IPF:n uudistuvat varustesäännöt 2015 alkaen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rabid
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pientä puuhastelua, sillä jäin nyt ihan vaan reenaamaan ja urheilunpariin (klik)

saa sit myytyä niitä juttuja minkä perään itse liputtaa ja ei tarvii iana olla vaa välikätenä. Tuonne tulee nyt mm Skipin tuotteet myyntiin, koska kaikki mun koutsattavat käyttävät niitä muutenkin niin ei tarvii sit aina kanniskella niitä kotiin ja siitä sit eteenpäin.

sry: OT

----

Mutta joo, takuuvarmasti näkyy kaikissa, myös SBDn tuotteissa hinnan nousua.

itsekään en titanin vöiden härkälogoista niin perusta, mutta omassa vyössä on sentään logo vyön sisäpinnalla. Mitä maksoit Inzeristä? 13 vai 10mm?

13mm. On tuo vanhakin 13mm, tosin ihan "merkitön" vyö. Noin 125 euroa tuli Saksasta tilattuna hinta posteineen. Kovasti väittivät että viikossa saisivat varastoonsa vyön ja sitten lähtee Suomeen, mutta katsotaan nyt, ei tässä mitään hengenhätää ole. Ilmeisesti Inzerillä joku varasto siis myös Euroopassa? Luin nimittäin noita kauhutarinoita tuolta jenkkifoorumeilta, kun jotkut olivat joutuneet odottamaan jopa 3kk omaansa :) Mutta ilmeisesti siinä on ollut kyse siitä että vyö on tehty ihan tilauksesta. Noita perusmustia pitäisi olla saatavilla nopeammin.

apollox sanoi:
Kohta on polvilämppärit sitä luokkaa, että pitää olla 250kg rautaa, että pääsee edes kyykkyyn. Käy ihan samoin kuin varusteitten kanssa aina vaan jäykempää lämppäriä kehiin, että kauppa käy.

No tuskinpa vaan. Näillä markkinoiden jäykimmillä SBD:eilläkin ja vielä vähän alikokoisena, eli päällelaitto on jo hyvää alkulämpöä, niin enpä usko mitään 2,5-5kg:tä enempää näistä saavan varsinaista kilohyötyä.

funkkeli sanoi:
Tuonne tulee nyt mm Skipin tuotteet myyntiin, koska kaikki mun koutsattavat käyttävät niitä muutenkin niin ei tarvii sit aina kanniskella niitä kotiin ja siitä sit eteenpäin.

Mikäs noissa Skipin tuotteissa nyt niin ihmeellistä on? Ainakin mitä katselin niin valikoimista ei löydy isoja bulkkipakkauksia perustuotteita, jolloin hinnan kanssakaan ei oikein pysty kilpailemaan. Ja vitamiineissa taas on valitettava fakta kauppiaan näkökulmasta että tuolta rapakon takaa saa niin helposti eräästä kaupasta jonka kaikki tietää niin laadukasta tavaraa niin laadukkaaseen hintaan ettei valitettavasti ainakaan mulla ole missään tapauksessa varaa näitä kotikauppojen tuotteita käyttää.

13mm. On tuo vanhakin 13mm, tosin ihan "merkitön" vyö. Noin 125 euroa tuli Saksasta tilattuna hinta posteineen. Kovasti väittivät että viikossa saisivat varastoonsa vyön ja sitten lähtee Suomeen, mutta katsotaan nyt, ei tässä mitään hengenhätää ole. Ilmeisesti Inzerillä joku varasto siis myös Euroopassa? Luin nimittäin noita kauhutarinoita tuolta jenkkifoorumeilta, kun jotkut olivat joutuneet odottamaan jopa 3kk omaansa :) Mutta ilmeisesti siinä on ollut kyse siitä että vyö on tehty ihan tilauksesta. Noita perusmustia pitäisi olla saatavilla nopeammin.

No tuskinpa vaan. Näillä markkinoiden jäykimmillä SBD:eilläkin ja vielä vähän alikokoisena, eli päällelaitto on jo hyvää alkulämpöä, niin enpä usko mitään 2,5-5kg:tä enempää näistä saavan varsinaista kilohyötyä.

Mikäs noissa Skipin tuotteissa nyt niin ihmeellistä on? Ainakin mitä katselin niin valikoimista ei löydy isoja bulkkipakkauksia perustuotteita, jolloin hinnan kanssakaan ei oikein pysty kilpailemaan. Ja vitamiineissa taas on valitettava fakta kauppiaan näkökulmasta että tuolta rapakon takaa saa niin helposti eräästä kaupasta jonka kaikki tietää niin laadukasta tavaraa niin laadukkaaseen hintaan ettei valitettavasti ainakaan mulla ole missään tapauksessa varaa näitä kotikauppojen tuotteita käyttää.

No itse huomannu eron kun vaihto valmistajaa. Lisäksi mä en syö ravinteita mistä en saa kolmannen tahon tekemää tuotesisältöselvitystä. Nämä saa SKIPiltä. Ero on vähän ku söis sikanautaa tai luomunaudan jauhelihaa kun vrt muihin lisäravinteisiin mitä oon käyttäny. Mua ei pöhötä ei tuu paska olo, imeytyy paremmin jne. Ja joo löytyyhä SKIPilt bulkkipaketteja(3kg ainakin). Ei spämmätä tätä ketjuu nyt, laita yv jos haluut tietää mun kokemuksista enempi ko tuotteen suhteen.

[

Myös Metal maksanee IPF:lle kevyen 41 000euron maksun, jotta tuotteet olisivat IPF hyväksyttyjä, tämän takia tuotteet tulevat kallistumaan huomattavasti. Ja jos haluaa vyöt mukaan, maksu on 50 000euroa....... Antaa osviittaa, miksi pienemmät valmistajat eivät esim. vyömarkkinoille kykene.

Myös Metal maksanee IPF:lle kevyen 41 000euron maksun, jotta tuotteet olisivat IPF hyväksyttyjä, tämän takia tuotteet tulevat kallistumaan huomattavasti. Ja jos haluaa vyöt mukaan, maksu on 50 000euroa....... Antaa osviittaa, miksi pienemmät valmistajat eivät esim. vyömarkkinoille kykene.
jaa... ei taida metal vyöstäkään silti käytettynä saada kuin hyvällä tuurilla 40€ jos kaikki haluavat ipf hyväksytyn vyön

Siis käsittääkseni Metal maksaa tuon maksun, mutta IPF hyväksyttyjen tuotteiden hinnat nousevat rajusti. Metal maksoi liitolle ennen 17.000 euroa eli nyt pyydettävä summa on kolminkertainen.

Tavallaan melko perverssiä touhua kun lajin ainoa(?) "maailmanlaajuinen testattu liitto", kattojärjestön toimillaan nostaa lajin varusteiden hintaa. Jos oikeesti haluaa viedä lajia eteenpäin, kattojärjestön pitäisi toimillaan edistää asioita niin että harrastaminen ja kilpailu on mahdollisimman helppoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Ja isommat valmistajat varmaan vaan nauraa. Oiskin mielenkiintoista tietää onko IPF ehdottanu Adidakselle että maksakaa meille niin teidän trikoita saa käyttää jatkossakin. Mitäköhän on vastattu?

Tuommoinen näyttäisi Saksassa olevan, Inzer*-*Inzer Advance Ylhäältä saa kielen englanniksi.

Tää varustelistapelleily näyttää saavan koko ajan huvittavampia piirteitä. Nyt jenkkifoorumeilla kerrotaan että nimenomaan logo pitää löytyä tuotteesta, eli esimerkiksi Inzer rupeaisi vuoden 2015 alusta tekemään vyönsä logolla, jolloin 2014 ostettu listan mukainen inzer vyö ei kelpaa. Eli pitänee perua tilaus.. Ei saakeli.. Tarkoittanee siis että rannesiteet menee vaihtoon myös kun mun THPeissä ei oo titanin logoa, uusissa on.

Lisäksi toi lista lyödään 4 vuodeksi lukkoon.. Eli turha odottaa uusia valmistajia. Ja joku norjalainen 30 vuotta vöitä tehnyt pieni vyönvalmistaja jo ilmoitti että toiminta loppuu tähän päätökseen kun ei ole varaa maksaa tuhansia euroja ipf:lle.

löyty myös tämmönen teksti

Inner Strength Products

We have gotten word from Inzer that when they spoke directly to Gaston Parage the president of the IPF they were told that they were not enforcing a logo on belts. If you have an Inzer belt then it is legal, just tell them at equipment check that it is an Inzer belt.

vaan mistäpä tuota tietää varmaks ku on toisen käden tietoa

Suomalaiset alistuvina ja ylhäältä käskemiseen tottuneina tottakai pistää päälle juuri mitä joku liitto käskee, mutta tosiaan taustalla on käytännössä rahanahneutta. Huhuja on paljon liikkeellä että kyseisen liiton päämajassa ollaan jaettu vähän turhan avokätisesti rahaa firman sisällä kavereiden kesken, ja nyt niitä satoja tuhansia euroja täytyy jostain taas kerätä.
Tämän vuoksi onkin aika hyvä että löytyy useampia urheiluliittoja, valta ja raha ei pääse kertymään liikaa pieneen piiriin. Toivottavasti härmäläisistäkin löytyy vähän munaa, ja ne joiden varusteet ei ole korruptioon suostuneiden listalla, siirtyvät sitten kilpailemaan nostajien ja lajin vuoksi järjestettäviin kilpailuihin muihin liittoihin.

Oranki osui naulan kantaan.

Itse olen paljon miettinyt liiton vaihtamista esim GPA:han. Ainoa ongelma on kisojen vähyys. Tuntuu, että niitä on yhdet tai kahdet vuodessa ja aina jossain hevonnevadassa. Joku voisi nyt olla fiksu ja perustaa uuden liiton. Raw- ja varustekisoja fiksuilla säännöillä ja varustesäännöillä. Ja ADT:n alainen.

Suomalaiset alistuvina ja ylhäältä käskemiseen tottuneina tottakai pistää päälle juuri mitä joku liitto käskee, mutta tosiaan taustalla on käytännössä rahanahneutta. Huhuja on paljon liikkeellä että kyseisen liiton päämajassa ollaan jaettu vähän turhan avokätisesti rahaa firman sisällä kavereiden kesken, ja nyt niitä satoja tuhansia euroja täytyy jostain taas kerätä.
Tämän vuoksi onkin aika hyvä että löytyy useampia urheiluliittoja, valta ja raha ei pääse kertymään liikaa pieneen piiriin. Toivottavasti härmäläisistäkin löytyy vähän munaa, ja ne joiden varusteet ei ole korruptioon suostuneiden listalla, siirtyvät sitten kilpailemaan nostajien ja lajin vuoksi järjestettäviin kilpailuihin muihin liittoihin.

Voimanostoliiton päätös IPF:n trikoo/vyö-asiassa | Suomen Voimanostoliitto ry

Oli jo tuolla aikasemmi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom