Irc Quotes

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Juu. Mulla on ainakin pari kaveria, joiden kavereille on käyny toi sama homma.

Ehkä nokkahuilujen työntäminen hanuriin on yleisempää kuin luullaan. :jahas:
joo sama täällä. pitäs varmaan ruveta valikoimaan kaverit vähän paremmin. ite en oo vielä tuohon nokkahuilu leikkiin lähteny. ei oo jotenkin miun juttu. ainakaan vielä.

Heheh tuli eilen luettua näitä ~40 sivua ja tässä joitain mille repesin:

Isän viinit
Avuton isä
Historian tunti
Kirjoja
DC

Joo toi viini juttu ei ole mitään uutta. Ite oon kova viiniharrastaja / ystävä niin baarista tultii sit meille jatkoille ja tempastii semmonen 800e pullo naamaan mistä jäi puoelt juomatta ja kaveri oksens vielä oman osuutensa vesasa :D Mös Henessyn Paradise pullo on tullu törsättyä jatkoilla :D

Joo toi viini juttu ei ole mitään uutta. Ite oon kova viiniharrastaja / ystävä niin baarista tultii sit meille jatkoille ja tempastii semmonen 800e pullo naamaan mistä jäi puoelt juomatta ja kaveri oksens vielä oman osuutensa vesasa :D Mös Henessyn Paradise pullo on tullu törsättyä jatkoilla :D

Parempaa käyttöä olisi ollut noille reilulle 1000 eurolle kun olisi 10 kpl 100e seteleitä käyttänyt perseen pyyhkimiseen krapulapaskareissulla ja jättänyt nuo hienot juomat tuhlaamatta. Mikä viini tuo muuten oli?

Jos jossain vaiheessa kehtaat niin meikäläistä myös viiniharrastajana kiinnostaisi et mikä puteli on tullu kietaistua. Ja jos viel haluat paljastaa mistä moisen sait hankittua niin voisin itsekkin vilkuilla heidän valikoimiaan.

Back
Ylös Bottom