Se menee juuri noin kuten Thompzon kirjoitti, sekunnin osissa jalassa, tai sitten ei Muulla konstilla en niitä jalkaani saa, kuin taittamalla kaksinkerroin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika hauskaa luettavaa, että raw nostajat käyttävät niin tiukkoja lämppäreitä, että on vaikeuksia saada ne jalkaan. Tässäkin asiassa olin oikeassa, että ei mene kauaa, kun lämppäreissä sama kehitys, kun muissakin varusteissa, aina vaan tiukempaa tavaraa päälle.
Aika hauskaa luettavaa, että raw nostajat käyttävät niin tiukkoja lämppäreitä, että on vaikeuksia saada ne jalkaan. Tässäkin asiassa olin oikeassa, että ei mene kauaa, kun lämppäreissä sama kehitys, kun muissakin varusteissa, aina vaan tiukempaa tavaraa päälle.
Mulla on kahden kokoiset lämppärit, kokotaulukon mukaan tosi tiukat ja siitä vielä pykälää tiukemmat (L ja M). Päälle laittamiseen on tekniikka* jolla ne joko on paikoillaan 2 sekunnissa tai sitten ei ikinä. M-kokoa en uutena saanut päälle ollenkaan. Ei vaan mahtunut pohkeen ohi.
Pienemmät lämppärit tietysti kiristää enemmän, mutta en huomaa että niistä saisi yhtään enempää hyötyä kyykkäämiseen kuin pykälää suuremmilla. Käytän siis vain suurempaa kokoa. Ja näitähän ei kukaan ota suoritusten välillä pois, tai ei ainakaan laita enää hikisenä takaisin ilman jotain rasvaa.
* Taita lämppäri kaksinkerroin ja vedä se jalkaterän ohi. Tartu lämppärin alareunasta kaikilla sormilla ja vedä niin vitun kovaa 0,2 sekunnin ajan. Jos lämppäri ei nyt ole polvessa, se ei sielä ikinä tule olemaankaan. Taita lämppärin ylempi puolisko polven yli.
https://www.youtube.com/watch?v=p3g8jJnscAI
Strengthshopin pikalukolla varustettua vyötä ovat kovasti kehuneet. Löytyy kyseisen merkin omalta sivulta.