Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosta olen vähän eri mieltä, Bullet for my Valentine on kauheata paskaa ja Avenged Sevenfold menee nyt jotenkin mutta ei se mitään herkkua ole. Triviumin uusin levy taas on täyttä rautaa, tosin niiden kaksi ensimmäistä levyä on myös hirveetä kuraa :urjo:sevenfold menee mulla samaan sarjaan kuin trivium:paljon hypeä turhasta.bullet for my valentino rossi oli aikaisemmin samassa sarjassa,mutta messevä scream,aim,fire-viisu nosti sen pois sieltä
Fiilistä tosin laski kun kaks mulkeroo pomppas jostai takaa sivuille ja pikkuhiljaa leikkasivat mut taemmaks v-liikkeellä, kun en enää jaksanu muutaman biisin jälkeen pistää vastaan, kun se söi keikkaa vielä enemmän. Ja eikä siinä mahtanukkaan pahemmin mitään, kun painoo se 10 kg enemmän ja päätä pidempiä. :(
Avenged Sevenfold taas oli sitä perusjenkkimättöö teenpunk-kertseillä, mutta laulaja veti hommansa niin asiallisesti ja pari hyvää riffiä löyty, että kyllä sentään jotenkin mukaan hommaan pääs. Ei ne kyllä hevibändiltä näyttänyt tosin. Ja lietsoakseni vähän, Trivium on kakkaa. :whip:hauskaa huomata kuinka samanlaisesta musiikista(hevi) tykkäävillä ihmisillä voi olla täysin erinlainen musiikkimaku :D Triviumin ja BFMV uusimmat levyt ovat aivan paskoja vanhoihin verrattuna. Iron Maiden taas on musta täyttä kuraa.
Vaikka kaksi ihmistä tykkäävät hevimusiikista, heillä voi olla täysin erilainen musiikkimaku. Koko termi "hevi" on jo niin pirstaloitunut ettei välttämättä kahdella tavallisesti samaan paikkaan niputettavalla bändillä ole välttämättä mitään tekemistä toistensa kanssa. Kaiken maailman "hevi on paskimmillaankin parasta" lausahdukset ovat ihan huttua. Kyllä hevi voi olla ihan yhtä paskaa kuin mikä tahansa muukin musiikkityyli.
. Lämppäreistä tuli toditettua tämä A7X ja aika väsynyt se mun mielestä oli. Muutama hyvä riffi ja ok laulaja mutta ei tuosta vaan oikein jaksa millään tasolla innostua. En tajua mikä siitä tekee joillekkin kovan mutta toki saa tykätä jos iskee ;).
.Keikka oli äärettömän kova!!Tuli oltua aika irti koko ajan ja jammailtua niin että kintut huutaa hoosiannaa:D Harmi kun niitä kaikkia monstereita ei nähnyt kunnolla!
Fear of the dark oli kovin veto. Kananlihalle vetää aina kun kuulee!

Huomasiko porukka stadikalla muuten että järkkärit päästivät porukkaa sinne etukarsinaan lavan oikelta puolelta kesken keikan. Itse olin paikalla varttia ennen kuin maiden aloitti ja trooperin kohdalla päästiin jo karsinaan. Oli vitun jees.

Ethän ollu F-katsomossa? Joku punttimimmi siellä joras ja mulla meni Trooper sen selkää ihastellessa...![]()
Missäs päin F-katsomoa tälläinen oli, itse olin F 38:ssa.
Mutta kyllä sitä tiettyjen kappaleiden aikana tuli silti lähinnä seistyä.

. Miten niinkin perusruma britti kuin Steve Harris saa aikaan tuollaisia kaunottaria?!?!? Avenged taas oli ehkä piirun parempi muttei silti sytyttänyt juuri mitenkään.Keikalla olisin toivonut kuulevani jotain muuta kuin Heaven Can Waitin ja Can I Play With Maddnessin