Iron Maiden World Tour 08

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansen
  • Aloitettu Aloitettu
Molemmat taitaa olla setissä keskiosansa vuoksi.
Heaven can wait - Take my hand, I'll lead you to the promised land...
Can I Play w.m. - OooO, OooOOooo, Oo OO OO OOOO!

Heaven can waitissa joutuu muuten pomppaamaan aika korkealle että pysyy rytmissä, sen verran hidas laukkakomppi siinä on. Siis tossa kohtaa. ( Itseasiassa biisi oli livenä yllättävän hyvä?)

Noita kohtia lukuunottamatti biisit myös IMO, kuraa.

Sanoitusten korniudesta en sano mitään. Eipä tota heviä hirveesti kannata kääntää suomeksi...
Totta kyllä.

Itse oli Tampereen keikalla. Keikka sinänsä oli mun mielestä hyvä, eipä noita vanhoja biisejä soittamalla kauhean pahasti metsään voi mennä. Ensimmäistä kertaa näin Maidenin livenä ja olihan se hieno kokemus. :)

Mutta sen verran täytyy kyllä valittaa, että Ratinan stadion oli kyllä aika perseestä IMO. Jotenkin se pieni koko ja huonot järjestelyt latistivat hiukan tunnelmaa. Minkäs teet kun ei Helsinkiin saanut lippuja... :(

Täs pari hoonoo kuvaa Tampereen keikalta. Ei oo mikään paras kamera tos mun kännykässä, videot on onneksi vähän parempia.

maiden1.jpg
maiden2.jpg

Itse olin Helsingin keikalla ja kyllähän se oli mahtavuutta!

Nyt onkin tämä viikko tullut kuunneltua wanhoja klassikkolevyjä pitkästä aikaa. Jännä, miten nämä ovatkin olleet useita vuosia kuuntelutauolla.. :) Keikalle tuli lähdettyä vähän "no pakkohan se on taas nähdä"-periaatteella mutta kyllä nämä vieläkin jaksavat kuulostaa hyvältä.

Harmittaa lukea juttuja, joiden perusteella kaikki eivät ilmeisesti tykänneet keikasta. Eihän kaikkia voi miellyttää (ja kritiikkiä pitää aina tulla) mutta näidenkin ihmisten tilalle olisi varmasti ollut tulossa kovia faneja, jotka olisivat saaneet hienon keikkakokemuksen. :piis:

Back
Ylös Bottom