaa.
Kilpaurheilijat on sitten asia erikseen.
Ehdotan että kirjaat syömisiäsi parin päivän ajan ja sitten syötät omat tiedot+syömiset johonkin kalorilaskuriin, keventäjiin tms. Näet että onko edes oikea suunta ja mitä voi korjata.
Välillä voit tehdä 'välitarkastuksia' eli esim. parin viikon välien tai jos haluttuja muutoksia kropassa ei näy.
Eli sen päivän ruuat laskuriin.

Ei sitten kannata kusettaa, se on vaan itsellesi pahaksi!

Siis tämä toimii mulla. Usein aluksi auttaa vaan se että karsii herkut.

ihan näin melkein samalla tavalla heränneenä pistin ruokatottumukset remonttiin. mutta annan silti itselleni joskus anteeksi että voin vetästä vähän jotain ei niin terveellistä hesepullaa yms. mutta en jatkuvasti tietenkään.

4kk suht perushuttua ja säännöllisesti ja vähän kerralla -15kilogrammaa. sit jämähti. nyt oon taas aamuisin startannut päivän tunnin reippaalla lenkillä ja suht huoletonta syömistä niin paino on taas alkanut putoamaan..

ei sen laihdutus saisi miltään uurastukselta tuntua tai sitä että kaikki herkut pitää tyystin jättää, tietenkin jos tavoitteet ovat siellä pyykkilautavatsassa niin sitten.. mä olen nyt tyytyväinen tähän mun pikkasen vajaan 20kilon pudotukseen. ja rääkkään itseäni sitten vain enempi ja enempi kun taas tuo painon putoaminen loppuu.

mutta vielä se on helppoa kun sitä painoa kanssa oli 140kiloa mutta sinne satasen tuntumaan olisi kiva päästä. kaikille pudottajille onnea! ja pidetään tavoitteena että "rantakuntoon kesäksi 20xx" :D

edit:

niin joo sen verran lisään vielä että lopetin tupakoinnin (toistaiseksi pitänyt) ja ylimääräinen kaljottelukin on jäänyt.. Toimii!

Itselläni on nyt paino pudonnut "ihan" kiitettävästä :D 94kg->80.0kg, ja ei sen painonpudottamisen saa olla semmosta "uurastusta" siitä ei tule kuin paha miele pikku hiljaa pudottelee niin hyvä tulee, ja tää on muistaaksee aika vanha tredi olisi mielen kiintoista saada Weirs:n tuloksii? :)

Suositut

Back
Ylös Bottom